Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #26 Skrevet 4. april 2008 eg hadde ikkje likt at han reiste nå som eg er gravid, men alikevel stoler eg på han å veit at han aldri hadde gjort nåke, men du vett jo aldri, e guta dritings så kan alt sje..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #27 Skrevet 4. april 2008 Nei nei, jeg har ingen planer om å nekte han å dra, men måtte bare lufte tankene mine her inne, og høre om det er jeg som har gått helt fra konseptet, eller om det er vanlig å føle og tenke på denne måten når man er gravid. Jeg skal nok få slått ut håret igjen jeg også skal du se..jeg er god til det
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #28 Skrevet 4. april 2008 Nei, det har ikke klikka for deg. Jeg forstår deg i alle fall MEGET godt! hadde ikke likt det jeg, særlig på så kort varsel! jeg er nok i overkant sjalu selv, men er veldig klar over det. Har ikke noen grunn til det, men det er bare sånn som er der. Skulle gjerne vært foruten det...
<3<3 Skrevet 4. april 2008 #29 Skrevet 4. april 2008 Man har lov til å tenke hva man vil=) Men du må bare stole på han, man kan ikke nekte dem sånne ting, da kommer de i hvertfall til å føle seg innesperret.. det er det jeg tror.. og sammtidig har mannfolk en tedens til å drikke seg så fulle at de bare stuper, de er ikke i stand til noe mer;) Da kan dere savne hverandre og du kan finne på noe koslig sammen med dine venner og nyt at du har en helg fri=)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #30 Skrevet 4. april 2008 Det at man får barn betyr ikke at man skal gi slipp på alt annet! Min mann er på guttetur til Geilo i helgen, vi har en jente på snart 2 + at jeg er i uke 25 nå. Jeg unner han av hele mitt hjerte en slik guttetur. Vet selv hvor godt det er å dra på jentetur en gang i ny og ne :-)
**Lillemy** Skrevet 4. april 2008 #31 Skrevet 4. april 2008 Kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men jeg hadde latt min samboer dra. for meg har det rett og slett med tillit å gjøre, selv om kompisene hans er single, trenger ikke han å oppføre seg som om han er det. Du kan jo gi han en trivelig natt før han reiser, så du er sikker på at han ikje glemmer deg.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #32 Skrevet 4. april 2008 Aldri i verden om jeg hadde godtatt dette. Alle vet hvordan de turene til Hemsedal er! Turer med jobben er forresten ikke det spor bedre, det er jo der de fleste er utro. Fylleturer med kompiser bør man være ferdig med når man er etablert i et forhold og med barn på vei.
Miss Misantrop Skrevet 4. april 2008 #33 Skrevet 4. april 2008 Dette hadde plaget meg med din situasjon 1. Man kommer ikke hjem å forteller at man skal, man kommer hjem og sier at noe slikt er planlagt og at man har lyst til å være med på det. Gravid eller ikke gravid. Man prater om tingene. 2. Det sårer deg. Det spiller ingen rolle om det ikke sårer "Lise" nedi gata. Hvorfor vil ikke han som deg ha harmoni i forholdet. 3. Hvis dere bestemte sammen at det var ok at han dro, så forventer jeg også at han inviterer med seg deg. Vi snakker faktisk ikke guttetur, vi snakker vennetur og du var ikke invitert. 4. Han har som vane å bryter en avtale. Han lovte å ringe, men gjorde det ikke. Man må kunne stole på sin partners ord. 5. Han ønsker ikke å berolige deg, han skryter faktisk av å være en aldri så liten dame magnet i baren. 6. Å drikke seg dritings er ingen unnskyldning for noe.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #34 Skrevet 4. april 2008 Hvis jeg var deg... og ja, nå kommer jeg til å få pepper så det jomer... Hadde jeg sagt, KOS DEG KJÆRE HA EN FIN TUR. Og så hadde jeg stått der sexy pyntet på hotellrommet hans klokken 2 og sett om han var der han skulle, under dekkning at du ville overraske han. Stoler ikke på menn jeg. Og dessverre er MANGE gode menn utro på hotelltur.
august o8 Skrevet 4. april 2008 #35 Skrevet 4. april 2008 Huff, her var det mange sjalue jenter. Jeg har også en mann (kjekk) som har mest single venner. Selv om de er gærne og single så er de like mye gode kamerater av min mann som de med kjæreste. Og selvfølgelig må de få reise på turer sammen. Jeg tror uansett hvor disse guttene reiser på tur, så fester de og blir fulle! Men jeg stoler 100% på min mann, så jeg nekter han aldri disse turene, det er jo tross alt ikke så mange av de i løpet av året... Hvis jeg hadde nektet han, så hadde han godtatt det og blitt hjemme, men jeg vet ikke helt om helgen hadde blitt kjempe koselig. Jeg hadde nok hatt litt dårlig samvittighet når kompissene ringte og fortalte at de savnet han!! Noen jenter her har dømt gutteturer til utroskap, men du kjenner din kjæreste best, ikke sant? Hvis du stoler på han så tror jeg ikke det er farlig å la han dra.. Prøv å finne på noe gøy sammen med venninner. Få mannen din til å sende deg en søt mld når han er på hotelrpmmet og skal legge seg. Det gjør min, og da smelter jeg helt av de skjønne teite fylle orda! Håper du finner ut av det da..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #36 Skrevet 4. april 2008 Min erfaring med dette er at hvis samboeren din kommer til å være utro så kan ikke du stoppe det uansett. I mitt forrige forhold var typen min veldig glad i gjøre meg usikker ved å flørte med hvemsomhelst rett foran meg, og si ting som skulle få meg til å tvile på hvor mye han brydde seg om meg. Han gjorde dette for å hevde seg i forhold til meg, men det forsto jeg ikke da. Jeg trodde jeg var syklig sjalu, og turte aldri å la ham gå på fest alene, eller bli igjen på et nachspiel. Jeg pleide tilogmed å drømme at han var utro, og våknet opp gråtende. Likevel var vi sammen i nesten åtte år, og det slet meg helt ut. Nå er jeg sammen med en helt annen type mann, og jeg vet at han ikke trenger å trykke meg ned for å føle seg bedre selv. Vi har et mye mer balansert forhold, og han har ikke denne usikkerheten i seg. Dessuten er han nesten enda mer gira på babygreier enn meg, og har tilogmed slutta helt å drikke for å vise at vi er to i denne situasjonen. Jeg sier at han gjerne må ta seg en øl, men han sier han har godt av å la være. Det jeg prøver å si med dette er at det du vil og det du sier ikke bestemmer hans handlinger uansett. Det er vondt og vanskelig, men du må bare stole på ham. Hvis du ikke kan det så har du kanskje ikke funnet han som er for deg ennå. Stor klem fra eldre BIM'er.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #37 Skrevet 4. april 2008 Høres ut som om noen mener at når man nærmer seg 30 så skal man ikke ha et liv utenom familien.. Vi er en jentegjeng som hvert år reiser til hemsedal på jentetur.. De fleste av oss er over 25 år og har opptil flere barn (antallet jenter på turen varierer fra 9-16 stk).. Hva er problemet med det? Jeg har full forståelse for at du er bekymret, men du må bare stole på mannen din. Selv om kompisene hans er sånn, så er vel ikke han det? En sikker måte å få mannen til å være utro er å mase og kjase om det ihvertfall.. Hvis han blir beskylt for det allikevel, så kan han like godt være det? Han hadde jo bare snakket med disse damene på Hafjell? Hvordan er du selv ute på by`n, har du baktanker med hver mann du snakker med? Jeg liker heller ikke at samboeren min drar på tur, men vi kan jo ikke binde hverandre på hender og føtter heller.. Man må stole på hverandre..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #38 Skrevet 5. april 2008 Nå vet jeg ikke hvordan forhold dere har, men dette er i all fall hvordan jeg føler det: Om samboeren min hadde planlagt noe sånt uten å snakke med meg, hadde jeg blitt sur. Dette er rett og slett snakk om respekt, særlig nå som du er gravid. Men uansett snakker man sammen først. Om jeg hadde fått en sjalufølelse om jeg var deg? Ja, jeg hadde nok det. Mener ikke det at man skal slutte å leve selv om man stifter familie, men å dra på fylleur med gutta synes jeg ikke noe om. I all fall ikke når han har vist utrotendenser før. Men dette handler også om hvor godt du kjenner kameratene hans. Om de er kjempevenner med deg også, ville jeg følt meg tryggere. De ville jo ikke latt ham gjøre noe galt da, siden de bryr seg om deg også. Men som noen kommenterte; om han virkelig vil være utro, vil du ikke klare å stoppe ham selv om han ikke får dra på denne turen. Men det jeg foreslår er at du snakker med ham, og sier det som det er. At du synes det er upassende at han drar, forholdene tatt i betrakning. Lykke til. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå