twilla Skrevet 6. april 2008 #26 Skrevet 6. april 2008 ville bare si at det hørtes ut som en utrolig vanskelig situasjon... ikke rart at du ble satt ut! uff:/ skjønner godt at samboeren hans ikke burde treffe jenta di, hun hørtes jo helt gæren ut.. det må være utrolig vanskelig for deg at du ikke kan kontakte han uten at hun blander seg.. er det ikk enoen måte du kan snakke med han på egen hånd? Det hadde vel vært mye enklere? Ellers kanskje du bare skal vente og heller la det være opptil han å ta kontakt.. du kan jo ikke tvinge ham til å være pappa heller. men du får håpe han tar til fornuft! lykke til i hvert fall:)
Mamsen86 Skrevet 6. april 2008 #27 Skrevet 6. april 2008 Er her for deg alltid, vennen. Og jentene våres vokser jo opp sammen, så in time så blir de også en god støtte for hverandre!
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 6. april 2008 Takk for mange gode svar.. Nei, hun sjekker mailen hans, mobilen osv.. Det er umulig og få kontakt.. Men jeg skal slutte og prøve nå.. Heller konsentrere meg om Leyla, så får tiden vise hva som skjer..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 6. april 2008 #29 Skrevet 6. april 2008 vet ikke hva jeg skal si, vil bare ønske deg lykke til. bedre for jenta di og være rundt mennesker som virkelig bryr seg og hvis unntaket er barnefaren og dama hans, tror jeg nesten det er til det beste. helt rystet over at noen kan oppføre seg så nedlatende og respektløst, uff. masse lykke til! trøsteklem:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 6. april 2008 #30 Skrevet 6. april 2008 jeg også brukte mye tid på å tenke på hva jeg skulle si når jenta mi blir stor... nå er hun 4 1/2 år, tenker ikke like mye på det som i begynnelsen (hun var ca 1 år- 1 1/2år da det gikk opp for meg at hennes far aldri kom til å være noen pappa for henne.) prøvde, som du, 100 ganger, men ingen møtte meg heller. uansett, nå har hun en skikkelig pappa og hun kjenner bare han som pappa (ble kjærester da hun var ca 2 år gammel) men jeg forteller hun om "pappaxxxx" (-navnet til hennes biologiske far) innimellom, men hun virker helt uintressert foreløbig. litt enklere for oss å snakke om storesøstrene hennes da, (han hadde to jenter fra før) de er hun myye mer interresert i å høre om. et viktig poeng: jeg har ALDRI snakket drit om hennes far så hun hører det, og aldri tillatt noen andre snakke negativt om han foran henne heller. og da mener jeg ALDRI selv fra tiden før hun kunne snakke (ungene forstår mer enn hva de kan si selv) og det selv om alle veldig gjerne ville slenge drit om han da han var et særlig ille tilfelle ( vold og drapsforsøk) jeg vet bare at hun skal vite om han, og jeg skal fortelle henne om han gjevnt og trutt (ikke om vold og faenskap) sånn at hun vet han finnes når hun blir større og begynner å spørre, skal hun få vite mer
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 6. april 2008 Ja, jeg har også tenkt på det.. Jeg har begynnt og skrive dagbok om alt som skjer nå. For jeg kommer nepp til og huske det når hun blir 18år gammel og kan forstå det.. Men, ja.. Slutte og snakke dritt om pappaen og fortelle henne om han når hun spør om det..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #32 Skrevet 6. april 2008 Høres helt forferdelig ut! Synes utrolig synd på deg og den lille prinsessa deres når jeg leser noe som dette! Helt utrolig, og selvsagt uakseptabel oppførsel av hans kjæreste. Hun er helt sikkert bare sjalu, men allikevel, har ikke ord. Helt utrolig hvordan enkelte klarer å spy ut av seg all dritt de kommer på i farten. Kjenner jeg blir skikkelig irritert her nå. Uansett, det er ikke Leyla som får det største tapet, det er faren til Leyla som går glipp av den kanskje beste tiden med henne! Fulgte med dere på Unge Mødre, og heldigvis har Leyla en så fantastisk mamma som hun har! Dere er helt nydelige sammen, og jeg ønsker dere bare masse lykke til videre! Trøsteklemmer fra
Ravna Skrevet 6. april 2008 #33 Skrevet 6. april 2008 Den damen må jo være syk. Helt vanvittig munnbruk, uansett hva som måtte ligge bak. Jeg hadde på det mest bestemte satt meg imot at hun skulle være sammen med barnet mitt, ville ikke stolt på dømmekraften hennes. I din situasjon ville jeg ha innkalt faren til et møte på Familievernkontoret, slik det blir foreslått over her. Du skal ikke behøve å forholde deg til slike mennesker alene. Lykke til!!!!!!!!!
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #34 Skrevet 6. april 2008 Han bestillte meklingstime en gang.. Vi ble kalt inn 3 ganger og jeg møtte opp alle gangene mens han bare møtte opp 1 gang.. Mn skal ringe dem og fortelle hva som skjedde og om de har noen råd til meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå