Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. april 2008 #26 Skrevet 7. april 2008 Jepp såg svarene nå Får håpe det stemmer... at det andre forsvinner også.. ellers kommer fasongen til å se nooooe rar ut;) haha
nickoline og supermann Skrevet 7. april 2008 #27 Skrevet 7. april 2008 jeg må ha meg en... får bestille på fredag når jeg får lønning... har gått ned 1,8 kg. prøver å få opp blodpumpa. skal komme i gang med trening, men rocking skal jeg jammen gjøre hver dag....
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 ÅÅÅ, gleder meg til min kommer!!! Datteren min har bestilt via Ebay eller noe sånt. Jeg fikk ikke til å bestille. Er helt grønn på sånne datagreier! 1,5 uke siden nå, så håper den kommer snart. Er en sånn acu hoop 3 lb. Er SÅ spent på om dette funker! Manne bare ler og syns jeg er dum som bruker penger på slikt tull. Har også helt rar fasong med store pupper, smale skuldre, smal under puppene og michelinmage. MEd STORE håndtak rett under midjen og skikkelig hengemage forann! Håper magen også blir noe flatere! Tror nok det er endel slapp muskulatur som gjør at den henger! Lillesnuppa på 8 mnd får ta litt av skylda,,,
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 7. april 2008 Som meg du da Tralle Tone Troll hihi.. Satser på at magen også krymper med rockingen ja Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå