julenissen Skrevet 7. april 2008 #27 Skrevet 7. april 2008 Joda, ha din mening og ytr i vei. Men du kan da seiriøst ikke tro at mangen her er uenig. Dinne refleksjoner rundt tema vitner om liten kunnskap, og hvorfor utale seg om noe man ikke har greie på?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 Ja, la oss for all del la fordumsfull ignoranse få stå uimotsagt:-)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 7. april 2008 #29 Skrevet 7. april 2008 Jeg kommer ikke over sjokket av at noen mennesker faktisk går rundt og plages over hvilken mat andre spiser.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 7. april 2008 #30 Skrevet 7. april 2008 Hm, den kom visst med litt lengre oppe også den der...
Yo&La+spire Skrevet 7. april 2008 #31 Skrevet 7. april 2008 For det første; tingene HI ramser opp har for det meste ikke noe med regler og over å gjøre. Det finnes vel få land som har lover som sier at du ikke kan ha få barn eller som sier at du ikke kan spise kjøtt? (nei, islam er ikke et land) Dette er opp til hver enkelt og vi ville neppe blitt drept om vi hadde flyttet til et annet land og kledd oss i det vi ville (så lenge det ikke var ytterst provoserende) og bare fått 1 barn. Eg har selv bodd en stund i et sør-amerikansk land, som er totalt forskjellig fra Norge i både regler, lover og skikker, og eg både gjorde ting eg var vant med fra Norge og måtte tilpasse meg landet eg bodde i. Ingen som drepte meg fordi eg ikke klarte å spise opp maten min;)
Januarjubel! Skrevet 7. april 2008 #32 Skrevet 7. april 2008 Eller rettere sagt; hvilken mat andre IKKE spiser...
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 7. april 2008 #33 Skrevet 7. april 2008 ja ,det blir vel det=) man kan jo skaffe seg en hobby. jeg foreslår strikking eller fjellklatring.
OsloMor Skrevet 7. april 2008 #34 Skrevet 7. april 2008 Den var til hun over her som var så glad hun ikke var samfunnsengasjert i det hele tatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå