Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 åh, jeg glemte min egen liste.. jeg LIKER: at jeg har vaska hele huset at jeg har skifta på alle sengene at jeg har trena hver dag i 2 uker at her er sol lønn i morga unge i seng halv ni samboer kommer hjem i morga at søstra mi har sagt hun kan være barnevakt hvis vi vil gjøre noe gøy...
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 rullestol på bånd du liksom.. jeg tar bare en taxi.. er så mye enklere. jeg har et pengetre utenfor vinduet skjønner du.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Haaaa..........det du tror er pengetre er et hasj tre og dermed sitter du på rommet ditt på institusjonen og er i fantasiverden om at du kjører taxi, ikke helt uvanlig at man har slike uoppnålige fantasidrømmer=)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Og samboeren er sikkert marsvinet som kommer tilbake fra dyrebeskyttelsen:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 Hmmmm...begynner hasjen å virke nå da, siden ordene begynner å minke drastisk her?=)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #32 Skrevet 3. april 2008 Kan være tastaturet og skjermen har krympa:-)
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #34 Skrevet 3. april 2008 at samboeren min kommer hjem, etter en lengre reise ut i verdensrommet.. er vell ikke deres sak.. og NEI, ikke spørr meg hvorfor han var der.. det er topp hemmelig.. eneste jeg kan si er at det er LIV på mars, og de ser ut akkurat som i independece day!! heldigvis er samboeren min will smith, og han han god trening fra nettop, INDEPENDECE DAY... åh, nå har jeg sagt alt for mye.. nå må jeg vanne pengetreet mitt.. ellers har jeg ikke råd til å tattovere på nye øyenbryn
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #35 Skrevet 3. april 2008 Tror jeg holder meg til marsvinteorien heller jeg:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #36 Skrevet 3. april 2008 Ha ha det eneste som er topp hemmelig her er at han er ballong selger og tok for mye helium i jobb, så derfor på rundtur rundt jorda=) Pass på at du tar vann da og ikke spriten din.......for hasjplanter skal ikke ha det=) Trodde institusjonen sponset det jeg da de tvangsbarberer alt hår på kroppen=)
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #37 Skrevet 3. april 2008 greit, greit.. jeg har et marsvin også.. men jeg har ikke fått han igjen enda.. skjønner ikke dette med max 200 dyr i hus.. jeg klarer vell fint å passe på ALLE sammen!! ALLE sammen! jeg dedikerer all min tid til dyrene, som jeg snapper opp her og der.. jeg har ikke tid til noe annet, ikke dusje, ikke spise, ikke vaske.. jeg bare steller og klapper dagen lang! klapper og klapper og klapper... hmm
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #38 Skrevet 3. april 2008 Var nok det vi tenkte ja:-) Du har ikke vurdert å klappe litt mer på dyrene i natt da:-) så det går an å legge seg her:-)
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #39 Skrevet 3. april 2008 jeg tror ikke jeg får sove hvis jeg lar det krater trynet ditt få siste ordet.. og bare sånn du vet det, jeg vet hvem du er.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #40 Skrevet 3. april 2008 Tror de fleste her har ytet den setningen......så mulig det er på tide å finne opp noe nytt
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #41 Skrevet 3. april 2008 mhm.. men jeg fikk vite det av ei venninne, og nicket hennes begynner på T.. men hun er ikke her lengre, for samboeren hennes blei så sur.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #42 Skrevet 3. april 2008 Hør her Gorgen min:-) greit du sitter der med fleskete deigklumper i fritt fall ned den overdimmensjonerte marsmallowskroppen din med fettholdige musfletter som stammer fra ditt bidrag under julerevyen 1989 der du fikk spille den feite musa i Askepott!!! men at du sitter her å drømmer om å få det siste ordet i en debatt... det får du bare drømme om:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #43 Skrevet 3. april 2008 Hjelper da ikke hvor mye T`er det begynner på, fortsatt like gammel=)
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #44 Skrevet 3. april 2008 skal ikke du på jobb i morga din kvakksalver?? driver vell ditt eget legesenter i kjelleren.. svart såklart, siden du mista lisensen etter å ha filma gynekologiske undersøkelser med mobil kameraet ditt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå