Gå til innhold

hvor ofte ar dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bae lurer. har det ca annenhver dag (hadde det vært opp til meg, hadde det vært mye skjeldnere). dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca ei gang i uka, kanskje to. mend et går aldri ei uke uten;) har ikke sånn kjemplyst på sex så da blir det ikke så ofte.

Skrevet

ca 1-2 ganger i uken. Synes det er lite da jeg bare er 24 år!!

Skrevet

1-2 ganger i uken, litt fordi lysten er så der hos meg men mest fordi sambo jobber mye for tiden så han er ikke hjemme før etter at jeg har lagt meg.

Skrevet

stakar gubben min har bare fått seg et par ganger etter vi ble gravide. syns d gjør vondt jeg nå som jeg er gravid.. er akkurat som om det er blitt for liten plass...?

Skrevet

ca 5 dager i uka.. Har blitt litt sjeldnere de siste ukene fordi vi er litt trøtte og det har vært litt sykdom hos oss.. Men håper det tar seg opp igjen snart..

Skrevet

1-2 ganger i uka. lysten er ikke så stor akkurat for tiden!!!

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen. ER HI!

typen min tror hele tidne jeg er utro, sidne jeg ikke har sexlysst. Men jeg sier det helt ærlig, jeg har aldri vært utro mot han jeg har nå, eller mot xene, selvom de var drittsekker.

han går gjennom msn og må alltid spørre om alle guttene, og facebook, og ble sur siden jeg var medlem de.r så sa jeg at det ikek er noe sjekkested, så sa han at han skulle bli medlem og få masse damer på lista, men det bryr jeg meg ikke om... herregud..... virker som han er 10 år noen ganger..

og i går, før jeg våknet, hadde han gått igjennom alle nr jeg hadde rigt fra mobilen, så fant han ETT nr som ikke var en jente, men registrert på en gutt. han klikka helt, og vekket meg med at jeg var en utro drittkjerring. så sa jeg at han skulle ringe nr, og det gjorde han, og han fant ut at det var nr til telefonsvareren min, og jeg hadde ringt den, fordi farmor hadde lagt igjen beskjed til meg.

han tror hele tidne at jeg er utro. uansett... jeg er nesten alltid hjemme, og de få gangene jeg er ute, så ber jeg han om å bli med, men dte gidder han aldri. og han er nesten aldri hjemme. skjønner ikke hvorfor han oppfører seg slik mot meg. tror nok han har vært så mye utro før, og har så mange utro venner, at han tror dte er en selvfølge at alle er utro, og derfor tror jeg lyver om det..

men jeg ekke utro. da hadde jeg ikke skrevet her om min frustrasjon.. er bare deilig å få ut alt jeg sitter inne med. JEG HAR ALDRI VÆRT UTRO OG DRITT LEI AT HAN ALLTID ER MISTENKSOM MOT MEG grrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

Skrevet

vis han desse svarene;) eg har så vondt og er så sliten at det kan gå 14 dager mellom hver gang...forklar han at når en er gravid har en flunso i 9 mnd pluss oppskast byge...mulig han forstår litt mere da?

Skrevet

hinn uka hadde vi sex 2 ganger,rekord i dette svangerskapet,hadde så vondt etterpå at det føltes ut som ting skulle dette ut...

Skrevet

Oj, det hørtes ikke noe særlig ut. For å være helt ærlig, synes jeg han burde få profesjonell hjelp. Det kan ikke være noe særlig for ham heller, å ikke stole på kjæresten sin. Du skal heller ikke finne deg i at han beskylder deg for å være utro hele tiden. Skal dere virkelig holde på slik hele resten av livet?! Hvis det hadde vært meg, hadde jeg til slutt nådd et punkt hvor jeg fikk nok - og pakket sammen sakene mine og gikk fra ham. Hvis han får hjelp til å takle følelsene sine, blir det kanskje enklere for dere begge?

Skrevet

huf..høres ut som vi har et problem i forholdet vårt..kan gå 1 mnd før vi har sex..nå har jeg litt vanskelig med intimitet og da..vet ikke helt hva jeg skal gjøre med d ..føler meg ganske unormal ja

Skrevet

så lenge en er frisk bør en jo jobbe med sex livet..har en kammerat som får seg annahver mnd og slik har det vert i mangen år,han har sterke sexuelle drifter..trur han er på grensa til utroskap nå...kan forstå det litt:)

Skrevet

forstå at han er utro?? hallo, et forhold er basert på mer enn sex. selvfølgelig må man jobbe emd sexlivet, men se hva HI skrev, hadde dte vært opp til henne, hadde de hatt mindre sex, så hun gir jo tydligvis mer enn hun allerede vil.

Syn ikke det er bra at kjæresten din er så sjalu. han burde få hjelp mot dette, for hans, din og barnets skyld.

og det å finne et nr på mobilen, sjekke dte opp, og straks dte kommer et guttenavn opp beskylde deg fo å være utro er ikke normalt. da er det mer normalt å ha sex skjeldnere enn det dere har...

dere har sikkert snakket mye om dette. han burde snakke med en profesjonell. et forhold kan ikke være slik. lykke til HI! håper det ordner seg for alle 3:)

Skrevet

Huff, så trasig.. Min stakkars samboer får seg ikke i det hele tatt han omtrent :P Etter at jeg ble gravid har jeg ikke hatt noen sexlyst, å ser ingen grunn til å presse meg selv! heldigvis er han forståelsesfull når det gjelder dette. Prøver seg og maser litt, men skjønner hvor landet ligger! :)

Skrevet

min mann ble i tidligere forhold alltid mistenkt for å være utro.... det endte med at han faktisk var det. hun trodde jo ikke på han uansett....

han ødelegger forholdet med å være sjalu og mistenksom. ingen orker det i lengden.

Skrevet

hei HI!

Kjæresten din virker jo helt psyko! Hils han og si at han har å jobbe med seg selv (terapi?), ellers så gidder du ikke være sammen med han.. Han ødelegger bare forholdet deres.. Blir så forbanna på psykelige sjalue mennesker, skjønner de ikke at de kun ødelegger seg selv? Sjalusi er den beste måten og torturere seg selv!!

Skrevet

ødelegger FOR seg selv, skulle det stå..

Skrevet

sex? hva er det? hehe hadde det da ungen ble til men. Neida ikke fullt så ille, men det er ikke akkurat hverdagskost om dagen. Har mye vondt, er kvalm og sliten så det er ikke akkurat det som frister.

Men prøver å være litt "villig" med tanke på den stakkars mannen da:-) Men han er veldig forståelsesfull, og det er godt. Får heller ta igjen de tapte stundene. hehe

Skrevet

vet ikke om jeg klarer å ta opp sexlivet etterpå heller jeg da men..:(

vet ike hva som er galt m meg jeg..

Skrevet

Ikke siden rom-jula faktisk. IVF forsøk medio januar som resulterte i voldsom overstimulering og graviditet. Jeg er for syk til å ha lyst på sex, og det respekterer mannen min - så han maser aldri :-D heldigvis. Jeg synes selvfølgelig synd på han, men som han sier....kanskje jeg får til jul igjen :-D kanskje du er frisk nok da. Han er så søt og snill og god - og trofast. Jeg har verdens beste ektemann, heldigvis.

Skrevet

Blir litt provosert av 'stakkars mannen min'-greia. Jeg er kvalm og sliten og har vondt i bekkenet - skal jeg i tillegg ha dårlig samvittighet eller noe fordi jeg ikke har samme sexlyst som vanlig? Det er liksom jeg som erfarer den slitsomme delen av svangerskapet, for at vi to skal få et barn sammen, og da tenker jeg at det må være et utrolig lite offer for han å ikke ha sex så ofte som vi vanligvis har. Og så er det så mye annet bra en kan gjøre sammen som kan gi nærhet, en kan kose og glede seg og vise ømhet (for det er viktig uansett), som begge kan sette stor pris på.

Skrevet

ja enig i d egentlig..selv om jeg kan forstå mannenmin og,at d er ikke lett å sette seg inn i den situasjonen vi er i..han har jo de samme lystene han fordi om..men bare d at de respekterer oss for at vi i en periode ikke vil ha så ofte sex ,d må de bare gjøre!!

men d som er litt dumt ,for min del da,er at hvis jeg vil legge meg inntil han en kveld etter vi har lagt oss..uten å ha sex da,så blir han så "klar" at han ofte vil fortsette..å prøve seg.-.å da lir jeg litt oppgitt..for jeg vil kose å ha d godt med han uten å ha sex..men siden d ikke går alltid,så lar jeg d heller være..å d er hvertfall dumt..

Skrevet

3 ganger på 6 mnd..

Skrevet

Tidligere pleide vi å ha det 1-2 ganger i ukedagene, og kanskje 3 ganger per helg- altså 4-5 ganger i uka. I hele 1. trimester hadde vi sex max 10 ganger, for jeg var redd for at det skulle komme blod. Nå har vi begynt å ha det oftere igjen, men det er ikke så godt lenger, så det bli max 1-2 ganger i uka. Men selv om vi ikke har samleie så ofte så finner vi på andre ting, så mannen min er i hvert fall tatt vare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...