Gå til innhold

Hva skal mai-nurkene hete da?


Silkemage

Anbefalte innlegg

Noen som har bestemt seg for navn? Vi sliter med guttenavn, men har 2 jentenavn på lur da. Må bare vente og se hvilket kjønn det blir liksom=) Jeg har lyst på Lotte, og sambo vil ha Anniken. Tror vi blir enige når vi får se den lille....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestemt navn på vår kommende lille prins:-) Han skal hete Tord! Det er det eneste navnet vi begge har kommet fram til at vi liker, så sjølv om svigermor er veldig imot og oldermor mener det er et hundenavn, så blir det nok det:-) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille vidunder skal hete Amalie :) Hvis ho passe å hete d :) Har 3 backupnavn så skal vel ikke slite me d :) Og hvis d vise sæ at d kommer en gutt så skal han hete Elias :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt skal hete Mathias!:)

Det navnet er det eneste som sto på topp-listen til oss begge, derfor et lett valg for oss. Kjedelig at det er veldig mange som heter det nå om dagen, men for oss er det viktigste at vi gir han det navnet vi synes er finest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde hele tiden at jeg venter ei jente så jentenavnalternativene var klar; Nanna, Fanny, Siren, var noen av dem. Det ble straks litt verre da ultralyden sist fredag viste at det kommer en gutt til... Har gått gjennom navneboka hundre ganger, og det eneste navnet vi så langt er enige om er Tinus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår jente skal hete Bethina.. Men hvis det brått viser seg at det er gutt så skal han hete Noah..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har faktisk ikke bestemt meg.. men sitter med tre guttenavn og tre jentenavn.. for alt jeg vet er det jo ikke sikkert jg syns den lille kler navnet jeg har valgt.. er noe med det å se den lille.. smake på navn.. se om navnet passer osv.. iallefall er det slik for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille prinsesse skal hete Tuva :-) Dersom det skulle komme en gutt i stedet for blir det nok Herman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes står sterkt om det blir en liten basse. Olivia eller Nikoline vurderes om det blir jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår prinsesse skal hete Tuva Sofie. Ser at Tuva er veldig populært her, men i Danmark, hvor jeg kommer fra er det ikke kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...