<3katie<3 Skrevet 7. april 2008 #26 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer masse! Håper du blir bedre snart!!!
*Kleopatra Skrevet 7. april 2008 #27 Skrevet 7. april 2008 Jepp, hele:( Var ganske isolert i 9 måneder kan du si. Men tror ikke det er vanlig å få det så ille altså
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så utrolig mye :-) Huff.. utrolig leit med hyperemesis'en da. :-( Vet alt om det der.. Sengeliggende hele det siste svangerskapet og levde på intravinøst, largactil og brus. Ikke noe alright, men takke meg til laptop og dib. Jeg krysser fingrer og tær for at kvalmen gir seg så raskt som mulig. Skrekkelig å drive å spy sånn i hytt og gevær. Sats på å gå to dager over da, så blir det på "Newton" sin 4-års dag :-) Hold oss oppdatert da ;-)
It's all about me Skrevet 7. april 2008 #30 Skrevet 7. april 2008 Da får jeg sende ut en gratulasjon i det "offentlige" her også. GRATULERER ) Håper formen er bedre nå ) Synd at du ikke fikk æren av å dele det selv når du var klar, men jeg er iallfall stolt over å ha klart å holde meg, he he )
Sjefsmegga Skrevet 7. april 2008 #31 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer :-) Tenker det blir stas med baby igjen :-)
mayaya Skrevet 7. april 2008 #32 Skrevet 7. april 2008 Gratulererererererer :-D *mayaya later som at hun ikke så mamsentråden og hopper opp og ned i begeistring!*
My little girl_ Skrevet 7. april 2008 #33 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer, så morro!! Hypermesis er ikke noe årleit:( la sånn til 5 mnd selv *griner* Hadde du det med N også?
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 7. april 2008 #34 Skrevet 7. april 2008 hei hei tullemor, tenkte meg det var en grunn til at du unngikk spm mitt hehehehe, hadde lyst og spørre en gang til men lot det være !!!ihihihi SÅÅÅÅÅÅÅÅ morro da får vi samme årskull denne gangen!!! det blir SÅÅÅÅÅÅ bra, må komme dere ut hit etterhvert da!! gratisssss MASSE altså!! og skal ikke si det til noen:) LOVER!! synd at formen ikke er så bra, pluss at du har flyttet i hele helgen!! passe på deg selv du å vettu!!!!!! huske og ta en pust i bakken!! Du må holde meg oppdatert altså!!! lov meg det:) Mange bebissklemmer fra oss
mamman til to gutter Skrevet 7. april 2008 #37 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer! Vil bare si at jeg fikk mye hjelp av Phenergan når jeg kastet opp i svangerskapet! Hjelper visst ikke på alle, men er verdt et forsøk. Jeg gikk fra å kaste opp mange ganger om dagen uten å få i meg noe å drikke til å faktisk klare å spise ribbe på julaften uten problemer i løpet av en uke.
silhah og emilie Skrevet 7. april 2008 #38 Skrevet 7. april 2008 gratulerer så mye mami..åå så heldig du er:) ny leilighet OG ny baby:) misunnelig jeg nå hehe
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 7. april 2008 #43 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer Mami! Så hyggelig å høre! =) Noe som ikke er like hyggelig er jo oppkast.. Føler med deg!! Har allerede kastet opp sånn ca 5 ganger i dag, og er så suuuuuur i halsen! PS: Kreket i magen min er unfanget på samme måte! hehe..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. april 2008 #44 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye med baby i magen! Lykke til =)
~Milly~ Skrevet 7. april 2008 #45 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye med smurfespire!!! =)) Håper spyinga går over kjapt, og at du får et SUPERT svangerskap videre :)
Mille** Skrevet 7. april 2008 #48 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer så mye!! Fikk overtalt samboeren din skjønner jeg. ;o)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. april 2008 #49 Skrevet 7. april 2008 Hehe, det var det jeg sa!! Drive og nekte for sånt da;) Gratulerer så masse snuppa!!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #50 Skrevet 7. april 2008 å gratulerer så masse;) ( nesten litt sjalu her nå.. hihi) håper svangerskapet blir bedre etterhvert da:) så få du satse på 8.nov- det er en flott dato å føde på.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå