Gå til innhold

frekke jævler, forb*** VIP-kort...

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

sambo ble medlem av noe greier som skulle gi ham VIp-kort, og rabatter på forskjellige ting. Siden han plutselig betalte mye mer enn han skulle (de trakk fra mobilregning + sendte regninger i posten, og unnlot å sende ham dette kortet som ga ham rabatter osv) sa han opp abbonementet. de fortsatte å sende meldinger på mobilen. (2 år siden han sa opp). Her for en uke siden fikk han plutselig en regning på 700 kroner, for siste halvår. Vi skrev da mail om at han har sagt opp dette for lenge siden, at han har fortsatt å få meldinger men ingen kort i posten, at det fremdeles blir trukket fra mobilregningen og at vi har prøvd å få fatt i dem UENDELIGE ganger over telefon (telefonen deres virker visst aldri).

I dag fikk vi svar:

"Vi har ikke registert noen form for oppsigelse fra deg på ditt medlemskap.Når og hvor ble i så fall dette gjort? Det at du i 2 år etter angiveligå ha sagt opp fortsatt mottar sms burde vel alene vært grunn for åforstå at du fortsatt var medlem?"

herregud, selvfølgelig vet vi at han fortsatt er medlem, men hvorfor skal vi betale for noe han ikke får (motar ikke VIP-kortet), for noe han har sagt opp for 2 år siden, og når de ikke svarer på telefon eller mail før nå??? Argh, blir helt dårlig. og så syns jeg den mailen var dårlig kundeservice. Virker som han mener vi er helt dum i hodet.

Sånn, takk for at jeg fikk blåse fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vi forresten noen rettigheter her?

Skrevet

Hei, klart dere har rettigheter her.

Dette er veldig vanlig. Vet det da jeg jobber med dette. Send skriftlig klage pr. post, ha med ca når dere sa opp og hvordan. Merk konvolutten til klageavdelingen.

Henvis også til at dere ikke har fått varen.

Dere kan også kontakte forbrukerrådet : http://www.forbrukerrådet.no/

Skrevet

Takk for svar! skal sende skriftlig klage i morgen jeg. Betaler IKKE den regningen der ihvertfall!

Skrevet

Var det ikke noe om dette på Tv2 hjelper deg i fjor, eller noe sånt...?

Skrevet

hm, det kan hende, skal sjekke opp i det!

Skrevet

etter et lite søk på nettet har jeg funnet ut at vi ikke er eneste som har blitt lurt.

Fra utestedet exodus (bergen) sin side:

VIPKORT fra Vipkort Norge er IKKE gyldig på Exodus. Etter flere alvorlige avtalebrudd fra Vipkort Norge sin side har Exodus ingen gyldig avtale med Vipkort Norge lenger. Dette er Vipkort Norge blitt informert om flere ganger og senest 02.07.2007. At de velger å selge den gamle avtalen til sine kunder fremdeles ser vi på som svært useriøst. Vi beklager dette

Denne saken var oppe i bt også, og allikevel selger de denne avtalen som ikke eksisterer? fysj for noe dritt... nei, de der skal jeg ta altså!

Skrevet

har sendt dem en mail nå:

"etter å ha søkt dere opp på internett og sett hvordan dere selger ugyldige avtaler til deres kunder (ref gratis inngang på exodus og rabattavtaler på flere butikker som IKKE har inngått samarbeid med dere) er jeg svært skeptisk til hvor troverdige dere er når dere sier at jeg ikke er utmeldt fra dere. jeg kommer ikke til å betale regningen fra dere. At dere lover kundene ting som ikke stemmer, ikke kan nåes per telefon og fortsetter å sende regninger etter oppsigelse er uprofesjonelt. jeg kommer til å gå videre med denne saken, og gå gjennom hvor mye dere egentlig har trukket fra mine mobilregninger for tjenester jeg har sagt opp.

Håper å få et seriøst svar fra dere.

Mvh xxxxxxx"

Håper de skjønner alvoret her. Når de selger en tjeneste som er reinspikka løgn (f.eks rabatt på endel klesbutikker/restauranter/utesteder) skal de f*** meg få høre det også!

Skrevet

Sendte denne mailen til dem:

etter å ha søkt dere opp på internett og sett hvordan dere selger ugyldige avtaler til deres kunder (ref gratis inngang på exodus og rabattavtaler på flere butikker som IKKE har inngått samarbeid med dere) er jeg svært skeptisk til hvor troverdige dere er når dere sier at jeg ikke er utmeldt fra dere. jeg kommer ikke til å betale regningen fra dere. At dere lover kundene ting som ikke stemmer, ikke kan nåes per telefon og fortsetter å sende regninger etter oppsigelse er uprofesjonelt. jeg kommer til å gå videre med denne saken, og gå gjennom hvor mye dere egentlig har trukket fra mine mobilregninger for tjenester jeg har sagt opp.

Håper å få et seriøst svar fra dere.

Når de kommer med "avtaler" som er reinspikka løgn, og sier man har rabatter i butikker som ALDRI har inngått en avtale med dette firmaet, da skal de få høre det altsÅ!

Skrevet

Så bra, ja får håpe dem skjønner alvoret. Dem har vel fått en del pepper allerede, så det kan jo hende dem ikke "gidder" å være vrange. Får håpe det, eller så er det jo bare å gå videre med det.

Lykke til! =)

Skrevet

Vel, kjenner til Vip kort for å si det sånn. Jeg var i samme situasjon som deg, hadde sagt opp, men mottok etter 6mnd en regning. Sendte mail og sa at jeg ikke kom til å betale, fikk purring, sendte ny mail. Fikk ny purring. Sendte ny mail og tilslutt fikk jeg et inkassokrav.

Faktisk så sa jeg opp hele 4 ganger før de endelig godtok oppsigelsen, og jeg fikk bekreftelse! Jeg sendte ørten mail om at jeg ville ha bekreftelse, jeg ringte å stryte på. Forbanna j***er!!!

Skrevet

Hm, så det er flere av oss altså. Merkelig dette her, at de får lov å fortsette etter så mange lovbrudd...

Skrevet

Jeg skal si opp mitt, har ikek fått surret meg til det ennå, men gruer meg når jeg leste dette:/

Skrevet

Huff...min samboer har også dette problemet! han var (er) medlem i det h******** VIP kort greiene! han har fått regning på regning til tross for at han har sagt opp ! nå har reiningene gitt seg etter en stund, men han får fortsatt meldinger på mobilen og e-post! hvem vet, kanskje han får den stooore regningen igjen om noen mnd.=(

samboeren min orket til slutt ikke mere, så han bare betalte.. dette er skummelt altså! det var foresten kameraten hans som gikk til tv2 hjelper deg med dette... de folkene såg ut til å være helt umulig å snakke med!

jeg blir så frustrert!=(

vil du fortelle videre rebel? om du får svar på den mailen du sendte?

Skrevet

Skal holde dere oppdatert!

Frister nesten å sende dem linken til dette innlegget her, så de kan se at de blir negativt diskutert på et digert forum med masse brukere...

Skrevet

det var om disse såkalte vip kortene på tv2 hjerlper deg for ei stund tilbake, og de advarte veldig mot de. Var mange som sleit med å få sagt opp abonementet sitt, så nøl ikke med å kontakte forbrukerombudet hvis det ikke ordner seg.

Skrevet

de der vip kort folkene er ikke helt god i hodet! jeg meldte meg inn men ombestemte meg og meldte meg ut før fristen. dette er to år siden og fortsatt får jeg regninger!! jeg har spart alt som heter mailer fra dem og har sendt de tilbake til en eller annen tommy som jobber i vip kort. jeg har mer eller mindre bedt de om å reise til helv... og når han skrev tilbake at de "ikke kunne se noen oppsigelse av kortet" sendte jeg de alle mailene jeg har fått av de vedrørende oppsigelsen og det endte med at de måtte få alle innkassosakene av banen. de er så frekk og så sleipe! jeg blir forbanna bare av å lese innlegget!

Skrevet

Ja, leste om det på nettet i går... det er en skam at det er mulig å holde på sånn! de skulle ha meg på intervju også, ville gi meg jobb for et år siden. Ikke f***!

Skrevet

har fått svar fra dem nå om at neeeeida, telefonene deres er alltid åpne!

Og at oppsigelsen måtte skje per post. Når sambo ringte for å si opp, sa hun på telefonen at det var greit og at hun skulle stoppe abbonementet. Så der har vi blitt rundlurt.

Skal svare dem nå, skal/skal ikke sende dem link til dette innlegget? guuud så det frister!

Skrevet

Ok nå har jeg svart:

Personen jeg snakket med per telefon sa at oppsigelsen var OK over telefon.

Da får dere lære opp folkene deres skikkelig. I tillegg har dere jo lovet meg rabatter som ikke engang eksisterer

f.eks hadde jeg iflg dere gratis inngang på exous og rabatter på Carlings, Jernia, LeneV, B. young og Synsam. Dette stemmer ikke, og er kontraktbrudd fra deres side. Jeg ser ikke hvorfor jeg skal betale for noe jeg har sagt opp, og der jeg uansett om jeg fremdeles hadde vært medlem ikke engang får de rabattene dere har lovet meg.

Jeg kjenner flere folk som har hatt akkurat samme problemet som meg, og jeg kommer til å advare mine bekjente mot å bli medlem hos dere. Makan til dårlig kundeservice har jeg aldri vært borti.

dere selger en vare som er ren løgn. Og dette mener du vi skal betale for?

Skrevet

jeg har en venninne som har vært utenfor det samme, det tok henne nesten et år å komme seg ut av denne saken med VIP-kort folkene.

Hun tok kontakt med forbrukerrådet og fikk hjelp der, de kjenner godt til disse sakene, for de hadde fått MANGE hendvendelser fra folk med samme problemene!!

Lykke til:)

Skrevet

jeg må dessverre si at det ikke kommer til å hjelpe å snakke med dem, de er faktisk SÅ hjernedøde.. men bare la være å betale regningen, dere vil deretter bli innkalt til forlik og der har dere en fair sjangs og dere vil garantert vinne den saken!

Skrevet

ja, vi får håpe det!

men vi har jo ikke noen beviser, siden sambo ringte for å spørre ang oppsigelse og fikk beskjed om at hun kunne si ham opp med en gang... sikkert ren taktikk fra deres side. han MÅ sende vip-kortet tilbake for at oppsigelsen skal registreres sier de, men det kortet har han jo kastet siden hun i telefonen sa at oppsigelsen var grei...

Skrevet

ja det var jo disse bevisene da.. jeg sendte jo alle mailene jeg har spart tilbake til de og sa "snakkes i retten" og da slettet de all gjeld og har ikke hørt (så mye) fra de siden hehe. men deres situasjon er jo litt verre da.. faen, jeg blir så irritert. man betaler for noe man ikke har. det er så trasig!! kjenner faktisk at det koker her på deres vegne nå! masse lykke til!!! det ordner seg sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...