Trulto*Prins&Spire* Skrevet 10. april 2008 #26 Skrevet 10. april 2008 hehe, ja, huske forrige gang jeg var gravid.. niistirret på alle gravide og tenkte, hmmm.. tror du hun er på bim? Hvem er hun isåfall =P Da har man vært her inne litt =p for lenge
Tiger79 Skrevet 10. april 2008 #27 Skrevet 10. april 2008 Hei Dette har jeg også stusset på, når bør man egentlig gå til ultralyd?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 21. april 2008 #28 Skrevet 21. april 2008 Jeg er fra Askøy =) Er 25 år og venter barn nr 2,termin kalkulatoren sier 25 November =)
Twinkel Skrevet 21. april 2008 #29 Skrevet 21. april 2008 hei Jeg er også fra Bergen:) har termin 12 desember i følge kalkulatoren her inne:) har ennå ikke vært hos legen,når er dette normalt egentlig? er førstegangs og ganske grønn:P
Gjest Skrevet 21. april 2008 #30 Skrevet 21. april 2008 Hallaien dåkker! Bor i Bergen på 11.året og har termin 12. november (tror vi, tra-la-la). Er tredjegangsgravid, og kan ikke vente på ordinær UL, så jeg skal en tur til Majorstuaklinikken i Bg. på torsdag. Er supergravid, dvs mage og pupper som strutter, spent på om det kan være to der inne. Vi kan vel ordne et BIM-treff etterhvert?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå