Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Mami er smelt på tjukken, har ny bolle i ovnen, er feit på midten,, ja you name it! Termin 6 november, noe som betyr at jeg er 10 uker på vei i morgen :) Og om noen her inne kjenner meg i det virkelige liv så er det fortsatt hemmelig ovenfor familien så HYYYYSJ HYSJ HYSJ, nå håper jeg alle har fått med seg det hehehe
WP-TLogPeanut Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Fikk med meg at noen hadde lest noe de ikke "skulle" lest , men ikke at du skulle ha nr 2. Synd du ikke fikk fortelle det selv da, men uansett en kjeempekoslig nyhet Mami Lille snuppa skal bli storesøster,hæ Å at du har klart å holde det hemmelig såå lenge :-O Lykke til vidre med svangerskapet og gratulerer :DDD Og jeg kjenner ikke deg eller noen i "RL" så ikkeno prob nei hehehe Klem fra
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Kanskje det blir en blå smurf denne gangen da hehe;P gratulerer så kjempe masse:) alltis hyggelig å høre om graviditeter:))
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer da:) Kanskje jeg får hoppe på jeg også, så får du føde 2 uker på overtid og jeg før termin som sist, så kan vi få barn samme dag denne gangen også:P Hihi, så koselig, gleder meg på deres vegne:) LYKKE til supermami:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk Ja det hadde ikke gjort noe med blå smurf nei, men vi ønsker oss bare en baby vi da, så lenge den er frisk og har mennesklige trekk skal vi være fornøyde hehe
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så mye til hele smurfefamilien =)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Forresten, hva sier H? Var det planlagt denne gangen:)?
*Kleopatra Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så mye, håper du får et kjempefint svangerskap!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Denne gangen var det ikke feilprodusert prevansjon som var grunnen nei Hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort da,, smurfespiren ble unnfanget under en kjappis på badet haha, tok vel ca 5 min denne gangen også (som sist), altså første forsøk..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 grattis, lille smurf!!!! Så gøy!!! haha, kjappis på badet, sånn produksjon er jeg også god på! (antar mens du pussa tenna??)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Takk kjipern :) hahaha nei, sambo er da såpass grei at han lar dama pusse ferdig tenner først Bianca, tusen takk men ser ikke ut til at det komemr til å bli et fint svangerskap denne gangen heller.. Er allerede sykemeldt med hyperemesis og spyr som en gris *blæh*
Gjest Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 ..en hvilken tråd refereres det til?? såå gøy, tjohei
Gjest Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Hehehe, ei veninne av meg forsnakket seg litt "mamsen" tråden...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 hehe.. husk at spying tross alt er et godt tegn på at spira sitter:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Haha ja det sa legen også,, men det er ikke mye trøst når man har hatt omgangssyke i snart to mnd og henger med hodet over skålen for 10 gang på 5 timer hehe Bekymrer meg jo for lillen uansett jeg da,, men heldigvis så er legen min så grei at han ga meg ul for å berolige meg. Og det var en vilter liten smule inni der Tusen takk tillab
Gjest Skrevet 6. april 2008 #21 Skrevet 6. april 2008 Takk monersen min du fikk vært her når det kom ut da hvertfall hehe..
Monajenten Skrevet 6. april 2008 #22 Skrevet 6. april 2008 Jepp:-D ;-) Men du skulle jo lissom si det selv da, men ok;-) GLEEEEDER meg til ny mamismurf (som må komme to dager før termin, på monajenten sin bursdag:-D)
*Kleopatra Skrevet 6. april 2008 #23 Skrevet 6. april 2008 Ånei, stakkar:( Vet hvordan det er, var selv sykemeldt hele svangerskapet pga hypermesis. Håper det snart går over hos deg i hvert fall:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #24 Skrevet 6. april 2008 Hehe, tror det kommer til å bli oktoberbebis jeg gidder ikke vente helt til termin altså! Bianca,, HELE svangerskapet???
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #25 Skrevet 6. april 2008 Gratulerer så mye Kjedelig du ikke fikk sagt det selv, når du var klar for det... =) Trist at du får et ikke-fullt-så-bra svangerskap da. Får håpe det blir bedre md tiden iallefall. Håper det blir min tur snart nå snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå