Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #26 Skrevet 8. april 2008 Syns det står ganske tydelig på flaskeposten.org jeg da: "For å unngå bakterievekst skal det bare blandes opp morsmelkerstatning for et måltid om gangen."
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 8. april 2008 #27 Skrevet 8. april 2008 Vi lager ferdig flasker for 2døgn. Koker opp vann i vannkokeren fordeler det i flaskene,har i malt og setter flaskene i kjøleskapet. Når jenta skal ha mat så varmer vi flaska i microen og tar så mange skjeer som skal oppi fra nan pakken. Dette har jeg gjort til guttene også og har aldri hatt problemer.
Labambie Skrevet 8. april 2008 #28 Skrevet 8. april 2008 Vi gjør akkurat som deg gep68! Jeg er så redd for å gjøre feil,hører jo om så utrolig mange måter å gjøre dette på. Vann og pulver men allikevel over 10 forskjellige måter å gjøre det på. Trodde ikke det var mulig jeg... Men godt det er en til som gjør som meg!
Smiiil :o) Skrevet 8. april 2008 #29 Skrevet 8. april 2008 Kan jo ikke tro at noen av oss gjør det galt. Ha pulver i varmt vann, kaldt vann, lunket vann.... Hovedsaken er vel at det ikke er gammelt, blir varmet opp flere ganger, og at man ellers er nøye med hygienen. Er dere ikke enige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå