Mamma jei Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 Hun kødder. Hun MÅ gjøre det... Hun gjør det vel?!?!
Sjefsmegga Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 hahaha...tror jeg også, og hvis ikke, vel...kansje like greit hun får en butler OG nanny også...for ungens del ;-))))
2nj♥ Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Om du er vokst opp med butler, så kan vel foreldrene dine anbefale en eller evt kan deres butler anbefale en kollega?? Tror det er særdeles få her inne som har butler. Mange som har vaskehjelp og noen som har au pair, men butler......-I don't think so!
Mamman87 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 3. april 2008 Mamma og Pappa sin butler er fra Frankrike og hans butlervenner vil ikke komme til Norge. Svigerforeldrene mine er også på utkikk etter en butler nå. De har nok noen bedre kontakter enn vi. Vi skal liksom prøve og ordne dette litt selv:o)
2nj♥ Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 Burde kanskje skaffet dere en "butleragent" slik at dere slapp alt styret med å spore opp en god butler og få han ansatt??? Må da være rimelig vanskelig i Norge vil jeg tro.....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 Hællandussen... at dere gidder å hisse dere opp. Enten er hun en syk lystløgner som er desperat etter oppmerksomhet og dagdrømmer. Eller så har hun penger,men kanskje ikke så godt allikevel?? Uansett la henne holde på... får vel en dyktig buttler... hørt Astrid er ganske fornøyd med Blom.
Januarjubel! Skrevet 3. april 2008 #32 Skrevet 3. april 2008 Kan ikke bassenggutten overta litt av butlerens gjøremål?
Dronningen! Skrevet 3. april 2008 #34 Skrevet 3. april 2008 Du burde heller gått for en lakei.... Butler er for overklassen den skjønner du:o)
Mamman87 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #35 Skrevet 3. april 2008 pappa er i overklassen og jeg er på god vei inn )
Dronningen! Skrevet 3. april 2008 #36 Skrevet 3. april 2008 Overklassen stiller vel en del kriterier, hvilke føler du at du oppfyller?
Ikkelektuell Skrevet 3. april 2008 #37 Skrevet 3. april 2008 Det sykeste med denne tråden er at noen får seg til å si at HI ikke kan stille sånne spørsmål her. Føler dere dere så forurettet, altså?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #38 Skrevet 3. april 2008 Neida Bærkorga, og jeg sa ikke at hun ikke kunne, men at hun ikke burde. Janteloven er jo en av de tingene som står sterkest her inne og hun får jo ikke direkte vennlige svar. Så da burde hun kanskje ikke da? Utover det, jeg lurer på det samme som HKH, hvilke kriterier føler du HI at du tilfredstiller?
Gifteklar:0)) Skrevet 3. april 2008 #40 Skrevet 3. april 2008 Ja jeg har 4 Butlere, du kan få en av meg.....Daah!!
Ikkelektuell Skrevet 3. april 2008 #41 Skrevet 3. april 2008 Ja, ser at det er en del jantelov-onanister her, men HI vet vel selv hvor grensen hennes går. En digresjon er for øvrig at det kryr av plumpe og påtrengende forsøk på å få oppmerksomhet her inne, og at de fleste som prøver pleier å få gode resultater på fisketurene sine. Dem er det ingen som stiller spørsmålstegn ved, så jeg synes det er rart at det går så hardt utover denne her.
Mamman87 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #42 Skrevet 3. april 2008 Jeg har stor villa, tre biler, ingen gjeld, formue i banken, går bare på de fine stedene og har bare rike venninner. Pappa sier vi er i overklassen, og han har alltid rett! <3
* 5 om dagen * Skrevet 3. april 2008 #45 Skrevet 3. april 2008 unnskyld meg, men du er faktisk det dummeste neket jeg har sett skrive her inne....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. april 2008 #47 Skrevet 3. april 2008 Gjesp. Er ikke missunlig på noen jeg tror lyver. Og om du ikke gjør det så tror jeg neppe du klarer å oppdra et barn annerledes enn det foreldrene dine har oppdratt deg. Du er vant med å få alt opp i hendene, og skal barna dine lære at de ikke skal få det må enn først begynne med deg.
indigo76 Skrevet 3. april 2008 #48 Skrevet 3. april 2008 Haha! Dette var det morsomste innlegget jeg har lest her inne på leeeenge! :-) Stå på HI, dette blir det debatter av (er møkk lei rockeringer, middagsforslag og hvor kan jeg finne ditt eller datt-tråder...) ! Nå vil nok folket her inne begynne spekulere i hvem du er, og lese Se og Hør enda grundigere for å se om noen fra overklassen er gravid osv osv. Vi har noe å snakke om i dagesvis framover, hurra! :-) (kanskje trådene om "tissemannen" nå kan dø ut? Begynner bli litt kjedelige liksom når man vet hvem det er...) :-))
Dronningen! Skrevet 3. april 2008 #49 Skrevet 3. april 2008 Så søtt... nyrike heter det! Overklassen er nok i en helt annen liga. Som regel har de en kotyme hvor penger ikke nevnes, akkurat som med hvor mange biler og hus de disponerer og hvor mye gjeld/formue de har:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå