Dronningen! Skrevet 4. april 2008 #27 Skrevet 4. april 2008 Er du blond Daniel?? Jaja, så feil kan man ta:o) Spp
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 4. april 2008 Hehe.. ja, kunne mobbet deg og sagt du var det gjennomført, men du er mer genial enn som så! ;P Ja, jeg vet selvfølgelig altfor godt hvordan du ser ut.. hjelper det om jeg røper at jeg mobbet deg når jeg først så bilder av deg? Jeg kalte deg klysa.. men når vi begynte å skrive så forandret jeg fort mening,, der tok du meg tenker jeg.. Hvor mange bitcher har kalt deg det?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 4. april 2008 Åh, nå husket jeg plutselig det ja! Hvordan du kan "ta" meg! Skal jeg si det, eller har du fått nok hint allerede, selvom du hater å gjette.. hehe.. ??? Eller er du er god tilgiver og trenger en venn? Jeg ønsker jo over alt det siste, men om du gir faen (sorry hannah) så kan jeg røpe det siste jeg nå kom på, og da "tar" du meg.. så det blir vel det da...??!!!
danieI Skrevet 4. april 2008 #30 Skrevet 4. april 2008 det står på profilen din at du heter siv så da veit jeg hvem du er men at jeg har vært bortpå deg er vel å ta litt kjempemye i eller?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 4. april 2008 Måtte du ha det for å "ta meg"? Har jeg sagt du har vært bortpå meg? da her jeg allerede glemt at jeg har sagt det.. men at jeg har drømt det, ja!
danieI Skrevet 4. april 2008 #32 Skrevet 4. april 2008 ja du gjorde vel ikke akkurat noe inntrykk på meg da, du er jo bare en liten pike
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 4. april 2008 Åhhhhhåhå!!! "Trigge" Hvem var minst? Det var nemlig det neste jeg skulle røpe! Og du,er du sikkert på du har fått med deg alt? Mennsker har PM.. nå har jeg testet det og.. Lille venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå