Gå til innhold

Hvor mange kilo opp rundt uke 19?.. Dere som ikke liker sånne tråder trenger ikke svare altså!;)


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp 4kg... Vet ikke om dette er mye eller normalt jeg..? Derfor litt greit å se hvor mye dere andre har lagt på dere..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er førstemann for megog jeg har nok lagt på på meg nesten 5 kg. Men stort sett bare på mage og bryst, (fint lite på lårene som er det stedet jeg ellers legger på meg) Magen vises veldig godt, og jeg ser at det er andre som er mindre enn meg, men ifølge jordmor er "alt etter boken". Det er nok ganske individuelt hvor mye en legger på seg og når. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har økt 3 kg, er 18 uker på vei. Jeg venter tvillinger, så regner med jeg ender opp med flere kg enn de fleste av dere andre tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 18 og har til sammen lagt på meg 7 kg!!!! MYE, men jordmor sa det var individuelt hvor mye en la på seg. Jeg syntes ikke no om det akkurat men....er vanligvis en str 27 i bukser og må nå ha 30. Kjipern. Enda trener jeg og er aktiv i hverdagen. Har også vært noe kvalm og derfor ikke spist no mer enn vanlig....men men. Magen er på god vei. syntes dere er heldige som har gått opp så lite jeg ....for there's more to come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så morsomt å gå ned jeg=/ Har ikke fått vært til lege elelr jordmor etter vekttapet enda. Er det virkelig normalt å gå ned så mye som 8 kg? Det var 8 kg som forsvant på 14 dager. Har enda ikke fått lagt på meg og siden babyen bare vokser, så vil jeg anta at jeg bare fortsetter å gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått ned 3,5 kg, men har endel å ta av, så er ingen fare. Er i uke 19. Jm på ul mente jeg var i uke 15/16 i går, men er ikke enig med henne. Hu har bommet med 3 uker på en av mine sønner for 5 år siden også, så jeg går etter min termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+3 uker i dag og jeg gikk ned 7 kg på to uker ca pga influensa, men har lagt på meg de 7 kg igjen nå så nå veier jeg like mye som det jeg gjorde da jeg ble gravid :) Med førstemann så la jg på meg 33 kg gjennom hele svangerskapet, så blir spennende å se hva det blir denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av uke 18 og har gått ned 1. Men har vært flink til å holde meg i form :P Har bare fått mage og større pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 18 idag, og har gått ned 2 kg. Ikke fått no særlig mage enda, så det syns ikke at jeg er gravid enda. Gleder meg til å få gravidmage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme, men du kan jo trøste deg med at jeg har gått opp 7kg ;0) Og dette er selv om jeg trener ca 4 dager i uken hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener regelmessig jeg og, alt fra 4 ganger til noen uker med hver dag. Men det hjelper ikke på kiloene :P Hehe, men så tillater jeg meg selv det jeg har lyst på når jeg har lyst på noe da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker på mandag og har gått opp 2 kg. Gikk ned de første ukene pga kvalme, men nå er jeg på vei oppover. Har en voldsom apetitt! Så kan hende kiloene kommer fort fremover nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk akkurat samme vekt nå som før jeg ble gravid. Er veldig bevisst på å spise sunt pga faren for å få sv.dia. så jeg regner med det er derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

Jeg for min del er nå i uke 16 og har gått ned 4kilo, ved forige svangerskap hadde jeg gått ned 5 kilo når jeg var i uke 19.... Men det skal vel også sies at jeg var veldig veldig dårlig ved første svangerskap! Men denne gangen har formen vært tipp topp! Så å gå ned nå er litt spesielt,men men.. blir sikker nok kilo etter vært alikevel, så sånnsett gjør det ikke noel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...