Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra Bergen, har termin i november da. :)

Skrevet

så gøy:) gratulerer:) er alt i orden med deg? jeg har termin den 3 desember, ut ifra kalkulatoren på denne siden da. skal til ul neste onsdag:) gleder meg, men og veldig redd og nervøs. du har vel vært på ul du? så du noe?

er spennende dette her:)

Skrevet

hei :) bor i bergen jeg. Har termin 12 november. og skal på ul på onsdag :)

Skrevet

Jeg er fra Bergen, og har termin i Desember også. Men det gikk gale sist, sommeren 06, så tør ikke slippe jubelen løs ennå.... Krysser alt for at det går rette veien denne gang :) Når i desember har du termin da?

Skrevet

da har vi det litt likt, jeg mistet nå i januar, så tør ikke å slippe jubelen løs helt enda jeg heller. jeg har termin 4 desember...krysser alt her og, for oss begge:)

Skrevet

å så heldig du er, jeg skal neste onsdag:) håper alt er i orden for oss alle , så ul blir en herlig opplevelse:)

lykke til

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Bergen og har termin i beg av november. Gøy å høre at det fins andre "bergenserinner" her inne.

Skrevet

synes det er veldig gøy jeg og..... ender vel opp på bim treff sammen vi som har skrivd her til no:) hadde jo vært så kjekt:)

Skrevet

så arti, er visst en del av oss bergensere her inne:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er også fra Bergen, men med termin i oktober/november. Skal på privat UL på torsdag:) Krysser fingrene for at alt er bra da! Føler meg ikke så veldig gravid akkurat..

Skrevet

Hei

Jeg bor i Bergen:-)Testet positiv igår og har ifølge termin kalkulatoren termin 15 des. Første gang dette så både spent og litt redd:-)

Skrevet

Har ikke vært på UL... Er bare i uke 10, snart 11.

Har det ikke noe særlig, er superkvalm. :(

Skrevet

GRATULERER:) Er første gang for meg og, så skjønner at du er spent og redd, da er vi to:)

lykke til:)

Skrevet

uff stakkar deg..... ikke noe kjekt med den kvalmen, tror jeg har vært litt heldig med kvalmen, den bare kommer å går av og til, men er plagsomt trøtt, sover nesten hele dagen:( har du prøvd alle rådene for gravide som er kvalm?

Skrevet

Hei jeg er fra Bergen:-) Testet positivt i dag:-) Termin er foreløpig 19.desember. Er også nervøs for fødsel.. Mest fordi jeg har sykehusskrekk.. Vår første spire:-)

Skrevet

Hei . Bor også i Bergen. Vår første spire,foreløpig termin er satt til 13.desember. Dette er en helt merkelig opplevelse,er også ganske nervøs for fødsel. Men syns den første tiden er mest skummel,håper spiren klamrer seg fast=)

Skrevet

Ja har prøvd alt, til og med akupunktur uten hell. Hadde ikke noe annet valg enn å komme meg til legen idag og få kvalmestillende. Spydde hele tiden...

Tablettene hjelper i allefall og nå klarer jeg i det minste spise :)

Gleeeeder meg til 2.trimester og forhåpentligvis kvalmefri :)

Ja, du er veldig heldig som slipper den. Helt pyton...

Skrevet

bergen her og :D

Har forløpig termin 25 november..

Men tror nok ikke den stemmer, så blir spennende å se med tiden :D

Skrevet

Kan ikke la bergenserne havne så langt bak i lista, så jeg melder meg inn jeg og - bor i bergen, og har foreløpig termin 23. november så vidt kalkulatoren her stemmer....

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 7. desember og er fra Bergen. så kjekt at det er så mange fra Bergen her inne da. Det liker vi! :D

Skrevet

Hei alle dere:-)

Gratulerer så masse alle sammen. Jeg er selv fra Bergen, og har termin i begynnelsen av oktober, og bare undrer på hvordan dere som har termin i desember, skal på UL allerede nå, jeg er i uke 14, og var hos legen idag, for å bestille UL....

Skrevet

Egenetlig ganske rart å tenke på, for bergen er jo en så stor by at vi kanskje aldri ser hverandre på gaten, eller vi kan plutselig gå forbi hverandre, men da igjen ikke ane hvem den andre er :) Nettets anonymitet....

Hehe...Blir gøy å følge dere fremover uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...