Gå til innhold

JEG HAR PCOS =(


Kristine_88

Anbefalte innlegg

det var leit å høre. du er jo så flink til oppmuntre andre med gode spådommer så jeg kan jo prøve å komme med noen trøstende ord...

 

det positive er jo at de fleste klarer å bli gravide. iallefall med litt hjelp.

jeg tror det er en strålende ide å gå ned litt. nå vet jo ikke jeg om du virkelig trenger det eller ei. men iallefall da får du noe annet å fokusere på. kanskje spiren plutselig sitter.

 

jeg har selv tatt av 15 kg på grethe roede kuren for noen år siden. brukte vel 8-9 mnd. jeg gikk ned fra 76 - 61. jeg var veldig mye fysisk aktiv ved siden an kostendringen.men mitt problem var ikke trening. har alltid trent mye,men småspising og veldig glad i søtt. det er jo fortsatt,men er litt mer moderat. noen kg har sneket seg på igjen. men er fornøyd jeg.

 

viktige er at du vet at det tar lang tid for å gå ned i vekt for varig forandring.

 

men lykke til med begge deler. særlig det å bli gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for trøstende ord :)

Setter stor pris på at dere bryr dere :)

Det varmer godt i en deppa sjel :S

 

Det kom jo egentlig ikke som noen overraskning at jg har det..har følt det på kroppen..men å få beksjeden er jo verre da!!

Skal ta blodprøver i morgen igjen..sjekke blodsukkeret osv..så får håpe jeg har sluppet å få diabetes..uff...

ja, jeg har prøvd reduxin men uten hell desverre.. jeg har bare stoppet opp!!

Så er nok sant som du sier at det er vanskelig å slanke seg når man har pcos (POKKERN OGSÅ)

Jeg har jo vært overvektig store deler av livet mitt også så,..

MHm...

 

vet liksom ikke om jeg skal gråte eller le... for det er jo bra at dem har funnet ut at det faktisk er noe "galt" med meg, men på den andre siden så er det at det er så mye dritt med denne pcos atte..uff..ja...er vel feil tråd å skrive slikt i men..

jeg føler meg liksom hjemme her ;)

 

takker masse for at dere bryr dere....

 

KLEMMER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

Ser at du er en flink spå dame:) Så kanskje på tide å gi noe tilbake til deg!

Jeg er ikke overvektig, men veide mer enn va jeg skulle ønske. I desember startet jeg på en ketogen kur, den er hard, men den virker. Jeg og samboeren min har slitt med å bli gravide. ( Det tok 1år og 5mnd før det klaffet)

 

Si hva du vil.. Men den kuren tror jeg hjalp meg, ble nok gravid i mars mens jeg ennå fulgte kuren. Så det vil jeg anbefale deg uansett. Kg raser av og du føler deg så vel..

Mitt problem nå er jo at jeg ikke kan spise den fett/protein maten, må kombineres med frukt, grønnsaker og fiber, noe som magen min ikke har vært til de siste mnd.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det har jeg ikke..ikke som jeg vet.. vet ikke hva det er, men vet at det er ikke lett å bli gravid! Ikke alle som kan bestemme hvilken mnd de vil at barnet deres skal bli født... (noe som i grunnen kan være provoserende). Men ønsker deg lykke til uansett hva. Får håpe den kan klaffe å han den sitter fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offameg... Vet ikke helt hva jeg skal si siden jeg ikke kjenner så godt til den diagnosen, men sender deg i alle fall masse gode tanker og en klem:)

Men du skal se at dette ordner seg - fordi du fortjener det!!!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at dere bryr dere =D

Ja, håper virkelig vi blir gravide på normalsett jeg og Kenneth...:)

Har nå blitt spådd at jeg kan bli det så..får krysse fingre og tær :)

 

Klemmer tilbake til dere også =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...