babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2008 #26 Skrevet 6. april 2008 Jeg er nesten aldri i form til det i disse dager...så det er nok ikke så veldig mye aktivitet i sengehalmen for tida, for å si det sånn. Men det kommer seg nok, kunne jeg bare fått formen litt mer på topp så.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #27 Skrevet 6. april 2008 når en mann får sex 6 ganger i åre i magen år og har konstant lyst på sex,er det ingen som forstår at han tenker på å være utro da?????
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #28 Skrevet 6. april 2008 har ikke noe sexlyst, har ikke hatt på 2-3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #29 Skrevet 6. april 2008 slenger meg på her. Har ikke hatt noe sex siden jeg ble gravid. har vært konstant kvalm siden da, å begynner nå å komme meg. Men vet ikke om jeg "vil" ha sex. Synes det er rart og merkelig å ha det nå...vet ikke helt hvorfor. skulle gjerne ha visst d. Men jeg har uannsett en kjærlig og oppmerksom mann, som "forstår" meg;)
august o8 Skrevet 6. april 2008 #30 Skrevet 6. april 2008 Hei! Stakkars deg HI. Jeg og mannen har sex alt fra en gang i uke til fire. Mest en kanskje. Han var litt frustrert i begynnelsen, og klagde litt, men har vel innsett at det bare er sånn nå. Når det gjelder det at samboeren din anklager deg så kraftig for å være utro, slår det meg med en gang at han ikke har helt rent mel i posen selv! Beklager å måtte si det, men jeg tror det er lettere å mistenke den andre for å være utro hvis en har vært det selv. Da er det en måte og bedre sin dårlige samvittighet på. Jeg har aldri vært utro mot min mann og har derfor vanskelig for å tro at han kan gjøre det med meg.. Og det er gjensidig, for vi har snakket mye om det. Han mannen din er jo sjalu på et sykelig nivå, langt utover det som er normalt!! Han høres nesten litt farlig ut spør du meg.. Ikke meningen å såre deg altså, fikk bare så vondt av deg..
Resilience Skrevet 6. april 2008 #32 Skrevet 6. april 2008 Vanligvis 2-4 ganger i uka, litt mindre nå for tiden pga mindre lyst fra min side. Vanligvis 6-7 ganger i uka. Til HI, Jeg synes du skal sette deg ned med kjæresten din og fortelle hvor landet ligger. Han har ingen rett til å behandle deg slik han gjør. Og du skal ikk trenge å forsvare deg og forklare innlysende ting, som at du ikke er utro. Hvis han har så store tillitsproblemer må han få hjelp til å håndere det, det handler jo helt sikkert bare om usikkrhet. Men du må ikke bli offeret, du må ikke la ham gjøre deg usikker og få deg til å føle at du har noe å forklare. Det kan være lurt å ta dette før barnet kommer og dere får enda flere nye følelser å håndere. Lykke til!
Resilience Skrevet 6. april 2008 #33 Skrevet 6. april 2008 Skulle stå: Nå 2-4 ganger i uka, litt mindre for tiden pga mindre lyst fra min side. Vanligvis 6-7 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå