Gå til innhold

syns dere jeg har vært utro? :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette skjedde for over ett år siden, g har så utrolig dårlig samvittighet for det enda, at jeg holder på å spy. elsker jo sambo over alt, og flørter eller klemmer aldri på andre gutter (bare hei klem til de jeg kjenner godt, men ikke engang hadetklem i fylla).

var på byen i vinter for over ett år siden. var drita full, og var med venninna mi. der traff hun en kutt og de kysset i 0,1 sek på munnen. så gjorde vi to det også (jeg og kammeraten hennes). varte ikke ett sekund engang, men angrer så frytelig, og tør ikke si noe om d til typen. jeg sa ikke noe mer til han den kvelden, og har aldri møtt han siden. straks etter det skjedde ble jeg helt edru i hodet og ngret noe jjævlig. var deppa i flere uker.. huff..

hva syns dere? at dette er utro? har så dårlig samvittighet:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi ærlige svar. og jo, dette er seriøst. til dere som svarer med "er dette seriøst" kan godt spare seg for kommentaren. jeg er virkelig leimeg for dette og lurer på om jeg har vært utro. hilsen HI

Skrevet

Ikke plag deg med det, mener jeg da!

Utro, tja... Du burde jo ikke ha gjort det, men gjort er gjort, du angrer og har hatt det vondt, jeg ville glemt det nå hvis jeg var deg.

Ingen er feilfrie.

Skrevet

Om du har vært utro er det ingen av oss som kan svare på her inne.

Hva min mann og jeg aksepterer i vårt forhold trenger langifra være det samme som naboparet aksepterer eller motsatt.

Derfor er det hva du og din partner er enige om, og har felles forståelse om hvilke grenser som gjelder i deres forhold du må se på.

Håper uansett det ordner seg for deg.

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det der er å være utro. For meg er grensen til utroskap å gå lengre enn det der. Jeg sier dermed ikke at det er greit å kysse andre gutter (jenter) men det blir å gjøre noe dumt EN gang i fylla, ikke utroskap. Og sånn som du angrer så tyder det jo ikke akkurat på at det er noe du har tenkt å gjøre igjen.

Jeg syns også det er tull å skulle si noe om dette til sambon din. Det betydde ingenting for deg, han eller noen andre. Det var ikke noe følelser i det og det er ingenting sambon din trenger å gå og bekymre seg over. Forteller du det nå, etter at det har gått et helt år, blir det bare en stor greie ut av noe som ikke fortjener den dårlige samvittigheten din engang.

Dette er ikke noe fasitsvar, men du spør og da svarer jeg med min ærlige mening. Får sikkert litt pepper for å være umoralsk, men jeg syns tross alt utroskap er såpass alvorlig at det må litt verre hendelser til enn dette...

Skrevet

Nei, i mine øyne har du ikke vært utro. Det samme hendte meg på fest nyttårshelgen i forfjor. Var på hyttetur med venner og min sambo. Afterskien ble litt fuktig og en jeg satt ved samme bord sammen meg flørtet hemningsløst med meg. Jeg var dum nok til å være med på flørten (sambo satt ved samme bord, men fikk ikke med seg denne flørten.) Da jeg gikk til baren for å kjøpe meg en øl fulgte "min flørt" etter og grep tak i meg og gav meg et saftig kyss før jeg fikk sukk for meg! Ble helt paff, og redd samboeller noen av vennene skulle ha sett det. Fant ut at det letteste (og lureste) var å late som ingenting var skjedd, og tenkte ikke særlig mye over det etterpå. Har bare vært redd noen kan ha sett det og sagt i fra til sambo. Det er ikke skjedd, og jeg har holdt kjeft og har tenkt å holde kjeft. Dette betydde null og niks for meg, og jeg kommer aldri til å møte dette mennesket igjen noen gang.

Ta det helt med ro. Sånt skjer, og hvis det skjedde sambo en gang så håper jeg også at han holder kjeft. Utroskap for meg er en planlagt og bevisst handling, og går litt lenger enn et enkelt kyss.

Skrevet

han var i nederland på strippeklubb den kvelden, så var ego av meg og valgte å ikke si noe.

slitt med dårlig samvittighet, og det dreper meg innvendig når han spør om jeg har vært uro, og jeg sier nei. er jo han som er offeret, og ikke meg, så syns jo ikke synd på meg selv. syns bare synd på typen min som blir ført bak lyset på denne måten. huff.. i de siste ukene har jeg ikke klart å kysse på kjæresten min, siden har s dårlig samvittighet for at jeg har vært utro. jeg elsker han og syns han fortjener mye bedr eenn meg. tusen takk for ærlige svar. burde vel gjøre det slutt. er vel bedre for barnet å vokse opp med foreldre som ikke er sammen, enn med foreldre som er sammen i et forhold hvor den ene har vært utro.

Skrevet

Tja, utro og utro. Klokt var det ikke. Ville ikke ha såret partnern min med å fortelle det nå. Og dårlig samvittighet er menneskets adelsmerke, selvfølgelig bør du ha dårlig samvittighet for å gjøre sånn mot en som elsker deg og stoler på deg. Alkohol er dårlig unskyldning, man velger helt selv hvor mye man tyller i seg.

Skrevet

Jeg synes overhodet ikke du har vært utro!! Finnes mange venner som kysser såvidt på munnen for å si hadet.. Gutt eller jente, samme det..Jeg synes virkelig du skal ta det med ro og prøve å glemme det som skjedde. Kan det være at du har ekstra dårlig samvittighet nå som du er gravid og dere venter barn sammen? Man blir jo gjerne ekstra følsom og mange føler et sterkere band til kjæresten sin.

Ikke plag deg selv med dette vil nå jeg si.. Kan ikke tenke meg at samboeren din ville synes at du var utro. Tror ikke jeg ville sagt noe hvis det hadde vært meg.. Jeg synes faktisk det var mye verre at typen din var på strippeklubb for å være helt ærlig..

Skrevet

men er vel slemt å ikke gjøre det slutt uten å fortelel grunnen? jeg elsker han så høy, at jeg syns han fortjener en som ikke er utro mot han og har ført han bak lyset. hater meg selv for hva jeg gjorde, og elsker han mer enn noe annet. vil alt godt for han, så derfor kan jeg nok ikke la meg selv være med han lengre. skjedde i april i 2006, så er visst 2 år siden. hilsen HI (jeg er anonym rett over her også).

Skrevet

mente "er vel slemt å gjøre det slutt uten å fortelle grunnen"

Skrevet

Å si at han fortjener bedre enn deg synes jeg er en selvutslettende holdning! På meg virker det som du sliter med dårlig selvtillit. Du er jo gravid med barnet hans! Selvfølgelig skal du ikke gjøre det slutt på grunn av dette. Du var ikke utro. Punktum.

Skrevet

Du må ikke finne på å gjøre det slutt på grunn av en slik bagatell!!!

Ta heller å snakk med han og si det som det er hvis du ikke klarer å leve med det. Men ærlig talt så skjønner jeg ikke hva du gjorde som var så galt... Det er jo det samme som at du skulle kysse en venn på munnen i full fart. Det er virkelig ikke å være utro.

Skrevet

Jeg gjorde sammen feilen som deg for mange år siden, i begynnelsen av forholdet til min mann. Jeg fortalte det med en gang, men angret fryktelig... Angret selvfølgelig på kysset også, men i forhold til alle problemene som oppsto i forholdet, skulle jeg ha holdt kjeft. Likevel så er jeg glad nå for at jeg var ærlig, og i dag er vi gifte og lykkelige ;)

Syns ikke du har vært utro, og ville ikke fortalt noe etter så lang tid.

Skrevet

en liten kort suss er ingenting å henge seg opp i,ikke noe som er rett å gjøre,men ikke tenk mer på det...

Skrevet

Det kommer ann på hva du og din kjære har satt opp som hva som tollereses i et forhold. Det at du spør,virker det jo som om du har trådt over grensen dere har satt.

Her i dette forholde hadde ingen av oss sagt noe om den andre hadde gitt et lite tullekyss på munnen,men hvis det er å trå over streken,så har du vært utro.

Skrevet

Gjør du det slutt pga en sånn bagatell så høres det for meg ut som at du trenger en unnskyldning for å gjøre det.

Om du har så dårlig samvittighet at du ikke klarer å kysse ham syns jeg heller du skal fortelle det og se hvordan han tar det. Han blir sikkert såra og lei seg, ikke minst fordi du forteller det nå og ikke med en gang det skjedde. Men da har dere i det minste blanke ark igjen. Jeg ville personlig ikke såra sambon min sånn for en så liten bagatell, men om det skal ødelegge forholdet deres å ikke si noe er det bedre å få det ut!

Skrevet

DU VAR IKKE UTRO. Et feiltrinn ja, og når vi lærer av feil så gjør vi de ikke en gang til. Denne lærdom tar du med deg og lever videre med. Glem alt det vonde rundt det og kos dere vider.

Han var på strippeklubb sier du, han har vel sikkert puttet noen penger på en strippers truse eller bh. Var han da utro? Nei.

Hvorfor får du stadig spørsmål om du har vært utro?

Skrevet

Nei det synes jeg ikke..

Var jo bare et bitte lite rakst kyss på munnen og ingeting mere enn det..

Så bare slapp av å glem hele greia du..tungekyss og mere klining er noe helt annet..

Skrevet

Som mange har sagt er det forskjell fra par til par, og det er deres forhold og grenser som avgjør om dette er utroskap.

Slik jeg ser det er det langt i fra!

Skal jeg være ærlig syns jeg slett ikke du gjorde noe værre enn samboeren din som var på strippeklubb. (leste tråden litt kjapt, beklager så mye hvis det ikke var du som skreiv det, kanskje det var noen andre om hadde svart -sorry rotet isåfall!!!)

Trur muligens min mann ville blitt småsur, men veit det ikke ville blitt noen stooor krangel av det, og ville aldri truet forholdet vårt. Hadde det vært mannen min som gjorde noe sånn i fylla, trur jeg nesten bare jeg ville ledd litt av hele greia. Slik du beskriver det betydde det jo absolutt ingenting!!

Syns det er leit du plager deg sjøl så mye med dette, trur absolutt det beste er å bare glemme hele episoden. Klarer du ikke det må du jo vurdere å fortelle sambo om det, men du veit best hvordan han vil reagere og om det bare vil gjøre vondt værre.

Å vurdere å avslutte forholdet forstår jeg ikke at du kan tenke på en gang, hvis bare dette er årsaken.

Lykke til hva du bestemmer deg for å gjøre.

Skrevet

Her sitter altså du og har dårlig samvittighet for en nuss, når samboeren din var på strippeklubb i nederland? Nei, vettu hva. Det hadde hvertfall ikke jeg hatt dårlig samvittighet for! Syns du det er verre med en liten nuss i fylla, som i følge deg, ikke betydde noe som helst, enn å sitte å nistirre på nakne damer, som kanskje har musa si 10 cm fra trynet til typen din og gnir puppene sine opp etter nesa hans? (Bare satt på spissen, sier ikke at det var det som skjedde, men sånn er det hvertfall på strippeklubber i nederland....:)

Nei, først av alt må du tilgi deg selv, og akseptere at dette bare var en liten flopp fra din side. (hvis det da virkelig var det.. begynner snart å lure på om du ikke leter etter en unnskyldning for å gjøre det slutt...)

Hva vet du om han har fortalt deg alt fra strippeklubben forresten?

Det betydde nok lite lite for deg, som stripperne gjorde for han, og hvis du da forteller det bør han jo akseptere det. Syns det er mye å risikere for så lite men...

Skrevet

helt alvorlig!!! det er jo ikke noe å tenke på i det hele tatt..... her er det bare å komme seg videre i livet.... og som hun ene her sier.. hva er en suss mot en strippeklubb då??? dere skal ha barn sammen. nå er det på tide å ligge all dumskap som har skjedd tidligere i livet bak seg og gå videre. rak rygg dame og vær stolt av deg selv for den du er. du anger, det holder!!!! kom deg videre!!!

Skrevet

Og du har fått din "straff".. Du har slitt med dårlig sanvittighet, altså forteller du han det vil han også tenke på det og ha det vondt.. du vil jo aldri gjøre noe sånt igjen og får min del er det ikke noe og tenke på.. Småting vil jeg si, men noen vil jo ikke si det.. men så lenge du elsker din gutt og dere har det bra og du aldri vil gjøre noe sånt igjen så er det jo bare til og glemme..

Skrevet

altså hvis det er et trutemunn kyss i 1 sekund det er snakk om så synte ikke jeg det er noe å fortelle. altså for min del er jo ikke det noe man gjør, og jeg hadde jo ikke likt hvis min mann gjorde det. hvorfor skulle han nusset en annen jente på munnen selv om det er i et sekund. han får nusse på meg om det skal være noe.. hehe, men uandsett folk er forskjellig. synes nå heller ikke at man kan kalle det å være utro på den måten heller kanske. hadde du klina skikkelig så. jeg er litt sjalu av meg så jeg hadde ikke likt det, men hadde ikke gått fra mannen min av den grunn. uansett syntes ikke det er vits i å si noe om noe så lite nå..

Skrevet

Du var vel ikke utro vel!!! Tror du har slitt nok med det og trenger å legge det bak deg, du er gravid og kanskje litt tankefull og kanskje spent på livet med mann og barn!

Tror du trenger litt positiv oppmerksomhet og en god klem jeg

Lykke til videre og legg dette bak deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...