meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 Jeg liker det som sitter bra på meg og det er hipster underdel som er lav i livet + trekantoverdel eller halterneck overdel og det må være uten vattering. Jeg liker nemlig å kunne svømme i upolstra bikini.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 meg! jeg liker heller ikke de polstringene. har de det så lager jeg hull og drar det ut! hehe!
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Ja, de er fæle! Om om man skal svømme med noen av de så kommer vannet og skyller hele fordømte bikinitoppen av meg! Lite bra. + at jeg er såpass sær at jeg kan stå for mine små pupper jeg da;) hi hi
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 hehe. synes det er snodig med folk som har så polstret bikini at ikke brystvortene synes gjennom når de blir kalde i vannet jeg da. hehe.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 Det er mange som synes at synlige tegn på at det finnes en kropp under alt er vulgært vet du.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 haha, ja og spesielt amerikanere. ;p
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #32 Skrevet 3. april 2008 En brystvorte, iiiiik, søk dekning:) ha ha:) Ja, ja, jeg er da tydeligvis vulgær uten skam. Uten skam, sier jeg dere! Ho ho:)
ScaryMama Skrevet 3. april 2008 #33 Skrevet 3. april 2008 Bruker kun trekantoverdel, det er det eneste jeg kan finne som passer til puppene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå