Gå til innhold

Hva skal mai-nurkene hete da?


Silkemage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille Ella vokser i magen min. Hvis det mot formidning skulle komme ut en liten gutt blir navnet Oscar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vet ikke kjønn enda, men Elias hvis det blir gutt, jente er vi i tvil, men mannen vil gjerne ha thea da men han er ganske sikker på det kommer en Elias noe jeg ikke tror .... vanskelig det der

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde at navnet ville være bestemt for lenge sia... Men når d er ens eget Gull som gjelder er d vanskelig å bestemme seg for om navnet er fint nok... Liker William veldig godt.. Hvis vi får ei tulle er d verre... Mulig det blir Lilly, men jeg liker like godt Leah og Alma.... Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet ikke kjønnet, men jentenavn har vært lettere å finne enn guttenavn denne gangen. Jentenavn som er aktuelle er Tiril eller Vida. Guttenavn har vi bare Even.....

Har jo en Vetle fra før som navnet må passe til også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den ordinære ultralyden, så ble det sagt at vi venter en gutt til:). Vi har diskutert navnene Niklas og Lukas, men vi skal ha et mellomnavn til et av de navnene, men det er ikke så enkelt å finne tak i. Så vi får se hva gutten passer til å hete når han kommer ut.

 

Men om ultralyden skulle vise seg å være feil da (men tviler), så blir det Lea Madeleine eller Lea Danijela om det er en jente som dukker opp.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har funne jentenavn for lenge siden, men hvis det blir jente så skal hun hete Bethina Dorothea, og hvis det blir gutt så blir det evt. sebastian eller patrick.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille kvantum skal hete Adrian, Bjørn eller Leo-Nikolai...

 

hvis det viser seg at kvantum blir en jente skal hun hete Isabell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke kjønnet, og har bestemt oss for å se an ongen før vi bestemmer oss. Men vi har jo selvfølgelig tenkt på navn:)

Gutt: Sander eller Adrian

Jente: Helle eller Vilde

men kan godt hende det blir noe HELT annet også...:) Time will show...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopold eller Henry eller begge deler:-) men som en tidligere skrevet, time will showe (sitat fra Thor Heyerdahl og han visste hva han snakket om) kan hende det er en helt annen person som kommer ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla har ankommet og har fått navnet Sofie. Synes det er så pent, også het oldemoren min det. Synd at det er 3-4 andre som har valgt samme navn på denne lista, tyder jo på at det er et poppis-navn for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...