MiniBassen Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hehe. Er jo en tråd for de under 25, den kunne jeg ikke bli med på også er det en for dem over 30. Så nå! Nå har vi også en tråd!! : ) Jeg har en datter på 19 mnd og skal nå prøve på en til...
lillan80 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Arti vri, jeg hiver meg med. Jeg er 27 og var gravid med min første, mista i MA for snart 4 uker siden og gleder meg nå til kroppen er rede til å prøve igjen. Var 12 uker på vei, så hadde rukket å tro jeg var trygg... Håper på bedre lykke neste gang og at det klaffer igjen utover våren/sommeren!
Bella Swan Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hei, hei. Jeg er 28år har to barn, en jente på snart 6 og en guttpå 3år. Prøver nå på en til, hadde en SA rett før påsken, håper på å bli gravid snart!! Har IKM på onsdag!! Er veldig spent
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg blir snart 27 år og prøver på min første. Kan nok ta tid det her, har enda ikke fått igjen TR etter at jeg sluttet på pilla.
Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg og er midt imellom.. Er 25, og skal prøve på vår første i april mnd..
Vivil-08 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg er 27, og vi er i gang med å prøve på vår første. Sluttet med p-piller i midten av februar, TR kom 6 uker etter, så nå er jeg i gang med å lete etter eggløsning i min første ordentlige pp. Lykke til alle sammen!
flypapir Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hei, jeg hører visst hjemme her! Er 26 år gammel og har ei tulle som ble to år i januar. Har vært prøver siden august, men spirene vil dessverre ikke bli sittende (har en sa og en ma siden aug). Håper derfor at det skal bli full klaff nå snart og at spira klamrer seg fast! Har ikm rundt den 18., men har ikke helt troa på at jeg er gravid denne mnd. Men satser på å prøve mer aktivt neste mnd igjen... Lykke til jenter, håper dere alle blir gravide om ikke lenge!
*vil*ha*baby* Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jippi, en tråd som passer for meg på 26 år og! Jeg ble gravid på første forsøk i november, men mistet i en ma i uke 11. Mista igjen dagen etter at jeg skulle ha mensen i forrige periode. Testa postivt den dagen jeg skulle ha mensen, men det kom en kraftig blødning dagen etterpå som ikke bar noe tvil om at det var en abort! Nå har jeg hatt eggløsning igjen og venter i spenning på å kunne teste. Det positive er at jeg tydeligvis blir fort gravid, men nå får den klamre seg fast i tillegg!!! Nå skal vi ha en kollektiv forflytning over til 1.trimester!!! Lykke til alle sammen:)
MiniBassen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Jah! Det hørtes kjekt ut! Kollektiv forflytning... : ) BTW så er jeg også snart 26 (mai). Satser på at det blir en bursdag uten ølkos... : ) Håper vi alle blir gravide SNART! : )
Gjest Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg og kan være med her:) er 25 år,har en gutt på 19 mnd og hadde en sa i mars..venter på TR og ny lykke:) lykke til alle sammen!
sekke Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 hei jeg er 29 år.(30 i desember). har ei nydelig tulle som ble 2 år i januar. prøvd på nr 2 i 10 pp. dette var veldig uventet da nr 1 ble laget på ca 3 pp. håper det sitter for alle i nærmeste framtid!!!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Så gøy med en gruppe for oss også. Jeg tenkte på å lage en tidligere i dag. Jeg er 25 år (blir 26 i Mai). Vi prøver på vårt første barn. Jeg tok ut spiralen i oktober og vi har vært prøvere siden. Jeg hadde en SA i januar. Jeg har IKM på fredag og er veldig spent. Hver måned tror jeg at det har klaffet. Kjenner ulike symptomer for hver gang. Denne måneden kjennes det også sånn ut. Men får se når IKM kommer. Jeg har hvertfall sluttet å teste før tiden, blir så dyrt med så mange tester
MiniBassen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. april 2008 Jeg blir også 26 i mai... : ) Morsomt! Har du noen fra før, eller blir dette din første? Gleder meg sånn til jeg også kan lete etter symptomer. Er så utrolig morsomt å være gravid! Vi skal begynne prøvingen nå. Spennende!!! : ) Lykke til...
Collette Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 Så koselig med en tråd for oss. Jeg blir 27 år i slutten av måneden og vi prøver på vår første. Sluttet på p-piller for litt over tre uker siden og fikk mensen i går, for første gang på tre år. Gikk på Cerazette. Håper at syklusen min blir normal fort! :-)
MiniBassen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. april 2008 Jeg sluttet på p-pillene bare 14 dager før vi prøvde på vår første og den satt med en gang! : ) Hadde vel gått på de i 2-3 år. Så det er ikke sikkert at syklusen din er heeelt forstyrret! Lykke til! Blir spennende å se hvor mange av oss det klaffer for. : )
Gjest Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Mai er beste måneden å ha bursdag i Dette blir min første. Har hatt lyst på barn lenge, men ville ha gjort unna studiene og fått meg jobb før vi fikk barn. Jeg har hatt mange jeg har lånt oppgjennom årene da Hadde ikke trodd det skulle ta så lang til før jeg ble gravid, som det har tatt. Mamma har fortalt at jeg satt på første forsøk. Hadde håpet det var sånn med meg også. Men men. Jeg har hvertfall lært mye om kroppen og sykluser og sånn av denne prøvinga. Hvor mange år er barnet du har fra før? Får håpe spira sitter like fort denne gangen hos deg
MiniBassen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2008 Jenta mi er nå 19 mnd. Så om den nye babyen kommer i januar-februar, vil det bli ca 2,5 år mellom dem og det syns jeg passer bra! Da er jenta mi såpass stor at hun skjønner litt og de vil forhåpentligvis få stor glede av hverandre! Jeg er selv enebarn, men vil at jenta mi skal få en søster eller bror. Håper bare det går i boks snart! : )
SOMMERSMILET Skrevet 6. april 2008 #19 Skrevet 6. april 2008 Blir 26 og vi prøver på første. Vi startet pp i november. men sluttet på pillen for 1 års siden.
Mimi82 Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Så bra initiativ! Jeg hører også til her - blir 26 i slutten av juli og vi prøver på vår første. Sluttet med p-piller i begynnelsen av mars ca, så er ganske spent på når TR kommer tilbake.. Regner med i løpet av uka en gang kanskje? Så nå prøver vi for fullt framover! Masse lykke til alle sammen!
Collette Skrevet 6. april 2008 #21 Skrevet 6. april 2008 Ja, du sier noe. Jeg gikk på disse pillene en gang før også og da tok det to måneder før jeg fikk mensen tilbake. Litt rart at det bare tok tre uker nå. Når sant skal sies så blør jeg bare bittelitt nå. Virker som det er i ferd med å stoppe. Så kort mens har jeg aldri hatt før. Hmm.. :-)
LucyQ Skrevet 6. april 2008 #22 Skrevet 6. april 2008 Hei hei! Jeg er 26. Har en jente på snart 6 år. Skal nå begynne å prøve for fullt på andremann=)
kitta216 Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Melder meg inn her jeg fyller 29 i år og har ei datter som blir 4 i april. Her i huset jobber vi med nummer to og det tar tid gitt... exu og sa har ikke klart å stoppe oss Jeg har ikm den 9 april så det er noen spennende dager fremover...
Knotten & lille persille Skrevet 7. april 2008 #25 Skrevet 7. april 2008 Hiver meg på denne jeg og:) Jeg er 28 år, har en gutt på 6 år fra før og har prøvd på nr 2 siden oktober -07. Ting tar tydeligvis tid:) Har ikke vært så aktive de siste mnd, men satser nå for fullt utover våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå