Gå til innhold

i dag er dagens krangleinnlegg på 3. trimester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ikke du moderator i går andreVonDrei, eller er du det fortsatt? Tenk alt du kunne gjort med NNs innlegg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI

Begynner ikke du og bli en smule lei av disse røyke innlegga? tydeligvis ikke, men du kan varsle om de dag etter dag, og kommer iallfall ikke til og få meg til og delta på de mer...

Det har rett og slett "gått ut på dato"

Litt lei den samle gamle diskusjonen om røyk, Som det aldri kommer til og bli noe enighet om uansett! *move on*

Også må jeg bare slenge på at jeg håper ikke det var du NN som var så tøff i trynet her om andres skrive feil, for i denne tråden bomma du isåfall bra selv!!

Skrevet

Ja, hahahaha -sprøtt det der altså! Men jeg var jo bare lure-moderator da. Fikk opp disse modererer-boksene, men fikk ikke gjort noe med de...filler'n! Hehe... Det hadde kunne blitt noen ampre NN som ikke fikk lyd i pipa si da, ja :-p

Snodig at ingen andre fikk det på sine innlegg...

Skrevet

begynner å bli lei både røyk og utroskap :P

Skrevet

Begynner å bli lei av at folk er så jæ... lei, jeg :-p

Skrevet

Ikke rart det er det som kommer her da...

En hærskare av kvinnemennesker på hormonoverload og halvparten av de har bråslutta og røyke og alle sitter der og føler seg Såååååå sexy med mage på omkrets med sola og ballongtryne på størrelse med ræva....

Skrevet

egentlig lei av at man ikke får diskutere uten at det blir masse hetsing ut av det. Det var det krangle skulle være for. Og så kommer disse helvtetes anonyme om lager kvalm. Tåler de ikke å diskutere annet et "ikke krangle, altså- bare kozz og klemz" så er det vel ikke Andre og meg om mange andre som er på feil sted?

Men det er kanskje lett for meg å si- som har et liv ved siden av- det mangler Annies

Skrevet

sikkert en anonym som kommer til å lage en debatt om utroskap mens man røyker mens man er gravid snart!

Skrevet

Hehe, bra sagt!

*En hærskare av kvinnemennesker på hormonoverload og halvparten av de har bråslutta og røyke og alle sitter der og føler seg Såååååå sexy med mage på omkrets med sola og ballongtryne på størrelse med ræva....*

men du har en anne versjon å,

En hærskare av kvinnemennesker på hormonoverload og halvparten av de har bråslutta og røyke, og et litt nedfor og sitter og analyserer om gubben kan ha vært/er/eller kommer til og være utro mens de sitter der uten røyken og den store magen sin, og vekta bare øker...

haha.... det er jo faen meg nesten bare røyk og utroskap det handler om har inne om dagen!

Skrevet

Hahaha, helt sikkert!

Ser for meg overskriften...

"Mannen min var utro mens jeg røyka og han gikk gravid...IKKEKRANGLE -BARE ANONYM!!! P.s Har noen sett slimproppen hans???"

Skrevet

"Nei men vannet hans gikk for en halv time siden....

Pluss lurer på om vi må ringe føden da hodet halveis er ute........."

Dette blir bare bedre og bedre... =0D

Skrevet

..........."mens jeg sitter på BIM for å finne ut hva jeg skal pakke i fødebagen, hva jeg skulle, kunne og burde ha spist og gjort de siste ukene"

Skrevet

Hahahahaha :-D

"Tror dere det blir gutt eller jente? Jeg ser nemlig noen mørke hår på hodet hans. Betyr ikke mørkt hår gutt og lyst hår jente? Eller var det hårene på beina det var snakk om?"

:-p

Skrevet

haha! særlig med tanke på at babyen lå i seteleie;)

Skrevet

vi legger til: jeg trur han var utro med en neger, for her kommer det faen meg en mørk unge! eller "drittunge" hehe

Skrevet

"åååå,Kjære...Glemte å fortelle deg at bestemor er afrikansk jeg...

Gjør ikke noe det vel?"

Skrevet

drittunge fordi man er mørk?:s hva var vitsen med å si den da?:S:S:S

Skrevet

"Hun fikk meg dessuten når hun bare var 13 år, men det er vel bare en fordel?"

Skrevet

Ikke bestemora, da, men morra, hahaha...Nei nå ødela jeg hele greia *dask i panna*

Skrevet

HAHAHA!!!Du,om bestemora fikk hu når hu var tretten er det SERIØST noe galt her.....Hvor ble det av mora da?

Men så kommer den geniale:

"Skjønner ikke hvorfor dere er sammen med mannen deres om dere ikke stoler blindt på han?

Mni mann sier han elsker meg,så jeg vet han ikke er utro.Og han har damer på besøk hver dag han,og de liker å leke på rommet alene,det gjør ikke meg noe det,for han er jo hjemme da...Tenk hvis han hadde dratt i militæret da?"

Skrevet

Ikke ordrett,men tro meg det har vært noen skummelt nærme her...

Skrevet

Huff, det blir for dumt! Også de som bastant sier : Nei, ær'n utro -da hiver jeg han ut! Ikke noen forklaring eller no' -RETT UT!

Jøssda, det er de som garantert IKKE gjør det! For når alt kommer til alt så er det jo barn, hus, bil, lån og ting inne i bildet og, gitt....hmmm

Skrevet

Oj...Litt trist da,her prøver vi å få UL så tidlig som mulig for å sjekke om alt er bra...Så fikk ikke han hjelp i det hele tatt før i uke 24....

Trur du han var lykkeig for å få høre at alt var bra med den lille eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...