Underveis --> Skrevet 9. april 2008 #26 Skrevet 9. april 2008 Hm... Ser jeg er litt inkonsekvent i innlegget mitt. Øverst sier jeg at man skal kunne kreve hjelp, og nederst sier jeg at fokusen ikke trenger å være på at han skal gjøre mer husarbeid. Jaja. Det jeg mener er at dersom han forstår at ting er tyngre for deg nå, så vil et normalt menneske automatisk hjelpe til, eller i all fall ikke klage over "feil og mangler", og heller spørre hvordan du har det i dag ;-)
Arytai Skrevet 9. april 2008 #27 Skrevet 9. april 2008 For meg høres det ut som at han bruker svangerskapet som unnskyldning for å si det han egentlig mener, at han ikke har de samme eller rette følelser for deg lenger. Uansett så får du/dere ha lykke til og jeg håper inderlig at dere finner ut av det.
It's all about me Skrevet 9. april 2008 #28 Skrevet 9. april 2008 Sikker påat han ikke tullet fordi han ikke viste hva han skulle si da? Selv så sier jeg Jeg Elsker Deg tilbake til mannen bare 1 av 20 ganger siden han sier det heeeeele tiden og jeg synes det blir litt for mye av det gode. Men det betyr ikke at jeg ikke elsker han fordet. Hadde han spurt meg om det kunne jeg funnet på å si noe av det samme som mannen din........men selvfølgelig ledd etterpå så han skjønte det var en spøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå