Gå til innhold

JEG HAR PCOS =(


Kristine_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff da.... Ikke for å reklamere for et annet forum, da, men på babyverden.no er oppsettene av forumene helt annerledes enn her, mye lettere å vite hvor man skal poste.

Vet det er skrevet mye om pcos der - tror det er flere som har fått den diagnosen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, du er snill :)

 

Jeg er egentlig glad dem har funnet noe på meg jeg..for jeg har følt at det er noe "galt" med meg.. Skal begynne med Metformin også...

 

Uff, bare jeg ikke får noe flere SA, har hatt en..og det holder leeeeeeeeeeeeenge nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da.. Er ikke noe gøy og få slike nyheter. Men får opp at du vil bli gravid i år. Vet jeg har fått opp rundt august eller noe slik, og sist var det vel juni. Får sommer/høst følelse nå. Så du vil nok iallfall bli gravid innen høsten. Har fortsatt en liten følelse påat det vil skje i juni, men har skjedd før at det jeg har fått opp først er det som stemmer. Tror det vil gå fint jeg, selv om du har pcos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, så trasig da :(

 

Men godt at det ble oppdaget slik at du kan få hjelp.

 

Krysser fingrene for at du ikke får flere sa'er. Vet av erfaring at det IKKE er særlig morro, nei. En blir jo glad i den lille spiren selv om den kanskje ikke er mer enn noen få uker.

 

Ønsker deg lykke til videre, og krysser alt for at Mamalari har rett :)

Skal nok se at spiren sitter snart

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamalari :)

 

Takk for at du svarte :)

 

Har felt noen tårer nå faktisk...det er så mange spm som melder seg =S

 

Grunnen til at du får opp til høsten trur jeg er fordi jeg satt å tenkte på at jeg må gå ned masse kg og at det tar litt tid og at jeg derfor ikke er istand til å bli gravid før til høsten..

 

jeg satt i grunn å tenkte på det i det du skreiv =P

 

Jeg har jo bare blitt påvist en cyste, men har nesten alle de andre symptomene...

Så der er noe skikkelig dritt det der!!

Det er jo lettere å ende opp i SA når man har pcos leste jeg..

Lurer på om jeg skal prøve Ketolyse kuren..hmmm

 

Takker for svar ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Medea

 

Takk for at du bryr deg, det setter jeg pris på =)

 

Ja, jeg skal prøve å slanke meg å holde meg unna sukker osv...

så får vi se hva som skjer...

Er ikke lett nei...føler det litt tungt faktisk!!

Trudde ikke jeg skulle reagere slik når jeg først fikk vite at det faktisk var noe men...hmm..ja, gjorde visst det likevel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir fortvilet i en slik situasjon. Tror det og gå ned i vekt vil hjelpe deg litt med og bli gravid. Men tror det vil klaffe før du når målet ditt. Håper virkelig det vil ordne seg for deg. Nå synes jeg det er din tur til og oppleve litt medgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Mamalari =D

Jeg føler det er bedre med meg enn det det var for ca 3mnd siden også...

Jeg har jo vært røykfri siden da også =D

Hender jeg blir litt sugen, men klarer å styre unna, er ikke så vanskelig som jeg første trudde.

 

Hvor mye trur du jeg vil gå ned før jeg blir gravid da?

Er det noe vits å ta et ketolyse kurs?

 

Jeg trur egentlig ikke jeg er den som er hardest ramma av pcos...men er jo ikke moro for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Har selv pco,men du har det som er hakket verre da.Du kan få mye hjelp til å gå ned i vekt eller og å bli gravid.Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poc er litt mildere utgave enn pcos.Du kan gå inn og se på det på det.Ligger en slik pcos debatt under debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det.Jeg fikk veldig god hjelp av sykehuset når de fant ut at jeg hadde det.Fikk vel en 4.-5ul i svangerskapet med nr 1 har i dette svangerskapet hatt en 4.Du kan jo høre med legen om hva og hvilken råd han vil gi deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei blir ikke syk.Men jeg fikk vondt i eggstokkene noen ganger når det gikk hull på en cyste f.eks.Har hørt at det går ann og operere bort noen vis de blir for store.

Mange får mere hårvekst,legger,ansikt osv.Mange har problemer med og ta av seg kiloer.

Urenhud osv...Jeg har ikke blitt kvitt mine cyster enda..vet ikke om jeg noen gang blir det eller.Men det er jo ingen problemer med at de er der eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så lenge det ikke hindrer evt. graviditet så..

 

Jeg har "bare" en cyste...hvertfall det det 7 mars...

Jeg vil helst slippe å operere...

æsj, ble skikkelig deprimert jeg nå :S....

 

Takk for at du svarte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt om du ikke orker å se på meg noe i dag, etter å ha fått denne nyheten. Jeg bare skrev litt info til deg på "tråden min" ang ketolysekuren, fordi jeg såg at du nevnte på den. Bare tenkte å si det, mente ikke å "mase" på spåing når tråden min spratt opp istad ;)

Selv om ketolysekuren ikke fungerte på meg i lengden, tror jeg at mange med pcos hadde nytte av den kuren, fordi det ofte er vanskeligere å ta av kiloene med den sykdommen. Har en venninne som hadde god nytte av Fedon sin kur, med pulver og mikser og slikt, men hun har diabetes i tillegg til pcos, og fikk kjempe god oppfølging av legen sin mens hun slanket seg.

Lykke til i hvertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...