pusur26 Skrevet 5. april 2008 #26 Skrevet 5. april 2008 Har 2 barn fra før av en gutt og ei jenta så nåka mykje klea blir æ ikje å kjøp te nr 3.Ska vask baby klea næste veka , men har ikje pakka sykhusbagen.Ska prøv å gjør d iløpet av veka. Har d egentli ikje så vældi travelt ennu.
lambchop Skrevet 5. april 2008 #27 Skrevet 5. april 2008 Vet ikke helt hva som funker best mtp lufting, det viktigste er vel bare at man får den ut av plasten. Tenker vi lar den ligge på soverommet på dagtid og stua på natta de første døgnene i alle fall, slik at man ikke ligger og puster inn greiene. 3-4 uker er sikkert fullstendig overkill, altså. Vi vil bare være heeelt sikre
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 5. april 2008 #28 Skrevet 5. april 2008 Har alt her,har ikke giddi å tenkt på flaske og sånn.Håper på at jeg klarer å amme så da tar jeg sats på det.. Ellers mangler vel kanskje en baby call,men er helt blåst på hvilken type og div der så,ja vi får se... Gleder meg jeg nå,men gruer meg samtidig.... =0/
Babyluren Skrevet 5. april 2008 #29 Skrevet 5. april 2008 Uff. Fikk helt vondt i magen av å lese hvor langt dere har kommet i forberedelsene. For halvannen måned siden var vi skikkelig i gjenge. Vi malte barnerom, ryddet skap og la inn babytøy. En til to uker etter var det bestemt at vi skulle flytte fra byen og etter det ble alt kaos. Leiligheten vår er til salgs. Vi bor midlertidig hos svigers, får låne en sokkelleilighet når leiligheten vår er solgt og vi kan ta ned hvitevarene, og i mellomtiden er vi på desperat boligjakt. Samboeren har alt begynt å jobbe, jeg pendler litt mellom disse to byene og er livredd for at babyen skal komme før tiden. Alt av babyutstyr, som for halvannen måned siden var lagt frem, er nå pakket i kasser og sekker og jeg har ikke snøring på hvor halvparten er. Ja, for det hører med til historien at leiligheten vår er tømt for det meste som ikke trengs til visning, og flyttelasset er fordelt på flere lager... Hvilepuls er et glemt kapittel, for å si det sånn... :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå