Gjest sug lut satan i toern Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 1. Lei 2. Afasi light 3. Alzheimer heavy 4. Dumme nek
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 1. Unge som ikke vil sove 2. Grinete unger 3. NrkSuper 4. At sola er borte vekk
M by M Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 1. Bekkenløsning 2. Føle seg som en ubevegelig hval på grunn av mage og bekkenløsning 3. Akkurat for lite penger på konto til å kunne shoppe så mye som jeg har lyst til! 4. Eks som bare skal krangle
kosikos Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 1 søvnmangel 2 drittlærer 3 at det går an å bli dårlig av for mye kaffe 4 at det tar evig lang tid å laste ned the shield sesong 2
KaMa Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 1. mageonde og oppkast 2. obligatoriske oppgaver 3. tidsfrister 4. mangel på tid til å svare på mail. ;-)
The most famous Ludder Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 At ting tar tid, spesielt når folk skal hjelpe med navnefest. At det er iskaldt her inne fordi tassen sover så godt ute i vognen, og jeg ikke tør å lukke døren. At pengene begynner å minke kraftig.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Hvordan kan dere hate noe når det er vår blitt? Men hvis jeg MÅ hate noe så; - MIGRENE - SAS - BRITISH AIRWAYS
KaMa Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Man hater enda mer når våren er kald og grå. Ok, den er ikke sååå kald nå, men grå er den. :-/
Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Den skjønner jeg. Vår i Oslo. Var sol i hvert fall. Ikke like mye nå vel å merke. Men det er vår!
KaMa Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Klok av skuffelse så stoler jeg ikke på våren før den er over..
Gjest Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Jeg tar til meg din visdom. Har allerede gledet meg en gang for tidlig. Skal vel ikke ta gledene (ikke sorgene) på forskudd.
KaMa Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Nja, jeg vet ikke om det er noen visdom å ha med seg. Positivitet og optimisme skal visstnok gjøre livet bedre.. ;-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Jeg har vært på tur med ungen og handla blomsterjord og plukka hestehov. Det endrer ikke på hatlista mi, men det balanserer den.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Jeg så min første hestehov isted. Jeg vet jeg er sent ute, men det var gledelig fordet. Vurderte å plukke den, men så stod det en buss rett foran meg, samt en rekke andre mennesker. Jeg innså at det ville se smårart ut hvis jeg bare bøyde meg ned etter en stygg hestehov mens jeg gliste, så jeg droppet det. Jeg angrer faktisk litt nå. Jeg vil ikke hate noe nå som våren har kommet. Men jeg kom på tre ting til, som bare må legges til; -Nazi-trening snart. -At jeg ikke har hestehoven her. -Ida
Ikkelektuell Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 - Lage middag til én. - Ryggradsløse etterdiltere uten snev av integritet. Aaarh, gi meg styrke!
pingu...... Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 hater: eksamen eksamen eksamen at lillesøt er syk igjen slenger på en liker her også: at gutsen og positivismen min begynner å komme tilbake etter en faens downperiode der alt har vært kjiipt, håpløst og møkk
Gjest Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 *å vente * at jeg både sitter i bur og glasshus * søvnløshet for fjerde natten på rad * at jeg er dum nok til å vente * sjokoladesavn * arrogante menn * at jeg venter forgjeves
Gjest Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Kan jeg hate litt til? Nå har jeg så vondt kroppen at jeg sitter her og gråter. Husker plutselig så veldig godt hvorfor jeg begynte på p-piller i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 *kvinnfolk som syter *hypokondere som klager på vondt her og der:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Jeg har vondt i hjertet. Men sier du at det er hypokonderi, hjelper det faktisk litt! )
Gjest Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo Kollektiv transport sfo
Syrin84 Skrevet 3. april 2008 #24 Skrevet 3. april 2008 herregud, bruker du kollektiv transport?? høhø
Gjest Skrevet 3. april 2008 #25 Skrevet 3. april 2008 Hvis du bruker de såkalte øynene dine lengere ned så ser du at dette var første og siste gang.........!! Den erfaringen over hvorfor ikke bruke dette=) Men kollektivt for deg må jo falle i betydningen rullestol på bånd eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå