Gå til innhold

Endlig forsvinner anonymknappen en stund.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men den muligheten blir jo ikke fjernet, du må bare ta opp temaene på et annet fourm. Og så vidt jeg kan se, så fungerer anonymforumet ganske bra, med relativt mye aktivitet, i motsetning til de fleste andre underforumene som blir opprettet.

Og om man syns det blir for trivlig her, så er det absolutt ingen som hindrer folk i å krangle, med nick. En sånn syting blir bare tragisk dersom man ikke gjør en innsats for å oppnå det idealet man savner og ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ganske patetisk å sutre om at dette kommer til å bli en skravleside. Sutrekoppene sier jo rett ut at de ikke har baller til å krangle med nick! Da får de se å få seg litt baller da, slik at problemet løser seg selv. Jeg har tenkt å fortsette som før, jeg. Med virtuelle baller, vel å merke. :-)

Skrevet

dannyboy kommer til å savne anonymknappen for det er sååååå mange annier som i perioder roper på han. hahahaha du er kun egoist danny:)

Skrevet

Hallo, hvem er det som slenger dritt her inne?!

Tilhører man ikke Ypperts harem blir man "halshugd" så snart man stikker hodet innom kranglesiden.

At moderator og jordmor Siri nå tilrettelegger kranglesiden enda bedre for Yppert og haremet er helt latterlig! Trodde DiB var et seriøst foretak, men det er det tydeligvis ikke.

Skrevet

Det der har jeg hørt millioner ganger "Ypperts Harem", og begynner å bli drittlei det. Hvem pokker er det egentlig? jeg har ihvertfall min egen mening om ting samme pokker om Yppert har de samme meningene eller ikke. Det mener jeg storparten av de som er på denne siden og krangler med nikk også har. Det er så barnslig og si slikt, akkutat som om de som er enige her inne på død og liv må være det for å høre til.

Jaja, på seg selv kjenner man andre heter det jo!!

Skrevet

nå sist så var det faktisk ei sklie med nick!

annier som roper er ikke intressant, og det er nesten ingen lenger heller :-) det hjelper å ha kjæreste

Skrevet

Kjære deg anonym 13.40.

Du har minst et like usunnt oppheng i Yppert som han har i anonyme.

Men jeg er tilbøyelig til å tro at han har et hakk bedre virkelighetsoppfatning (så langt man kan kalle dette virkelighet) enn deg.

Harem? Det er opp til flere her inne som enten ignorerer eller ofte ikke er enig med Yppert. Men om du utelukkende leter etter de som er enig, flørter og digger ham, så ser du jo selvfølgelig ikke det.

Men det betyr slett ikke at det ikke er sånn.

Kranglesiden blir ikke tilrettelagt for yppert, men den fratar b.la usaklig drittslenging og skravlere å henge hverandre ut her inne

Skrevet

Amen!

Når det er sagt så digger jeg Yppert, men er langt ifra enig med ham i alt han finner på.!!

Vettu jeg stor digger KaMa også, men er ikke altid enig med henne heller.

Skrevet

Jeg håper jeg kan legge inn meningen min uten å bli beskyldt for å syte, KaMa. Om jeg vil velge å benytte meg av anonymforumet er da vitterlig opp til meg, og at det står som et alternativ til denne siden betyr vel ikke at jeg ikke kan gi uttrykk for at jeg likte kranglesiden som den var? Det var forøvrig ikke kranglingen jeg ønsket å opprettholde heller.

Skrevet

Sytingen var ment til Darth Vader, som titt og ofte kommer innom for å si fra hvor dårlig denne siden er.

Selvsagt kan du både gjøre som du vil ang hvilke forum du skal bruke (!), bruke de evt forumene akkurat som du ønsker og si meningen din om akkurat hva du ønsker. Har jeg sagt noe annet?

Litt vel hårsår? ;-)

Skrevet

Meget hårsår når ordet "syte" kommer i min retning. Men hvis det var ment til noen andre, kaster jeg det gjerne fra meg igjen :o)

-peace!

Skrevet

de har jo laget et anonymforum, så ser ikke helt vitsen med å fjerne den herfra...

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...