Noah+Gabriel-mamma Skrevet 14. april 2008 #26 Skrevet 14. april 2008 Så noen anbefaler Lactasyd eller annen intimvask. Anbefaler overhode ikke det, spes. ved klipping/ rifter. ALT svir, tom. vann. Hvis jordmor sier ok er det bedre å skylle m. grønnsåpevann etter et par dager:-)
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 15. april 2008 #28 Skrevet 15. april 2008 dytter den opp... her er den:)
april08baby Skrevet 16. april 2008 #29 Skrevet 16. april 2008 Takker for sammedraget. I kveld begynnte jeg å pakke bagen og brukte denne lista. :-)
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 17. april 2008 #31 Skrevet 17. april 2008 Vedr. grønnsåpevann - husk at det er MEDISINSK GRØNNSÅPE som man får kjøpt på apoteket. Jordmor var veldig nøye på å presisere det for meg.
vanillaface Skrevet 18. april 2008 #33 Skrevet 18. april 2008 Dette var en super oversikt ja! Etter tre fødsler vet jeg at jeg ikke har sjans til å tørke underlivet med papir, er direkte smertefullt uansett hviket papir, men det som føles veldig godt er å skylle med lunket vann fra dusjen.
Nætte;mortil2 Skrevet 18. april 2008 #34 Skrevet 18. april 2008 Ang grønnsåpe, noe jeg anbefaler alle å bruke, det hjalp utrolig.. Så brukte jeg vanlig ORIGINAL grønnsåpe.. Og det var fantastisk deilig!! Tok litt i et litermål og fylte opp med vann, og skylte meg nedentil!! Himmelsk!! (heheheehe pluss at man gjerne lukter godt og friskt noen minutter etterpå!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå