Gå til innhold

Spiser dere kebab??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei fast sjappe som vi har pleid å kjøpe kebab fra innimellom. Har aldri blitt dårlige og det ser rent og pent ut der. Men har ikke turt å spise kebaben etter at jeg ble gravid. Man hører jo så mye rart om disse sjappene... Kjøttet stekes jo godt, så det er jeg ikke så nervøs for egentlig men man vet jo ikke hvordan grønnsakene behandles og rømmedressingen oppbevares :S (Det vet man jo forsåvidt ikke om man går på fin restaurant heller da, er nok av de også som har fått påpakninger)

Ha SÅ lyst på kebab, men vet ikke om jeg tør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...har også hatt kjempe lyst på kebab men har ikke tatt sjansen eg heller. Faktisk en av de få tingene eg IKKE har tørt å spise.

Håper mange sier de spiser det, da vet eg hva eg skal ha til kvelds:p he he

Skrevet

Jeg spiser kebab inni mellom og heldigvis så har det gått bra hittil:)

Skrevet

Jeg spiser også kebab hvis jeg får lyst på.

Skrevet

Men det er jo det som er problemet jo Mamm-man behøver ikke bli dårlig selv selvom barnet skades... Så da vet man jo ikke om det har gått bra eller ikke :S

Ikke meningen å gjøre deg redd altså!

(ja, jeg håper også at mange skriver at de spiser det, da føles det litt mer greit liksom)

Skrevet

Herlig! Mine 2 store barn skal i bursdagsbesøk i dag så de skal spise der, tror eg må lokke med meg min kjære på en liten kebab-date:p he he

Skrevet

Jeg har også spist en og annen kebab - kyllingkebab.. Men jeg hadde ikke kjøpt fra hvilken som helst sjappe i Oslo liksom!! På samme måten som deg har vi et fast sted vi går til der vi føler oss trygge :-)

Skrevet

Kompani Orheim, kan jeg spørre hvor i Oslo det er? Har utrolig lyst på kebab nemlig.. he he

Skrevet

jeg liker ikke kebab i utgangspunktet.. men etter å ha lest alle nyhetene om smuglerkjøtt så hadde jeg aldri turt å spise kebab . . .

Skrevet

Hehe det er på Sagene - et sted jeg ikke helt husker hva heter men som jeg bare kaller Superkebaben :-) hehe Det ligger ved siden av Bunnpris hvis du er kjent i området!

Skrevet

Takk for påminnelsen*banne* he he

Skrevet

Åh, gjett om jeg fikk lyst på kebab!!! Har spist det et par ganger etter at jeg ble gravid, ikke verken oftere eller sjeldnere enn til vanlig. Spiser med kyllingkjøtt, da jeg ikke spiser vanlig kjøtt, men tror nok det går for det samme i forhold til om det er trygt eller ikke. Tror nok jeg må be med meg mannen min på kebab-sjappe til middag i dag ;-)

Som HI sier, så vet du jo faktisk ikke hva du får på fine restauranter heller, selv om det ofte føles tryggere. Kebab-sjappene er jo også godkjente av mattilsynet, etter samme regler som andre restauranter, og på mange av disse stedene ser du jo salaten osv før de stapper den inn i kebaben, så du kan se om den ser bra ut eller ikke. Så min konklusjon er at jeg velger å tro det er helt trygt med kebab, og at min kjære manns middagsinnkjøp i dag var bortkastet ;-)

Skrevet

Jeg hadde spist Kebab.

Skrevet

Hehe, der fikk jeg meg en god latter julijente! Spørs nok om ikke vi også må innom i løpet av helga. Sambo skjønner ikke hvorfor jeg ikke skal kunne spise det, kjøttet er jo gjennomstekt... Og som du sier så ser man jo grønnsakene og alt, i motsetning til på finere steder...

Puh-nå ble jeg sulten nå!!

Skrevet

Så lett det var å komme borti anonym-knappen da, det var jo ikke meningen :)

Skrevet

hehe, sendte melding til mannen min nå, kebab var grei middag i dag det mente han :-) Han lo nok litt da jeg sa at jeg hadde fått lyst på det etter å ha lest innlegg her inne da.

Skrevet

Eg sendte også melding til min mann...og fikk svar at klart vi kunne spise kebab i dag:) For noen greie menn vi har he he og for en fin dag dette ble*ler*

Vi får snakkes på senere med ny debatt...hvem spiste den beste kebaben i dag:p

Skrevet

Blir i morgen på meg!!! Tenker sambon blir storfornøyd her også, for han skal på fest med jobben i dag og er sikkert rimelig fysen på noe godt i morgen ;) Han har jo ikke "fått lov" å friste meg med kebab i det siste han heller stakkar ;) Hihi...

Skrevet

Jeg har spist kebab et par ganger og kommer sikkert til å gjøre det igjen, ber om godt stket kjøtt og lite dressing. men det har jeg vel egentlig alltid gjort når jeg tenker meg om.. hehe.

Skrevet

Jeg spiser det også, og so far so good :-)

Skrevet

Var det like bra som dere hadde drømt om folkens?? ;)

gleder meg til i morgen!!

Skrevet

spiser kebab jeg. har ikke tenkt på at det skal være noe farlig.

Skrevet

Helt himmelsk ;-) Skulle ta med hjem og spise, syntes mannen min kjørte supersakte jeg. Hehe, ble nok litt småfurt på turen, for han lurte på om jeg var veldig sulten ;-)

Skrevet

kan virkelig anbefale kebaben på Galgeberg. kjempe god og veldig rent og ryddig. de to gutta som driver den(pakistanere) er kjempe renslige, hver gang jeg er der legger jeg merke til hvordan de vasker hendene mellom hver kunde. Nå bor jeg på Lambertseter, så det er slutt på slike utskeielser på late kvelder.

Skrevet

Kjerstipusen og lilleknøtt

Så sanr så sant. Men har vært på ultralyd, JM og lege og det viser seg at alt står bra til med den lille:) De sa det var en livlig en med bestemt og sterkt hjerte.

Men ble faktisk litt skremt nå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...