Gå til innhold

syns dere jeg har vært utro? :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke du har vært utro i det hele tatt. Du bare piner deg slev. Slutt med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har dårlig samvittighet for et lekekyss som ikke betydde noen ting, og samboeren var på strippeklubb?

Skriv det opp på tabbekvoten og ikke vær så hard mot deg selv. Hvis det ikke betød noe for deg, og bare var uskyldig lek, så trenger du ikke å straffe deg selv for noe som du ikke gjorde. Kysset som du beskriver har verken det fysiske aspektet eller det emosjonelle aspektet som (jeg) definerer som utroskap.

Hadde samboeren min dratt på strippeklubb hadde han fått serviset om ørene. Jeg tipper at en kveld på strippeklubb setter flere følelsler i sving enn det kysset, selv om det ikke er noe kroppskontakt.

Skrevet

Tror det er viktig at du holder det for deg selv. ikke del dette med typen din, da blir han også plaget med den vonde følelsen sjalusi. Supre forhold kan ryke pga det. Bit følelsen i deg og bare glem det.

Skrevet

Huff kjære deg...la det der gå...har gjordt verre ting i fylla og mens mannen min var der (så han har sett det) uten at jeg (eller han) kaller det å være utro. Forskjellige par har forskjellige meninger om hvor grensa går, men det du gjorde (hvis det skjedde sånn som du sa det) er ikke engang noe å tenke på. NEI; NEI; og NEI du var IKKE utro :)

Skrevet

som første person svarte: selv om noen vil definere det som å være utro er det ikke alle som vil gjøre det.

det spørs jo hva dere aksepterer og ikke.. i mitt forhold er sånt veldig strengt, vi kysser ikke andre når vi er sammen, uansett hvor full du er eller uskyldig du er.. fordi VI synes det er noe man ikke gjør når man er sammen.. og det går såklart begge veier! MEN, det betyr jo ikke at andre tenker sånn.. kjenner mange som ikke har noe mot at kjæresten gir en pers av motsatt kjønn et lite nuss på munnen.. noen ser jo på det som vennskapelig bare.. så det er jo forskjellig

men hvis det plager deg veldig ville jeg fortalt det til kjæresten hvis jeg var deg. nå vet ikke jeg hvordan dere er på det å kysse andre, men kansje han ikke synes ddet var noe ille i det hele tatt? Man vet aldri :)

jeg synes bare det er viktig og gjøre mot partneren din som du vil han skal gjøre mot deg.. synes du det er greit å gi en nuss på munnen antar jeg du synes det er greit han gjør det til andre og!

Skrevet

Nei, dette er ikke utroskap. Et smask paa munnen kan vaere en hilsen andre steder i verden, men at det skjer i fylla - og i verste fall kunne vaert noe som ledet til noe mer, den forstaar jeg river litt. Hadde det vaert klining, ville (gammeldagse) jeg ment det var klart utroskap. Jeg tror selv jeg har kysset venner, av begge kjoenn faktisk, baade paa kinn og paa munnen, bilr det paa munnen saa er det ment som en festlig greie og vi er ikke fulle da, for aa si det saann.

Og saa synes jeg jo det var flott at "alarmene dine vaaknet" og at du ble veldig edru med en gang, som du sier, det var jo underbevisstheten som fortalte deg at dette er siste stopp foer det blir helt feil her! Kan du ikke premiere deg selv med det og si til typen en gang at dersom en jente smasker han paa munnen "ved et uhell" og han trekker seg unna med en gang, saa synes du det er der grensen gaar for dere? Hva synes han? Eller noe annet som passer.

Hvis min man har kysset noen paa munnen paa fest, som han helt sikkert har gjort som en hei og takk for sist - med noen veldig faa - saa vil jeg faktisk ikke vite det en gang, det er jo paa alle maater helt uinteressant. Ikke fordi jeg er sjalu, men fordi det blir aa lage 5 hoens av en fjoer.

Og jeg er ikke snau med aa kalle noe utroskap, klining og at man har hodet sitt "helt andre steder", eller en dritings dame som aaler seg inntil mannen min i evigheter mens hun bare skal fortelle han hvor fantastisk han er (og han spiller med) synes jeg er mye mer varsko enn et morsomt smask paa munnen.

Men det er meg da.... =o) Ikke bank opp deg selv for dette, det er det ikke verdt.... Flott jente du, som har solid samvittighet, heier paa deg, det er sjelden vare! =o) Fortsett med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...