Gå til innhold

Endlig forsvinner anonymknappen en stund.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kanskje man kan legge ut både frustrasjoner og gleder uten å få en masse dritt av anonyme pingler!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det finnes jo en tid og et sted for alt, og hvis man vil unngå ubehagelige tilbakemeldinger så er ikke dette stedet å bruke som fylling for frustrasjoner og gleder av sensitiv art.

Skrevet

Jeg sa ikke at jeg ikke takler tilbakmeldinger på det jeg skriver. Jeg sa at jeg slipper dritt fra anonyme pingler "det er noe annet"

Hva jeg legger ut her er fortsatt helt opp til meg, ikke sikkert jeg syns det er sensetivt fordi om andre syns det.

Det JEG synes er sensetivt kan jeg legge ut på anonymforum.;o))

Skrevet

syns det er helt utrolig at de tar den bort jeg

utrolig dumt

Skrevet

Delvis enig.. Men jeg syns nå engang at de fleste her inne er ganske supre, med antenner. De bøtter ut symp og gode råd når det gjelder.

Men selvsagt, man er vel til dels forberedt på kjipe kommentarer uansett hva man skriver her inne. Siden det som oftest er en eller annen bitter gjøk uten antenner som kjenner behov for å spre edder og galle i tide og utide.

Skrevet

Hvorfor syns du det, daniel? Er det ikke verdt et forsøk?

Skrevet

Er her enda den knappen da

Skrevet

nei jeg tror det blir skravleside av det

Skrevet

Ikke mer enn det allerede er vel? Uansett så vil jo drittkjerringene med nick fremdeles være like drittkjerringete og krangle som før?

Hilsen drittkjerring. ;-)

Skrevet

Ja da, så bare sett igang med en siste krampetrekking hvis du føler behov for det. Jeg byr på den.

Skrevet

dere er jo ikke kranglete

ok jeg er ikke det jeg heller....hehe

vi får se hvordan det blir da

Skrevet

Er vi ikke? Er det bare anonym og dr.yppert som syns det?

Hmm.... Litt skuffa nå... :-/

Skrevet

Herre gud a kvinnemenneske. Er det rart det er drittkasting her? Du er jo selvantennende du! bare påpekte at knappen er her enda jeg og tenkte kanskje noen ville svare at det gjelder fra mandag av eller noe. Alternativt en forsinket apilspøk...

Og nå skal jeg signere med nick så vet du hvem du skal halshugge!

Skrevet

det jeg mener er at dere krangler bare med anonym...som blir borte, da blir det bare kos igjen da

...hmm..hvis det ikke blir noen litt mer oppegående diskusjoner ut av det da, det hadde jo vært nais, selv om det ikke er mulig med for ekempel yppert

Skrevet

Så det sint ut??. Det innleggt mitt var stappfullt med Ironi.:o))

Det kunne jo tenkes det var noen som ville påpeke at de hadde hele 2 dager på seg å spa møkk.

Noe jeg sier de kan få lov til, hehehe Gjelder deg og det, hehe ;o))

Skrevet

Hmm, litt sant er det, men jeg har da klart å dra i havn krangler med ganske mange med nick, og jeg har ingen planer om å slutte med det. ;-)

Kanskje til og med Yppert klarer å bli konstruktiv på kranglefronten. Å være vulgær er jo for tiden ut, så da er han jo nødt til å gjøre noe radikalt annerledes.

Skrevet

Det blir da ingen skravleside! Vi krangler jo som før vi, bare med nick (som de ordentlige kranglerne har gjort hele tiden). Det vi slipper er usmakelige kommentarer fra anonyme. Meningsløs drittslenging. Vil du virkelig ha det, daniel? Vi kan da krangle så busta fyker likevel, men ondskapsfull dritt holder vi oss for gode for.

Skrevet

kan ikke se at dere gjør det jeg

nei jeg vil ikke ha meningsløs drittslenging, men ok..vi får se hvordan det blir etterhvert da, blir jo zpennende!

Skrevet

såså.. dannyboy.. du er fremdeless bompibjørnen til uncel Yppert og KaMa skal pinadø få så mange gloser jeg klarer å lire fra meg med den evindelige sutringa si her inne:-)

Skrevet

jeg mener det jeg ...prostatajohan, at det er vanskelig å få noe konstruktivt ut av deg, du velter jo bare ut masse piss og kallenavn via repeatknappen din

bortsett fra vaksinedebattene dine da...zzzzzzzzzz

Skrevet

Det er lenge siden Kranglesiden var ei Krangleside. Nå er det bare ei skravleside for de som mener de er bedre og smartere enn de som er på Skravlesiden.

Skrevet

Og så mye konstuktivt piss du klare å sutre deg gjennom gutten min, minner mer om en liten drittunge som bruker mest tid på å føne krøllehårene rundt tissetassen, for at den skal virke litt større:-)

Skrevet

så kjedelig.. :(

80% av innleggene er jo av anonyme

Skrevet

Jeg synes heller løsningen burde vært å beholde den med strengere sensur. Mange tema hvor jeg velger å bruke den, som jeg aldri kunne deltatt i med nick! Synd at man sammen med drittslenging og ukvemsord også fjerner muligheten til debatt og råd rundt sensible temaer, og muligheten til å kunne delta i hva man vil uten at det nødvendigvis skal assosieres med det nicket man har valgt å stå for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...