soleie med fanten:) Skrevet 5. april 2008 #26 Skrevet 5. april 2008 Enig Rondi:) men de må jo så klart skjerpe seg kraftig.. var liten vilje i dag altså..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. april 2008 #27 Skrevet 5. april 2008 Jeg ler og jeg ler Dette er SUPERT!!! Fantastisk Og jeg gleeeeder meg når Vålerenga har gullet i hånda, da er det ingen som kan le av Enga )
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. april 2008 #28 Skrevet 5. april 2008 Det kommer, det kommer vet du =) Vi får fortsette å heie, de gjør det uansett bedre på hjemmebane! Ingen tap i fjor så heia Brann =)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. april 2008 #29 Skrevet 5. april 2008 hihi, dere har lov å håpe. Men blir ikke noe Gull på Enga! det er Brann sitt =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. april 2008 #30 Skrevet 5. april 2008 Hahahah, jeg klarer ikke å slutte å le Men, som sagt: Bare vent... Da skal dere få svelge en liten kamel - eller to hehe
soleie med fanten:) Skrevet 5. april 2008 #31 Skrevet 5. april 2008 HEHEHEHEHEHE...... gleder meg til å se enga rykke ned jeg... rykker ned med andresen, ned med andresen, ååå ned med andresen!!!
soleie med fanten:) Skrevet 5. april 2008 #33 Skrevet 5. april 2008 ingen kameler som må svelges her.. men tror nok du og de andre enga suporterne må svelgen en kamel eller ti... jepp, jepp.. ikke bra å ha så høye forhåpninger vet du, da blir du bare så lei deg når dere må spille i første neste sesong, hehe
Bananamama Skrevet 5. april 2008 #34 Skrevet 5. april 2008 Nåja, Brann tapte mot Ålesund i fjor også og VI TOK SERIEGULL LIKEVEL Så blæ.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 5. april 2008 #35 Skrevet 5. april 2008 Hehe, tror dette kan diskuteres i evigheter =) Men hadde vært litt morro om enga hadde rykket ned hihi
soleie med fanten:) Skrevet 5. april 2008 #36 Skrevet 5. april 2008 jepp, spiller ingen rolle på gullet denne kampen her:) men altså, jeg bare tuller ang vålerenga.. de kommer nok ikke til å rykke ned.. men blir ikke noe gull der... er jo bare et lag som skal ned i år.. men GULLET tar de aldriiiiiiiiii:)
soleie med fanten:) Skrevet 5. april 2008 #37 Skrevet 5. april 2008 Håper vært år jeg... hehe. men så lenge de ligger på nedre halv del, så blir jeg glaaaad:) Blir konge på 16 mai når vi skal knuse de:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 5. april 2008 #38 Skrevet 5. april 2008 jeg elsker også laget mitt... så i dag er jeg ekstra stolt av å være Aafk supporter :D For en kamp!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. april 2008 #40 Skrevet 5. april 2008 Jeg elsker laget mitt som den supporteren jeg er. Jeg tror og håper i det lengste at Vålerenga vil få gullet. Men statistikkmessig, og med følge av utskiftninger, bytter osv så er det ikke en enkel ting, det å vinne gullet i år. Det tok Rekdal noen år. Og kanskje det samme må til ifh tilAndresen og Co. Men trua har jeg alltid, håpet er der. Og gleden ved at andre blir slått på målstreken er det som virkelig gjør at jeg HÅPER at Vålerenga vinner i år. Så det så =) Men som jeg sa: Det er en tøff vei å gå. For spillerne, for trenerne og for laget i sin helhet. Men, jeg tror ikke dere vil ha mine meninger, tanker ++ ang Vålerenga så jeg stopper nå Kunne skrevet i det uendelige, hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå