Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #26 Skrevet 4. april 2008 Spar meg de latterlige kommentarene dine! Du spurte om meg , derfor svarte jeg. Å jo det er akkurat det som er pointet her da vettu, om barna mine blir syke så slipper jeg å sitte med dårlig samvitighet, for jeg vet at jeg gjorde det som sto i min makt for å unngå at det skulle skje noe! Det er jo akkutrat det som er problemet med de som tar en røy eller hva det nå måtte være. Alle gjør det bevist, ergo blir de også sittene med dårlig samvitighet etterpå om noe skjer med barna også å gruble over om det var det som gjorde det eller ikke. Så da må det vell være bedre å være føre var istede???? Å ikke ta den risken! For som noen andre skrev her over, det kan være hennes feil eller det trenger ikke være det. Det får hun nok aldri svar på heller...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #27 Skrevet 4. april 2008 Uhm.. tror du blander litt her, flere som er anonyme. Jeg har ikke stilt noen spørsmål om deg, det bryr meg faktisk midt i stussen hva du gjorde under ditt svangerskap.. Jeg forstår ikke denne bombastiske fremtoningen her inne.. Ro deg ned kjerring, ingen er ute etter deg..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #28 Skrevet 4. april 2008 Poenget mitt var at begge deler er skadelig! Selvsagt er det å røyke med viten langt værre enn å røyke når man ikke vet det. Men mente at du ikke skulle være så kjepphøy. kunne likegodt vært ditt barn som fikk astma for de røykene du tok når du ikke visste det. ikke det at jeg tror alle barn med forledre som har røykt/røyker får astma. må vel poentere det da folk tar litt lett fyr her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå