Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 last ned K's Choice eller Weezer eller Pixies om du ikke da har hørt de før. Gi meg tilbakemelding på personlige synspunkter der. Litt spennende for meg ser'u!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Selvfølgelig må du ikke! Hvorfor... ? vel... Du hadde gjort det før.. ;P Neida, poenget er at det er den connection jeg følte vi hadde (siste ord er understreket om jeg kunne) Men nja.. du kommer ikke til å ane noe. Jeg er glad i musikk, og for meg hadde det vært festlig å høre din mening, det hadde sagt meg en del om min tidligere idioti.. tro det eller ei.. Nei.. jeg ser at du ikke gidder.. Skulle ønske jeg kunne gjort det for deg! Beklager..
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Hehe.. det værste er at jeg er småbrisen på rødvinen her jeg sitter og.. Men jeg mener hvert ord! Who ever you are... Do you mean it's OK? And shut up now?
danieI Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 kan du ikke bare si hvem du er da? du kjenner meg tydeligvis
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 hjelp *bø* til meg sel.. leste mitt forrige innlegg: "skulle selv gjort det for deg" står det. og jeg mente det sikkert "lurt/snedig", men nå ser jeg at det ser j...... dumt ut og husker ikke hvorfor det var lurt å skrive.. Hehe.. Danny,, sorry, men det var godt for meg..
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 hehe... joda.. det værste er at jeg er "rett frem" når jeg skriver nå.. og så mange bitcher har du vel ikke vært borti de siste tre årene.. kremt.. at du ikke "leser" meg.. !?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 Hehe.. alltid morsomt med brisne folk.. Men Danny er faktisk er sårt punkt.. Og jeg er j------ dum.. My loss.. Han er e spes bra mann! Les: Ja, mann! Og jeg fucked opp til og med et evt vennskap.. men det er meg i et nøtteskall.. Men ser jo at nå som jeg er kommet hit igjen, at du har det bra og ting skjer, og jeg er oppriktig glad for det! Du fortjener alt godt! Men legg deg nå, vennen, så for lenge siden at du var trøtt!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2008 haha...ser på mine innlegg at det ser ut som jeg er dritings.. men poenget er at tastaturet er dårlig og enkelte bokstaver jeg trykker på vil ikke feste seg på skjermen.. så det ser værre ut enn det er.. ;P (Lov å prøve seg § 14 - 2. ledd)
danieI Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 åh, du vet....lista er lang syns du er veldig vag jeg, men sånn er damer jeg "leser" dårlig
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 Men seriøst, nå ser jeg at du har hatt en time på deg til å gjøre noe som tar fem minutter.. og jeg holder med deg at det var lurt å drite i.. Ja... frøke xxx GÅ Å LEGG DEG! Tok du meg nå.. ?
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2008 javel? Noe som glir bort med alderen det da.. du har alltid lest meg rett på før.. Og jeg legger meg igjen flat.. Men for all del. Kan være at jeg følte noe du ikke følte..
Dronningen! Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Jeg er også rett frem men langt fra noen bitch... Kanskje du bør legge deg Mega?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 Ja, legg deg nå. Det blir bedre med litt søvn.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. april 2008 Joda... selvfølgelig burde man alltid legge seg fremfor å drite seg ikke mye ut på en j.... krangleside.. Men som sagt, han er et sår punkt og av en eller annen dum grunn, godt å få det ut.. Det værste er, Danny, at du er min eneste blonde..
danieI Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 siden du kjenner meg så godt så kan du sende en mail eller noe da, jeg gidder ikke gjetteleker du sitter jo bare her og skriver masse jeg ikke skjønner noe av
Dronningen! Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 Kanskje hun ikke skjønner så mye selv i dag? Du skal få en dag i morra som rein og ubrukt står med kuppelhue ++++ Eller helst en trang badehette:o)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 4. april 2008 Nei, det var ikke "vår ting". Vi skrev kun smser.. og ringtes EN sjelden gang.. Skal virkelig ikke plage deg med smser.. Jeg kjenner deg såpass at det veit jeg du ikke vil, og siden alt er min idioti her, skal jeg ikke lage mer dritt for deg ved å bruke ditt nr.. som du sikkert ikke har mer.. rem. 3 år siden..!!! Sikkert byttet og siden da.. Men det er ikke poenget, sorry!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 4. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 4. april 2008 mm.. men var sangforslagene SÅ dårlige?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #25 Skrevet 4. april 2008 Nå tror jeg faktisk du burde finne senga. Hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå