ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 1,5 cm på 1,5 uke må være bra det vel? Og jeg har brukt den lite pga at det gjør så sykt vondt, men har brukt den hver dag da. Har ikke lagt om kostholdet mitt (enda) har vært litt vel mye snop og cola den siste tiden, så fornøyd jeg =)
mathilde Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Dette hørtes spennende ut! Fortell mere... Har du kjøpt en vanlig rockering?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Vanlig rockering nei, erru gær`n?? hihi. Har du ikke fått med deg rockeringbølgen på dib? Er en rockering på ca 2 kg og med bølger på innsiden, skal slå vekk valkene hihi. Funker på samme måte som lymfedrenasje fikk jeg høre på en spa salong her før helgen Her er den norske siden http://www.rockeringer.no/, men de fleste bestilte fra usa for det ble mye billigere, men husker ikke adressen dit i farten
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jammen søren da... bruker jeg den feil tro? Har rocket i 3 uker nå men kan ikke påstå at jeg har mistet noen cm.. vel, nå har jeg ikke målt på en uke, kanskje det er fremgang hvis jeg måler idag.. har tenkt at det skyldes kostholdet, har ikke spist helt sunt nok akkurat, har blitt litt snop. Men her har du altså spist snop og likevel mistet centimeter. Hmm. Må visst intensivere rockinga her!! PS: www.sports-hoop.com
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Det høres veldig bra ut! Gleder meg til jeg får min!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Tror nok ikke det går an å bruke en rockering feil da, men Hadde ikke forventet virkning allerede nei, men merket det faktisk etter et par dager at håndtakene på siden var strammere. Jeg som kjøpte den bare for å se om det funket
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hehe, nei det er jo ikke så mange måter å bruke den på akkurat, og nå rocker jeg jo 10-15 minutter i strekk uten å miste den. Synes det virker som håndtakene er blitt litt strammere, og synes det ser ut som jeg har mer markert midje når jeg ser i speilet - men den dagen jeg hadde lagt merke til det (la merke til det på trening forrige tirsdag, syntes plutselig jeg hadde mer markert midje enn før) så målte jeg når jeg kom hjem og hadde ikke gått ned en cm.... Kanskje jeg var litt oppblåst den dagen, hehe. Ikveld skal det måles igjen! Nå vil jeg også ha resultater!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg har ikke fått min enda!!! =(=(=( Lenge siden ejg bestilte den! Noen som vet hvordan jeg kan få purret på den?? bestilte fra sports hoop!
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Send en mail til dem eller ring dem og spør etter sporingsnummeret. Da kan du gå inn på posten.no og se hvor langt den har kommet. Noen har jo oppdaget at den hadde ligget på postkontoret en måned fordi de ikke hadde oppdaget hentelappen i posten.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Jeg er megairritert for jeg må vente helt til sensommeren\høsten med å bruke den... Buhuuuuu, hadde jeg visst om denne før jeg ble gravid hadde jeg vel trent som en annen gal kvinne... hahahahahahaha..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. april 2008 Ikke akkurat så mange måter nei hehe. 10-15 min i strekk??? Hvordan klarer du det? Får vondt etter noen få runder jeg, klarer maks 1 i slengen :S Markert midje? Hva er det? Hehe, ikke kommet her i gården enda i allefall
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Den funker her også Har gått ned 2 cm på 2 uker, rundt midjen:) Men håndtakene er der.. men føler magen er blitt fastere=) =) Når dere rocker.. rocker dere over der som håndtakene er ? føler bare rockeringen holder seg på midjen.. føler jeg ikke får rocket på "hoftene" også... Ser for meg jeg blir supersmal rundt midjen, med dee håndtakene på hoftene.... usj... =/ Noen tips???
3xmamma Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Fikk du bekreftesle på mail av de når du bestilte? Jeg fikk det, og etter 20 dager og ingen rockering sendte jeg de mail til den adressa jeg fikk ordrebekreftelsen på. Da viste det seg det at de hadde pakken min liggende på vent, de hadde ikke fått bekreftelse på at de hadde rett adresse. De påsto at jeg hadde fått mail som forklarte at jeg skulle svare å bekrefte adressa mi. (var ikke det som sto i mailen jeg fikk, men men) Jeg bekreftet iallefall adressen min på mail da, og fikk ringen i posten 12 dager etterpå. Kansje du skal prøve å sende de en mail bare for å sjekke? =)
klg,2 boys now:) Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 eg å gikk faktisk ned 1,5cm den første uka..men så fant jeg ut at jeg var gravid så da kan jeg ikke bruke den...buhu...skal bli tjukk uansett nå da..
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Grattis med spiren da! Nå har du jo rockeringen klar til ungen kommer ut.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Hvordan skrives påske på engelsk igjen? easter?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. april 2008 Får rocket der håndtakene er ja Men mine håndtak er i midjen da hehe, har litt rar kroppsfasong jeg. Litt store pupper, smal under puppene, michelinmage og smal over rumpa hehe
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Prøver igjen!! Når dere rocker.. rocker dere over der som håndtakene er ? føler bare rockeringen holder seg på midjen.. føler jeg ikke får rocket på "hoftene" også... Ser for meg jeg blir supersmal rundt midjen, med dee håndtakene på hoftene.... usj... =/ Noen tips???
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 Candycupps - har samme problemet som deg! Prøver å rocke 'lenger ned' men da bare mister jeg den! Meste jeg har klart har vært noen få runder rundt rompa. Ellers blir det mest akkurat i midjen. Hmm. Tror jeg skal ta en titt på dette ikveld: http://www.sports-hoop.com/main_instruction.html - kanskje det er noen gode tips der!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer! Da får du pakke vekk ringen, og ta den i bruk igjen etterpå vetdu:)
Sivalur Skrevet 7. april 2008 #21 Skrevet 7. april 2008 Jepp, easter.. Men du kan jo gjerne henvise til datoen istedet?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 Hmm ja skal sjekkes ut:) Mister den også når jeg prøver å rocke lenger ned hehe.. går jo ikke ann;)
klg,2 boys now:) Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 takk for det.ja har trøst i at jeg vet hvordan jeg skal få bort magen etterpå å til candycups jeg rocka vanlig så vandret den litt over magen å hoftene.du beveger jo hele midt partiet så tror nok du slipper håndtak på hoftene:)rock on!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå