Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har du huska og tipse VG, Dagbladet etc også? Slik at du er sikker på at alle får med seg denne viktige og interessante nyheten......................
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det popper inn en gang innimellom...men der er de ikke så aktive på NN knappen nødvendigvis som her...Ille der og forøvrig...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 sjalue fordi det er mer sving over kranglene på trimestersidene enn på selveste krangle??
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Kanskje NN ikke egentlig hører inne på 3. hun bare ble nyskjerrig for at det "ryker" så fælt der inne nå...
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Å herremin, som det der tar av!! Hahaha, og nesten identisk med den røykekrangelen som var i går på 2.trimester. Jeg hørte i dag av ei gravid venninne av meg at de ler av oss her inne på BiM på babyverden.no -hehe, kanskje ikke så rart:-p? Det 36 år og bestemor-innlegget som var her hadde t.o.m blitt kopiert å lagt ut der. Er nok noe med den anonym-knappen som får en del til å virke som tullinger i den boblen av en verden utenfor BiM, gitt, hihi ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 er noe med det nicket ditt også, AndreVonDrei som får deg til å virke helt blåst. Eller er det faktisk slik du virkelig er? helt blåst? Begynner virkelig å lure her...
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Kommer an på øye som ser det, så det vil vel du aldri få vite :-p. "Nicket" ditt får deg ikke akkurat til å virke så smart heller, NN.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Kanskje NN skal gro baller og signere før de begynner med direkte hetsing?????
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 hun dissa meg (NN) så da disser jeg tilbake. så du mener alle med nick har baller? hvorfor er dere på gravidside da? trodde det bare var damer som kunne bli gravide. så feil kan en ta.
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Dette er faktisk min første direkte hets, hihi -som jeg har fått med meg da. Syntes det var litt søtt, jeg ;-) Men ganske tåpelig å disse nicket mitt, for så å ikke vise sitt, ja!
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Og nok engang beviser NN selv at NN er EN person, hahaha
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 da vet vi hvordan sjekketriksene dine er. "du får bare se mitt om jeg får se ditt". er helt frivillig å vise nick her. du valgte det frivillig, og det gjør ikke jeg. ikke noe teit over det. og ja, du dissa anonym, og jeg var anonym på denne tråden, og da disser jeg deg tilbake:P
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 ØØYYY,når puppene får så brystspreng at du kan slå ned chuck norris har du "dameballer",synes jeg ihvertfall...dessuten var det ikke noe greier med at det var en gravid mann et eller annet sted da??? Og hvem er det som ikke disser NN...?NN er jo NN,da gjør det jo ikke noe om man disser NN??? Gjøre det det???
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 den gravide "mannen" hadde da ikke abller. eneste var at persjonen hadde vært dame, og opperert bort brystene sine. hadde forsatt mus, eggeledere, egg, eggestokker, livmor osv osv osv. så bare ut som en mann på overkroppen. så denne "mannen" hadde hverken testikler eller store pupper.
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Hahahaaha, hormoia! Og til deg, NN -litt navlebeskuende kanskje?
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 Abller?? Persjonen?? Opperert?? På tide å ta grunnskolen på nytt kanskje, NN?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 mente baller.. hvordan syns ud jeg skal stave personen? herregud ass... ser nå at du er ganske blåst. som mobber andre for sine skrivefeil. ganske slemt.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #20 Skrevet 4. april 2008 Men da er det jo ikke noe mann!!! Hverken baller eller store pupper...?De har jo som regel en av de... SKUFF!!!! Trur du muslimene ser på "h*n" som profeten?Er det ikke muslimer som mener den nye messias vil bli født av en mann?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 HAHAHAHAHA JOOO! burde jo være stooor sak i islam nå, at en mann er blitt gravid. føre trodde de jo at en mann skulle drite ut mesias (hoho) men nå kan han jo faktisk bli født på vanlig vis AV EN MANN!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 4. april 2008 #22 Skrevet 4. april 2008 Det værste er jo at det blir jo en baby født av en "mann"... Selv om han var aldri så kvinne før.... Teknisk sett er han jo faktisk da far til "frelseren".... Blir kanskje litt stygt og blasfemisk ovenfor mulismer det her,men det er jo sant da..... =0/
Bare™ Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 Sorry Andre, at jeg ikke har vært her og kunnet tatt det. Var ute etter meg igår Nå har jeg lunsj (hvertfall pause) og kan konstantere at det er anonymt rasshøl som disser de som pleier å "krangle som de kaller det!". Siden vi signerer med nick så innbiller hun seg at hun kan være litt tøff. Selv om moderator har vært inne og sett på flere innlegg og skrevet på dib om at de ser at de fredligste nickene har de styggeste anonyme innleggene... så at de ødelegger for seg selv, må de bare gjøre! Tenk om knappen forsvinner her, da- hvem skal de da mobbe? Menn i RL? Kanskje en grunn til at de har tid til å sitter her å lete etter ofre og hive seg over? De er alene!! ha ha...
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #24 Skrevet 4. april 2008 Hahaha, jeg tenkte faktisk "Hvor i helvete er Japp og korstoget hennes". Her blir jeg angrepet av den anonyme fienden din og du er bortevekk, hahaha?!
AndreVonDrei Skrevet 4. april 2008 #25 Skrevet 4. april 2008 Sjekk ordlista de, NN... Hvis du har en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå