Gå til innhold

Hvor mange kilo opp rundt uke 19?.. Dere som ikke liker sånne tråder trenger ikke svare altså!;)


Brillemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 21 uker på vei og har gått opp 5 kilo. Har noen kilo for mye fra før så jeg håper ikke jeg går opp mer enn de 10-14 kiloene man sier man må regne med. Har lagt i influensa i nesten to uker og matlysten er på bånn. Ingenting som frister lenger. Begynner å bli bedre nå. Første gangen gikk jeg opp 22 kg og andre gangen gikk jeg opp 15 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 19 nå. Veide 56 kilo før graviditeten og veier nå 62 kilo..., så det blir 6 kilo vektoppgang. Men velger å ikke fokusere på det. Er frisk og rask, og bebisen er frisk og rask, så da spiller det egentlig ingen rolle hvor mye jeg veier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er i uke 22 og har gått opp 5kg. Ikke vært noe kvalm, venter gutt, kjøpt bellyband slik at jeg fremdeles går med mine egne olabukser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 17 og har ikke lagt paa meg noe som helst, men jeg har spydd mye i 10 uker og kaster opp enna innimellom.. Jeg har heller gatt ned i kilo, men ungen har det bra og vokser, ser magen bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 20 og har lagt på meg 1 kg... Har litt og gå på fra før så fornøyd med at den ikke viste mer:0) Ikke vært noe kvalm eller dårlig:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...