Gå til innhold

Hvorfor stemmer dere FrP?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Enig med milk.

fattigdom i norge er ikke i nærheten av det man finner i mange andre land. det finnes nok svært få i norge som ikke har tak over hodet og mat. har du ingenting i Norge har du uansett rett på sosialstønad, uansett grunn til at du ikke har penger. og da får du såpass at du klarer deg. det finnes plenty av mennesker som bor på gata, er dødssyke og ikke har råd til mat engang. da snakker vi fattigdom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg er virkelig sååååååå sneversynt at jeg synes at vi ikke skal ta inn flere innvandrere;-) og jeg stemmer FRP,og er STOLT av d..........så får dere andre stemme d dere vil. Vi greier ikke og ta vare på de innvandrerne vi allerede har her i Norge,så da synes jeg IKKE at vi skal ta inn flere. D blir sagt at innvandrerne skal integreres i samfunnet vårt,men d blir jo ikke gjort...! I stedet så blir d bygget egne leilighetskompleks bare for de,og da blir de jo enda mer isolert fra vår kultur og samfunn. Og jeg må jammen si at jeg synes noen av dere er blåøyd hvis dere ikke har fått med dere hvor mye elendighet vi har i vårt samfunn....................

Skrevet

Bør man da ikke heller gå litt inn i seg selv, og prøve å hjelpe disse invandreren til integrering. Gjør selve integreringen til en politisk sak hvor man prøver å finne en løsning, isteden for å straffe innvandreren som trenger å komme hit.

Problemet er at vi nordmenn er så satans fremmed fientlig at vi ikke ønsker å menge oss med de utenlandske innvandrerne. Vi er jo livredd å se en annen kultur. Hvordan skal de da bli godt integrert, når vi vender de ryggen.

Hvis alle tok for oss noen av de som kommer hit, og prøvr å få de inn i samfunnt , ville det nok bli veldig mye enklere. Sånn som dt er nå, har de jo bare hverandre.

Skrevet

Signerer den Cat.68, tror mange føler seg forferdelig ensomme og overlatt til seg selv når de kommer hit, så dokumentaren om det der tidligere i vinter...

På barsel så snakka jo ingen andre enn personalet til invandrer kvinnene som var der og hadde født, jeg tok mot til eg og oppdaga at det var noen koselige og sosiale damer som rett og slett ikke selv turte å ta kontakt siden de hadde blitt avvist så mange ganger av norske kvinner faktisk.

Men så er jeg litt spesiell også jeg da, jeg er typen ti å slå av en prat om vær og vind og alt mulig med fremmede på bussen hvis anledningen byr seg ;-) da helst enten eldre folk eller invandrere...siden andre folk skuler på deg hvis du åpner kjeften...

Skrevet

Jeg stemmer frp selv om jeg er uenig i mye av deres politikk. Det er flere grunner til dette, men mye av grunnen kommer av at jeg er enda mer uenig i politikken til de andre partiene. Dessuten syns jeg at alle partiene har et veldig naivt syn på innvandringspolitikk. Det er vel kanskje en grunn til at man her i norge ser mye mer problemer med muslimer og integrering enn man gjør i mange andre vestlige land (som f.eks. usa).

Skrevet

Helt enig med deg Cat.68

Skrevet

Så det er bare muslimer som har problemer med intregering her i Norge?? hmm, javel ja!!!!!!!!

Skrevet

Dårlig formulert, jeg prøvde å unngå å si innvandrere, for det blir jo også feil. Ikke-vestlige innvandrere da. Jeg tror at de har spesielt vanskelig for å integrere seg for de blir møtt med en mer negativ holdning enn vestlige innvandrere (selv om nordmenn generellt er skeptisk til både det ene og det andre).

Skrevet

Dårlig formulert, jeg prøvde å unngå å si innvandrere, for det blir jo også feil. Ikke-vestlige innvandrere da. Jeg tror at de har spesielt vanskelig for å integrere seg for de blir møtt med en mer negativ holdning enn vestlige innvandrere (selv om nordmenn generellt er skeptisk til både det ene og det andre).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...