Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 3. april 2008 Sorry, det var ikke meninga Mamm! Når du har vært på UL og hos JM og de sier det er bra så er det nok helt sikkert det. Du må ikke gå og tenke på det nå da. Dårlig gjort av meg å si sånn egentlig, for vi overtenker jo alt nå når vi er gravide Jeg gjør hvertfall det... Så slutt å tenke!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 Ååå, nå fikk jeg lyst på kebab... tror faktisk jeg må ta bilen og dra av gårde. Dumme dumme jenter som frister meg sånn
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 3. april 2008 Fnis, ja jeg må ut i morgen tror jeg
Gjest Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Så lenge dere ikke oppsøker ei luguber sjappe i ei bakgate, er det vel ikke noe annerledes enn å spise kjøtt på restaurant. Bare be de steke kjøttet ekstra godt.. Jeg elsker kebab, men må passe litt på vekta nå.. Men, jeg unner meg det innimellom.. De som er fra Drammensområdet vet jo hvor vanskelig det er å ikke stoppe innom snappy`s eller sidney`s..
Rascal_4.11<3 Skrevet 4. april 2008 #30 Skrevet 4. april 2008 Har spist mye kebab jeg da det er en av de få 'middags' lignende tingene jeg ikke spyr av.. Tanken på at det ikke er bra har ikke slått meg.. :/ men nå bor jeg utenfor oslo og vi har ett fast sted der vi har spist i mange år, har aldri blitt dårlig og det ser veldig reint og fint ut der.. Hadde kanskje vært litt mer skeptisk til å spise på hvilken som helst sjappe i oslo ja
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 4. april 2008 #31 Skrevet 4. april 2008 Det var nyyyydelig:) Gled deg!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. april 2008 Forfatter #32 Skrevet 4. april 2008 Det gjør jeg. Selv om det frister ikke akkurat nå på morrakvisten da Men det kommer seg nok utover dagen! Hihi
Pusur_mor Skrevet 4. april 2008 #33 Skrevet 4. april 2008 Åååååååååååååååååååååååh nå fikk jeg lyst på Kebeb. Spiste det på napoli ca 2 ggr imnd. da jeg gikk med minsten. Hadde da bim- treff på Napoli Stjørdal. Må nok prøve å friste kaill'n med det no, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå