Gå til innhold

Hei alle septemberdamer fra Nordstrand/Ljan!


Sch75

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kaste meg inn i jakten på medsøstre som har termin i september. Det er jo alltid koselig med trilleturer sammen med andre! Jeg er 33 (snart) og venter barn nummer to. Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg bor på Nordstrand, har termin 15. september (ihvertfall inntil ul onsdag 16.4 sier noe annet) og er 33. Første barn for meg, og gleder meg selvsagt utrolig mye! Vil gjerne avtale trilleturer etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utrolig vittig! Jeg har også termin 15, inntil jeg skal på ultralyd på Riksen onsdag 16.april. For et sammentreff! Gøy! Vi må helt klart holde hverandre oppdatert! Vi bor forresten på Ljanskollen. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:-)

 

Jeg bor også på Nordstrand og har termin 20/9. Skal på UL 21/4 på Ullevål, så kan hende jeg blir flyttet på litt da men men...

Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen trilledamer! Jeg er 31 år, fyller 32 før tassen kommer og det er vår første:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Dette er jo genialt. Nå er vi tre! Morro. Blir spennende å høre hvordan det går videre. Skal dere vite hvilket kjønn det blir? Det skal vi. Har ikke tålmodighet til å vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil gjerne vite kjønn, håper vi ser det :-) Som førstegangs er alt mulig annet spennende og nytt, så akkurat det med kjønn gleder jeg meg veldig til å vite. Teller dager til onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nok enig der ja, koselig å se hva den lille i magen er for noe. Men vi har ingen forventninger noen av oss om hva det blir så vi er spente som bare det:-) teller snart ned timer, men får vel telle dager så lenge!!

Har dere tenkt dere på noen av de BIM treffene som blir foreslått eller?

Hadde vært hyggelig å hilse på trille"naboene" våre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Jeg bor også på nordstrand, nær ljan. Har termin den 5.sep og har et barn fra før.

Hyggelig med noen medsøstre å trille sammen med!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med enda en Nordstrandsdame. Dette lover bra for trilleturer til høsten. Hvordan gjøres dette med BIM-treff? Er helt ny her inne, jeg...

Lykke til i morra Cec! Håper vi ser kjønnet, da. Selv om det selvsagt ikke er det viktigste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært på ultralyd, og det var helt fantastisk! Alt var bra og jeg fikk litt tidligere termin - den ble satt til 9. september. Fikk også vite at vi venter en liten gutt! Synes det er superstas da jeg har en "stedatter" på fire år fra før. Gleder meg!!! Spent på å høre fra dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Cec!! Så bra! Vi får også en liten gutt! Og terminen min er flyttet til 10.september. Du, jeg mener jeg så deg på Riksen, men jeg koblet ikke før etter en stund. Hvis du er Cecilie, da? Ble dere ropt opp ca klokka kvart på tolv? Isåfall var vi det paret som satt rett overfor dere, jeg hadde rød jakke. Morsomt hvis det var så tilfeldig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt til dere også :-) Var nok ikke meg, da jeg var på Ullevål. Eneste forskjellen? ;-) Nå er det igang med å lete etter barnevogn, neimen ikke lett. Har jo null peiling, men skal nok finne ut av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogn, ja...At det skal være så vanskelig. Det har jo blitt en skog av vogner. Lurer på teutonia, den du kan snu begge veier? Men er jammen ikke lett. Skal ikke være så dyrt heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå, hvordan er formen til Nordstranddamene? Nå føler jeg virkelig at jeg kan begynne å nyte tilværelsen. Håper sommeren også blir god, at vi ikke føler oss for tunge og trøtte... Jeg skal en uke til syden i neste veke, det blir veldig godt. Snakkes damer! Håper alt er vel med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fortsatt fint her :-) Høres deilig ut med Sydentur! Vi var på ferie i påsken og har ikke planlagt noe spesielt for sommeren annet enn hytta, men tar kanskje noe på sparket sånn litt avhengig av form. Skal til legekontroll i morgen og er veldig spent på vekt nå - ganske mye mer mage enn forrige gang! Spent på å høre hvordan ferien var når du kommer tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fant ikke igjen tråden gitt, men her dukket den opp sånnplutselig:-)

Har vært på UL vi også, men hva det blir fikk vi ikke vite.... Den var veldig sjenert og vi lo godt da den turnet rundt for å ikke ligge stille sånn at vi kunne se hehehe... Vi er glade for at alt var bra og alt var som det skulle. Får se om vi kanskje tar en UL litt seinere, ellers får vi bare vente på den store dagen. Ble flyttet til 26/9 så ble 6 dager lengre på oss buhuuuuu, føles som vi aldri når 20 uker;-)

Teller ned dager til litt fri og ferie, reiser til Barcelona på fredag og gleder meg stort, skal visst være bra med shopping av babyting der, fråtse fråtse hehehe... Ha en strålende dag, håper sola kommer tilbake snart!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!! Plutselig er det midten av mai! Dette går unna! Nå er det bare 6 uker igjen til sommerferie for meg, jobber som lærer. Tenkte å holde ut i 80 %, det har gått fint. Men synes jeg begynner å få litt vondt i bekkenet nå, og det blir jeg litt bekymra for. Håper det gir seg. Det var FANTASTISK å dra til Gran Canaria nå. Hadde aldri vært der før. Sol og 25 grader hver dag. Det gjorde virkelig godt! Og så komme heim til dette været! Og en blid 4-åring og mann. Kan livet bli bedre? Jeg gleder meg veldig nå! Snakkes!

PS: Kanskje vi skulle fått til et treff på Egons på Sæter i august en gang? Hadde jo vært gøy og truffet hverandre før vi fødte? Hva synes dere? Jeg skal også være en del heime i juli, hva passer best for dere? Hilsenn Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

 

Da er vi i den 23 uka alt og tia flyr:-)

 

Hadde vært kjempekoselig å treffes i August på Sæter. Jeg går ut i perm første uka i sept, så da må håper jeg dere får til litt ut på dagen isåfall? Er 40% sykemeldt pga av Isijas og bekkenplager, så jobber litt kortere dager, men det fungerer bra så jeg klager ikke:-)

 

Kan dere ikke foreslå noen dager i August, så bare setter vi av den dagen??

 

ha en fin mai dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegod ide! Jeg har permisjon fra midten av august og regner med å ta ferie fra midten av juli - deilig. Alt går fint her, men magen har vokst masse de siste ukene, veldig uvant for en førstegangs :-) Vet ikke helt hvordan august blir, men vi kunne kanskje satse på søndag 10 august? Bare som et utgangspunkt? Klokken 13?

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallu igjen:-)

 

Vi satser på hytta alle helger framover så søndag er litt vanskelig å sette av. Om været er dårlig blir vi i byen så klart, men kanskje vi kan foreslå 2 dager? Jeg kan som regel alle ettermiddager untatt tirsdager,

og er vanligvis hjemme fra jobb til kl 1500.

 

Sjekker dere litt og sier ifra?

Gleder meg allerede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Dette blir jo supert! Jeg kan ikke den søndagen, er på hytta i mandal, men mandag 11. og tirsdag 12. august kan jeg. Hva med en av de dagene? Hvilket klokkeslett passer best for deg, Ellen? Kanskje klokka tre-fire? klem fra Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:-)

 

jeg kan godt kl 1500 den 11 og 12 august, bare å si ifra:-)

Moro om alle kan så klart, så jeg tilpasser meg best mulig jeg!!

Her er en aktiv liten krabat i magen, så må legge meg nedpå litt gitt, hehe moro at den er i farta:-)

 

Vi tastes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også begge dager, foreslår tirsdag 12 klokken 15 på Egons! Er vel ikke nødvendig å bestille bord på det tidspunktet..? Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

 

Da setter jag av dagen og ser fram til å treffe dere:-) 12.08 kl 15:00

Bordreservering tror jeg vi slipper ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojda, klarte å dobbeltbooke den dagen. Skal på siste Yogatimen min da og den begynner kl 1645 på Sagene.

 

Kan vi ta klokka 1400 istedet, så rekker jeg begge deler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...