Gå til innhold

frekke jævler, forb*** VIP-kort...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

ja, jeg blir iltrandes forbanna!

Uansett så har vi jo bevis på kontraktbrudd, at de avtalene de oppgir ikke stemmer. da mottar man jo ikke varen man har blitt solgt. Uff., får prøve å finne ut av noe her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her som er medlem av VIP-kort som har mulighet til å gå inn på siden deres og sjekke hvilke butikker man får rabatt hos i bergen? jeg har fått mail fra ham om at dersom jeg finner "en eneste butikk som ikke har avtale med dem skal han slette dine fakturaer og ditt medlemsskap på dagen".

Nå har jeg tenkt å ringe rundt til hver jævla en av dem, men jeg kommer meg ikke inn på siden fordi jeg ikke har medlemsnummeret mitt, regningen ligger hos svigers...

Skrevet

Jeg er ikke medlem, men hvis jeg hadde lyst å bli det må jeg jo få se hva de har å tilby? Hva er nettsiden deres da?

Skrevet

vipkort.no

Du kan tydeligvis ikke se hvor du får rabatter uten å være medlem. Sambo fikk abbonementet etter å ha blitt oppringt av dem. de ansatte må forresten betale telefonregningene selv.

Skrevet

Høres ut som skikkelig svindel ja... fikk ikke sett noenting og vil nok ikke melde meg inn der.. :)

Lykke til uansett, kontakt forbrukerrådet, de kan sikkert hjelpe deg.

Skrevet

ja blir nok til et etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...