Maisen65 Skrevet 9. april 2008 #26 Skrevet 9. april 2008 Jeg har terimin om 3 uker og har 14 mil å kjøre til sykehuset. Har ikke hørt noe fra St. Olav. Er tredjegangsfødende, 16 år siden sist gang. Er 43 år og venter et IVF barn, så jeg har sett fram til å bli godt ivaretatt. Merker at jeg bekymrer meg litt, men får bare håpe at fødselen blir på et gunstig tidspunkt i forhold til kapasiteten på sykehuset. - Helt utrolig at det skal bli slik. Fikk min førstefødte på gamle føden, og har sett fram til å få føde på et nytt, fint sykehus der vi kunne slippe følelsen av samlebåndsprinsippet.
Nira Skrevet 5. mai 2008 #27 Skrevet 5. mai 2008 Jeg vil bare takke dere for tilbakemeldingene her! Vi har dessverre ikke hatt kapasitet til å følge opp saken, men skal ta tak så snart vi kan! Ta gjerne direkte kontakt med oss på [email protected]. Hilsen Ingeborg :-)
capric Skrevet 5. mai 2008 #28 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har termin den 11. mai og har ikke fått noe som helst informasjon fra st.olavs, men har fulgt med gjennom media. Jeg tilhører føde øst og synes saken er tragisk!
Modo Skrevet 5. mai 2008 #29 Skrevet 5. mai 2008 jeg har heller ikke mottat noe informasjon fra st.olavs ang stenging av den ene føde/barselavd. den informasjonen jeg sitter inne med, har jeg fått hørt av media. synes det er riv ruskende galt om de kjører på med hormoner for å få unna fødsler............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå