Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 7. april 2008 #26 Skrevet 7. april 2008 Hei. Jeg er 28 år og har ei jente på snart 10. Prøver på nr. 2 - vårt første felles barn, men mistet i MA for 8 uker siden. Så nå er det bare å vente å se om vi har hatt klaff denne runden:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. april 2008 #27 Skrevet 7. april 2008 Hei hei:-) Jeg blir 29 år i mai(ja mai er den beste mnd å ha bursdag i;-) Vi prøver på vår første og har prøvd i 6 pp. Har ikm 10.april. Er veldig spent og håper det har klaffet denne pp!!!!!!!!!! Lykke til til alle sammen! JA til kollektiv overføring til 1.trimester!!!!!!!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. april 2008 #28 Skrevet 7. april 2008 Heisann:o) Jeg er 25 år. Fyller 26 i oktober... som er den beste måneden å ha bursdag i(eller hva M-79?) hihi... Jeg er gift og har en gutt født i mai 2007, som vi brukte 2 år på å lage, så da har vi begynt rett på den igjen. Egentlig ønsker vi en 2-3 tette barn... men vi får nå se da. Har hatt uregelmessige sykluser siden jeg fikk tanta tilbake i november. Så vi får se hva som skjer da:o)
drgod Skrevet 7. april 2008 #29 Skrevet 7. april 2008 Hei,jeg slenger meg med her.er snart 27 år er gift og har 3 barn.Vi har bestemt oss for en atpåklatt..den yngste er 7 år.Hadde en ma for 6 uker siden(10+2) og fikk mensen igjen 5 uker etter.nå er den ferdig og jeg er klar til å prøve på nytt etter en tøff tid. Lykke til alle sammen.
Skihild Skrevet 7. april 2008 #30 Skrevet 7. april 2008 Jeg og vil gjerne være med her. Ble 30 år i vinter, så det er innenfor! Vi har to barn fra før, og ønsker nå nummer tre. Det blir aldersforskjell, da de to vi har fra før er 9 og 7. Blir spennende å se framover hvordan dette går ja....
Skihild Skrevet 7. april 2008 #31 Skrevet 7. april 2008 Glemte å si at vi skal prøve nå i april/mai...
Lille jente Skrevet 7. april 2008 #32 Skrevet 7. april 2008 Blir 26 i mai. Prøver å få vårt første barn, har snart vært prøvere i to år. Så begynner å bli ganske utolmodig, vil sååå gjerne ha. Nå er vi i gang med hormonkur. Første kur denne mnd, så er ganske spendt. Kroppen har vært ganske rar denne mnd, så jeg vet ikke om de ømme puppene og knipingen i magen kommer av hormoner og kur eller at jeg er gravid. Har ikm på torsdag. Så det er spennende dager vi går i møte. Lykke til alle sammen!
MiniBassen Skrevet 8. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 8. april 2008 Må bare få denne OPP igjen! Hehe... : ) Nå har prøvingen begynt, men jeg tror nok ikke det er noe på gang enda, men så har jeg jo ikke hatt EL enda, heller, så... Men uansett, dette er gøy! : )
molla81 Skrevet 8. april 2008 #34 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil også bli med her!!! Er 26 år nå og veeeeeldig klar for baby!! Har lest litt nedover siden her og ser at mange måtte vente på tr etter piller?? fikk den 4 dager etter jeg....
MiniBassen Skrevet 8. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde P-stav, men TR kom bare 3 dager etter. Så det var LITT raskere enn jeg hadde regnet med. Får håpe resten også går like fort unna! : ) Vet du når du har EL, eller?
1prinsesse+2engler Skrevet 8. april 2008 #36 Skrevet 8. april 2008 Slenger meg med her jeg og Blir 30 i sommer da, men får jeg flytte meg da.... Vi ble gravide ved først forsøk i november 07, men mistet vår lille gutt i uke 18. Jeg har ingen barn fra før, men min samboer har ei datter på 3,5 år. Nå er vi klare for en ny spire og hååååper det klaffer ved første forsøk nå også. EL 17. april, så straks er det full fres
mumifrøken Skrevet 8. april 2008 #37 Skrevet 8. april 2008 Hei Jeg blir også med her. Jeg er 26, og kaster pillene 1 mai, så jeg får i meg nok folsyre i tilfelle den sitter med én gang (det er jo lov å håpe). Vi skal prøve på vår første, og er kjempespente! Nå går ventetida såååå sakte. Blir alt for mange timer inne her og på lignende sider ) Er jo spennende å se hvordan det går med andre som prøver!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #38 Skrevet 8. april 2008 Jeg er 26 år, og har en sønn på 2 år.. Mistet i MA for 6 uker siden (var da 12 uker...), men vi er på'n igjen :-) Og satser på at den sitter ganske snart!! :-)
Collette Skrevet 12. april 2008 #40 Skrevet 12. april 2008 Nå? Hvordan er det med dere, jenter? Noen som har el? Noen som har testet?
MiniBassen Skrevet 13. april 2008 Forfatter #41 Skrevet 13. april 2008 Ja, nå skal vi se... Jeg har hatt EL og er nå helt støl etter all prøvinga! He-he... Ikm. den 26. april, så da spørs det... Har vel egentlig ikke helt troen, siden jeg ikke har den følelsen i meg som jeg hadde sist jeg ble gravid, men det blir nok testing likevel. Gleder meg! : ) Og hvordan går det med deg, Collette? Og dere andre!?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 13. april 2008 #42 Skrevet 13. april 2008 Jeg passer også her Nettopp blitt 28 og vi har akkurat bgynt prøvingen. Vi koser oss mest med det, og stresser ikke noe ennå, håper på at det klaffer en gang i løpet av sommeren. Sluttet på p- piller i desember og håper og tror at jeg er tilbake i min normale syklus nå. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #43 Skrevet 13. april 2008 Da passer jeg også inn her. Nesten nettopp blitt 28. Giftet meg i sommer, og har en stesønn på 5 år. Sluttet på p-piller forrige måned, så vi får se hvor lang tid dette tar da. Det blir vårt første barn sammen. Spennende! Har også nettopp flyttet inn i nytt hus og slått oss mer til ro, så nå føler vi at tiden er inne. Lykke til alle sammen!
Collette Skrevet 13. april 2008 #44 Skrevet 13. april 2008 Jeg venter på EL som kommer på fredag/lørdag, håper jeg. Så for vår del blir det prøving denne uka. IKM er 3. mai, så det blir leeeenge å vente.
Vivil-08 Skrevet 13. april 2008 #45 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde el 9.april, IKM om en uke og 2 dager, hehe. Ventetida mellom el og ikm er så laaaaaaang! Klarer nesten ikke tenke på annet, og kjenner etter tegn hele tiden..huff...kommer til å bli gal av dette jeg...
prøvelise Skrevet 13. april 2008 #46 Skrevet 13. april 2008 jeg er 25, mistet gutten min i 2005 var 21+6 på vei. prøvd på nytt siden
stripete ullsokk Skrevet 13. april 2008 #47 Skrevet 13. april 2008 Er 29 år, og har en datter på 3 år. Har snart prøvt i et år på nr 2, og skal til utredning i slutten av mnd. Er skitredd for hva de sier der, for mini satt på første forsøk så dette var ikkje ventet. Menmen satse på at vi snart kan få dette til på et vis...
"Liten" lykke Skrevet 14. april 2008 #48 Skrevet 14. april 2008 Hei! Hopper inn her jeg også. Er 26, og skal starte prøvingen på min første etter tr (som ventes i uke 17). Sambo har en gutt på 5 år fra før. Gleder meg veldig, men tiden går veldig sakte om dagen....
malle mamma Skrevet 14. april 2008 #50 Skrevet 14. april 2008 Passer vist inn her eg Er 26, vi har en datter på 3,5 som veldig gjærne vil ha en lillesøster eller bror. Og det vil vi veldig gjerne at hun akal få så vi prøver igjen. Veldig klar for å bli gravid igjen nå, så eg håper ikke det tar alt for lang tid Tok ut hormonspiral i januar har hatt TR i to uker nå, første gang etter eg tok ut spiralen.. Ganske lei av tanta nå.. Syklysen er ikke helt i rute igjen.. Må jo bare være flittig hele månden gjennom for å prøve å treffe EL Lykke til jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå