Gå til innhold

Hvilken type bikini foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Jeg hater trekant bikiniene!! Føler at puppene hopper ut bare jeg snur meg. De gjør jo ikke det da, men føles sånn.

Liker beste klassiske vanlige bikiner, selv om jeg synes trekantene er lekre på andre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har mange forskjellige bikinier jeg, men må innrømme at trekanten er mest brukt. Jeg har noen sånne som puppene ramler ut av om jeg lener meg framover, så de blir ikke så ofte brukt. hehe.

ellers har jeg i år gått til innkjøp av sikkelig retro-bikini og badedrakt. Høyt liv og rett avskjæring i bena. Hold-in effekt over magen! Om vi fortsatt var like smarte som på 40-tallet hadde vi sluppet å holde in magen hele tiden. shape-wear! yay! haha.

Skrevet

Bikin????? Holder meg til badedrakt takk, helst sånne som rekker ned til knærne..... ;-)

Skrevet

ha ha, ja bikini, hva er det??

Neida, jeg trener skikkelig får i kunne bruke det i år..

Skrevet

Kjerringbikinier med ordentlig bh-topp som holder puppene på plass og en bukse som faktisk dekker rumpa:-)

Skrevet

sånn stripete fra gamledager ugla! ;D

Skrevet

Jepp, og blomstete badehette, har sånn på hytta, kan tro jeg er lekker når jeg har på meg habitten og sitter i stampen på brygga ;-))))

Skrevet

ja, jeg tror du er snasen så det holder! :D Sånn bade-hette som hun i charter-feber hadde.. om du så det. hehe. stilig den!

Skrevet

Aner ikke hva hun har, ikke sett det , men er sånn turban lignende sak fra 60-tallet som jeg har fått av farmor med svære røde roser på ( har vært hennes).

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg har aldri hatt bikini...liker hverken å bade eller sole meg eller være ute når det er varmt, så ikke akkurat noe jeg trenger. Men måtte bare kjøpe en bikinitopp da jeg letter etter bh på en spesialbutikk siden jeg svære pupper, og det var den eneste i grei nok størrelse. Ser jo ut som en bh, bare finere og mer mønstret. Og så fant jeg jammen meg bikinibukser som matcha noen måneder etterpå, og de var på tilbud. Eneste var at de var for små, men da får jeg bare endre litt på kroppen så har jeg bikinien klar til sommeren!:-) Må jo vise fram de lekre strekkmerkene mine!

Skrevet

åhhh, den høres jo helt fantastisk ut da!! Jeg vil ååå ha sånn! hehe.

Skrevet

Bikini med spilebh...bestilte meg det i dag :) Men bruker mest trekantbh..

Skrevet

liker skikkelig low cut bikinier, som har brazillian cut bak, og bh med mye hold og støtte

Skrevet

Bruker omtrent bare trekant overdeler.. Underdelen må ikke være for stor.., men heller ikke for liten.. Liker ikke når den dekker hele rompen på en måte.. Helst gå midt på "skinka".. hehe.. Og ikke for høy heller.. Ikke høyere en hoftebenet ihvertfall.. =)

Og gjerne litt cracy farger.. Liker ikke svart og hvit i bikini..=)

Skrevet

hadde du spurt for 4 mnd siden hadde jeg svart..t-shirt og hotpants for det brukte jeg som regel i fjor

MEN etter å ha tatt av 12 kg så har jeg faktisk kjøpt meg 2 nye bikiner, trekant og sonn truse som går midt på skinka med snøring på sidene hehehehe

det trodde jeg virkelig ikke at jeg noen gang klarte å gå i..men slik som jeg føler meg i dag så er det 0 problem:)

å tenk når jeg har tatt av alt jeg skal ta av..uuh nice

Skrevet

jeg foretrekker heldekkende våtdrakt heretter, tenker jeg.

Skrevet

Før brukte jeg KUN trekantbikinier,, synes det er finest :)

Men etter at jeg fikk tuppa og puppene ikke er like struttende lenger må jeg desverre bruke spilebh *buhu*..

Skrevet

Bruker trekant-overdel. Har også noen som dekker litt mer, halterneck med bred kant under puppene.

Bruker som oftest hotpants-underdel, liker at baken min er godt dekket =)

Skrevet

Hvor har du kjøpt sånn tøff bikini? Jeg vil også ha =)

Skrevet

Jeg bruker trekant-bikini for øyeblikket, men det er fordi jeg ikke finner ny... er skikkelig kresen!

Helst en knæsj-farge man får frem brunfargen i, men formen på bikinien er viktigst.

Buksa skal være lav, og IKKE hotpants (fint på andre, men jeg liker d ikke på meg selv). Den skal være liten bak på rumpa, altså ikke g-streng, men heller ikke sånn svær som dekker hele, det syns jeg ikke er noe fint.

Toppen skal helst være push-up i, for puppene er blitt veldig små etter amming. Tar jeg silikon er nok trekant finest, men akkurat nå føler jeg meg ikke vel i det.. bortsett fra den gamle sorte, kjedelige jeg allerede har, den føler jeg går an til jeg finner en jeg liker.

Skrevet

Trekantbikiniene med en topp, hihi:)

Jeg hater å vise frem magen etter Daniel ble født.. :/

Skrevet

haaaater bikini.. her disser det meste .. så skal mye til før jeg går i bikini ..må ha sykkelbukse jeg da .. hihihi ...

Skrevet

Signerer dessverre *JoSo* :-/

Skrevet

Hater bikini!!!!!!!!!

Trekanttopper funker ikke på meg. Må ha de med spiler og litt fór inni for å fylle opp. Og vanlig type underdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...