Lille L Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Pappaen til jenta mi har ikke sett hun på 8uker.. Fikk litt dårlig samvittihet for det i dag så jeg ringte han i stad for og spørre om han ville besøke henne i og med at hun begynner i barnehage neste uke så er hun der nesten hele dagen.. Da jeg ringte så tok dama hans tlf.. Hun spurte hva jeg ville og jeg sa jeg ville snakke med han.. Fikk han på tråden og han spurte hva jeg ville?! Da sa jeg at jeg ringte pga Leyla og om han ville komme og se henne.. Han spurte hvorfor jeg kom på det nå.. Og jeg sa at det hadde gått 8uker og at det var for lang tid.. Ville kanskje prøve igjen.. Da tok dama hans tlf igjen, og kalte meg for en hore og en fitte.. Hun sa jeg plagde hun og at jeg kunne sleike fitta hennes.. Oh herregud.. Jeg svarte at dette var ikke hennes sak men mellom meg og pappaen.. Da kalte henne meg for en hore igjen så jeg la på.. Jeg har virkelig prøvd at leyla skal ha et godt forhold med faren sin men nå går det over alle grenser.. Hun sa også at jeg skulle få igjen for det her.. Hva enn dette måtte bety.. Uff ble helt dårlig av hele samtalen.. Jeg snakket rolig og hevet ikke stemmen min og den får jeg tilbake i tryne.. Nei, uff måtte bare lufte tankene mine litt.. Skal jeg bare la vær og prøve da så hun aldri ser faren sin.. Vet ikke jeg..
litakine og Theodor Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 høres ut som dama har alvorlige problemer - herregud... tipper hun er rimelig sjalu på deg og leyla
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Bra du klarte å holde deg rolig. Sånne folk har ikke Leyla bruk for i livet sitt. kan j\han ikke like godt si fra seg farsskapet?? Så finner du en ny pappa til henne; og "happily ever after"
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Vet ikke hva jeg skal si.. Jeg vil i hvertfall ikke ha leyla rundt henne..
frøken blå Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Skikkelig voksen samboer han har fått seg!? HerreGUD for et munnbruk på en "voksen" dame!??! *jøsses* Nei, virker ikke til å være en enkel situasjon dette. Ønsker bare deg og Leyla lykke til med denne snodige pappaen og den usmakelige samboeren hans. =(
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Guri...hørtes jo veldig voksen ut de der! For noen mennesker. Det finnes jo grenser for hvor mye mamman skal prøve.. huff ikke enkelt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg ville tatt dette opp med familivernkontoret så DU har dokumentasjonen DU trenger. Hvis faren ikke bryr seg kan ikke du gjøre noe. Jeg ga opp for lenge siden...
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 Ja dama er 23.. Skulle trodd hun var litt voksen.. Nei nå skal han vel prøve og gå til retten.. Men det får bare være..
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Oke.. trubble.. Nej vi har vært på meklingskontoret 3 ganger hvor han møtte opp 1 gang.. Skal jammen ta en tlf dit i morgen..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Hmm, Er noen sjalu tro ? Høres ikke helt ut osm hun nye damen takler at han har en fortid og et barn. Om han ikke er interessert, er det ikke verdt det. Setter han den nye dama foran datteren, er han ihvertfall ikke verdt det. Jeg hadde ikke forsøkt å holde kontakten med han ihvertfall. La han ta neste initiativ ihvertfall.
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Herregud, kansje like greit siden han tydeligvis aksepterr at nydama snakker sånn til moren til datteren. Jeg har en sønn som aldri har had og aldri kommer til å få kontakt med biologisk far, det går faktisk helt greit. Var jeg deg så hadde jeg aldri ringt dit igjen, hadde skrevet et brev og sendt ham der det sto at han selv kunne tan kontakt hvis han ville se datteren, men at da får han holde kjæresten langt unna siden hun ikke kan oppføre seg.
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 Ja, det er den sammvittigheten min som gnager meg.. Tenkte jeg skulle prøve en gang til etter ørten ganger.. Men nå gir jeg HELT opp..
☆Anonymia☆ Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 makan for et barnslig kvinnfolk... hadde aldri sendt barnet mitt til en som hadde det der rundt seg.. tror du skal drite i hele fyren,om han ikke er voksen nok til å ringe deg opp igjen å beklage..
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2008 ja vet ikke nå.. Er helt forvirra.. At det går ann og snakke sånn..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Ikke gå ned på hennes/hans nivå, og spar på alle eventuelle sms/mobilsvarmeldinger.
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. april 2008 Ja jeg sparer på alt.. Du har foresten pm..
Mamsen86 Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 Fy FAEN!! Nr 1, jeg skjønner ikke at han godtar at hu snakker sånn til deg. Du er moren til barnet hans, dere var sammen i ganske mange år. Og HAN er the reason for at det ble slutt - så HVEM i helvete er han til å leke kongen i denne situasjonen? Og nr 2.. Jeg kjenner deg, og jeg kjenner Leyla. Og jeg er kjempe glad i dere begge to, det vet du. Men du vet også at i lengden så er det M som taper på dette her. Han har valgt å ikke dukke opp når dere har skullet på familievernkontoret, han har en samboer som ikke eier vett for fem flate øre.. Og det i seg selv at han har tatt nada kontakt i løpet av de åtte ukene er jo helt på trynet. Du er en fantastisk mor for Leyla, vennen. Og er det èn ting Leyla IKKE trenger i livet.. Så er det en sånn megge som han daddyen hennes er sammen med. Ååh, kjenner jeg blir irritert på dine vegne! HUN visste om deg & M, hun visste hva hun gikk til. Faen, jenta ble kjent med deg mens dere var sammen. Hun visste at han er pappa til en liten jente - hun kan IKKE gjøre dette. Det er ikke deg hun straffer, men en uskyldig liten jente.. Sånne folk råtner i helvete, thats for sure..
86frøken & lille krapyl Skrevet 6. april 2008 #19 Skrevet 6. april 2008 Hehe.. Første tanken min da jeg leste det var at hun umulig kunne være eldre enn 17 år! Jaja, noen blir visst aldri voksne... Skjønner ikke hva godt hun får ut av å være så sjalu.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Jeg fatter ikke at han lar en dame snakke sånn til mammaen til barnet sitt. Jeg fatter ikke engang at han klarer å unngå å se datteren sin, at det går ann å skyve barnet sitt vekk på den måten. Men når han er samme en dame som tydeligvis er helt knepp er det kanskje ikke annet å vente, sier jo litt om han også... Ikke for å være frekk Ema, men det er kanskje like greit at han ikke har sett Leyla på 8 uker? Selv om det er fint å ha en pappa, så er det ikke det for enhver pris. Leyla har jo en fantastisk mamma...:0) Huff, nei jeg kan virkelig ikke skjønne at han ikke vil se sin egen datter og ta ansvar for et liv han har vært med på å lage, sitt egent kjøtt og blod. Jeg fatter heller ikke at hun jenta kan snakke sånn til deg? Makan til dame, *ristepåhode* LYKKE til hvertfall, og ikke glem at Leyla har det helt fint med bare mammaen sin:0)
Mamsen86 Skrevet 6. april 2008 #23 Skrevet 6. april 2008 But I know how it feels, baby.. Nå har ikke M stilt opp på langt nær like mye som din M (hihi, nå går det i surr med M'er her vøtt!).. Men man har alltid det bitte lille håpet i bakohodet at DETTE skal være den dagen da han tar seg sammen og stiller opp 100%. Noen ganger tror jeg ikke at det håpet noensinne vil forsvinne heller.. Mens samtidig så kommer det en dag da man virkelig innfinner seg med at, okey.. Det er bare meg og jenta mi, oss to mot verden. Og den dagen kommer, vennen. Jeg vet du har prøvd og prøvd når det kommer til M. Du har til og med møtt - unnskyld - hu megga gjentatte ganger og snakket med henne, og virkelig vært voksen i denne saken. Men nå har hun virkelig gått for langt, ærlig talt. Sleike fitta hennes?! Nei vettu hva jenta mi.. Det at han satser på en sånn dame, sier veldig mye om han! Men hvis det blir som dette fremover, så husk - og aldri glem - at du kan fortsette med god samvittighet. Du har prøvd. Og ingen møtte deg, ikke på halvveien, ingen steder.. Og du er fantastisk mor! Det er M som går glipp av Leyla sin "halloooooo" og Leyla med afrokrøllene sine som velter stoler på Mc Donalds! Som en annen skrev over her.. Ikke for en hver pris.
Lille L Skrevet 6. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 6. april 2008 Ohh jeg begynner og grine hver gang du skriver.. Tusen takk snuppa.. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si til leyla når hun blir stor, men det får jeg ta den dagen når det kommer.. Jeg er så glad for at jeg har så utrolig gode venniner ved min side..
ayla05 Skrevet 6. april 2008 #25 Skrevet 6. april 2008 jeg har en pappa til mi snuppe som ikke vil ha kontakt med henne. han har ikke sett henne på over 2 år og jeg må egentlig innrømme at jeg er nesten litt glad for det. vil ikke legge ut om hvorfor her, men vil bare si at du og leyla klarer dere uansett, muligens bedre om du legger fra deg den følelsen av at det er ditt ansvar. jeg prøvde masse i begynnelsen men har gitt opp. et tips jeg vil komme med er at du nå kopierer det du har skrevet her inne og lager deg en dagbok over når du tar kontakt og hva som blir sagt hver gang. dette setter familievernkontor og evt advokat pris på hvis det kommer så langt. Du har en sterk sak uansett når de oppfører seg sånn. Ikke ta mer kontakt og heller skape et godt liv for deg og Leyla, og bruk energien din på noe positivt istedenfor sånne drittunger (sorry uttrykket). Det er de som taper i det lange løp på sånn oppførsel ikke du som holdt deg rolig!! lykke til!! det virker som du er sterk nok til å tenke på Leyla forann noe annet og kos dere med det dere har og la de to andre bare fortsette å ødelegge for seg selv om det er det de har lyst til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå