Gå til innhold

hoho! Brann får bank!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D Jeg leeeer! Fnis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hrmf!!!!! Liker deg ikke gitt!!!!

;-P

Skrevet

hehe, dere kan jo starte en lignende tråd i morgen når laget mitt taper! Grr.. hehe. Optimistisk? jeg? nej!

Skrevet

Brann tar gull i år og de =) =) Så det så!!

Skrevet

har jeg ikke noe tro på gitt! Derimot tror jeg til min store skrekk at vål'enga kan gjøre det bra ja! *grøss*

Skrevet

hehe, hvem vet! Ting snur fort =) Men må jo håpe på Brann da, patrioten fra Bergen

Skrevet

Laget ditt...Hmmm...Nå husker jeg ikke hvilket lag det er, men er det Rosenborg skal du ikke se bort i fra at det kommer en lignende tråd nei!!!!

Skrevet

hehe, nej det er langt fra rbk til laget mitt gitt! ;p

Skrevet

Hvilket lag er det da?

Skrevet

eLSKer laget mitt jeg! :D

mami!

hahahahaha ja! jeg får prøve.

Skrevet

Hvis dere heier på samme lag så regner jeg med det er LSK??? Og da må jeg bare si at jeg er fra Korset altså....Så Lillestrøm er mitt andre lag... :-)

Og Mami, du har pm!

Skrevet

æsj, lillestrøm :P

Skrevet

mersa

burde det ikke være første-laget ditt da!?! Psssj!

Skrevet

Hvis de taper så får jeg sur gubbe og det gidder jeg ikke nemlig ;)

Løper inn å ser i pm-boksen..

Skrevet

Er halvt bergenser, og hadde en morfra som gjorde en virkelig innsats for å få meg over til rett side....Nå bor jeg og i Bergen, trenger jeg si mer...? hihi

:-)

Skrevet

brrrr!

her er kjærsten hard enga-fan og jeg hard lsk-fan. Du kan godt si vi ikke snakker så mye om fotball annet en hvordan de andre lagene gjør det. hehe.

Skrevet

seff tar BRANN gullet i år oxo.. vålerenga kommer til å slite i år.. de gjorde en stor feil når de tok andresen som manager, og et trener team på 7 pers.!!!! andresen kommer aldri til å bytte seg selv ut, og da kommer det til å bli bråk etterhvert..

Skrevet

hahahahahaha! Ålesund har faktisk scoret alle måla i kampen. Selv de i eget mål! glimrende!

Skrevet

Nei, enga er ikke noe lag å holde med iallefall!!

4-2 nå....for Ålesund liksom!?!??!?!?!?! Og Branns to mål er selvmål?!?!?! Hva skjer'a

Skrevet

ja, de har iallefall scora masse mål i denne kampen soleie! hahahahahahaha! hahahahahahah! hahahahahahah!

Jeg hater andresen nesten mer en jeg hater hele resten av enga. men aner jeg litt bitterhet her. hahahaha!

Skrevet

Salt og pepper i sårene er flott!! Takk skal du ha!!! :-(

Skrevet

Vel.. ingen lag kan klare å vinne ALLE kampene i serien så vi ser ikke så mørkt på dette tapet for ålesund =)

Skrevet

faktisk ikke bitter i det hele tatt, likte han ikke før han kom til BRANN , likte han ikke når han var i Brann, og var glad når han forsvant. han er en dyktig spiller ingen tvil i det. men tror ikke han passer som manager ( som forøvrig egentlig bare er i england de har) hehe. lo når jeg hørte det.:) grunnen er som sagt at jeg tror det kommer til å bli bråk forde han er spillende manager... ang. Brann i dag, så suger de!!! men, de kommer tilbake. er jo bare 2 kampen i serien så...

Skrevet

Takk for svar Mami :-) Du har ei nydelig jente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...