Gå til innhold

Noen som har en dyktig butler og anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale en almanakk. 1 april var tirsdag :-)

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Du kan søke på finn etter personlig assistenet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dvs, hun tror du lyver. Om du i en alder av 21, antatgeligvis arbeidsledig, siden du mottar enggangsstønad ved fødsel, så tror jeg ikke vi ser helt poenget med og ansaffe seg en butler. Men prøv gulesider.no

Skrevet

Ja, jeg er blitt skikkelig dreven nå;) *flire*

Ta kontakt med Timesavers eller noe sånt, de har sikkert noen.

Skrevet

Hvorfor vil du kvitte deg med han hvis han er god? Har du to, og har flyttet til et microhus så du bare trenger en? Blitt fattig?

Skrevet

Tror forøvrig god rettskrivning er et kriterie for å få butler...

Kjipt det.

Skrevet

Det stemmer. Jeg har ingen utdanning heller! Men jeg er vant til og få alt jeg peker på av mine foreldre... Alltid vært sånn..

Jeg har en god slump med penger i banken så jeg slipper og jobbe på endel år.

Jeg skal ikke oppdra min unge sånn som mine foreldre oppdro meg.

Vil ikke gi dem alt dem peker på for og si det sånn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvorfor ikke da ta steget, få en utdannelse, og forsørge familien din selv, uten hjelp av "oppsparte midler"? Om du ikke ønsker og oppdra ungen din slik du selv har blitt oppdratt? Det er et stort skritt på veien inn i den virkelige verden.

Når det er sagt, så syns jeg at det høres tullete ut og få en butler. Hva skal du da bedrive dagene med? Drive dank?

Skrevet

Nei oppgaven med å gi barnet alt den trenger kan du jo overlate til foreldrene dine :P

Skrevet

(mente alt den peker på)

Så kan du peke rundt til butleren din, så lærer barnet fort hvordan h*n skal gjøre det ;)

Skrevet

De burde lært deg forlkeskikk.

Hvorfor?

Jo fordi du er veldig opptatt av å fremheve hvor unge og uutdannede dere er, hvor mye penger pappa har og hvordan de potensiellt kan benyttes av deg.

Det er umudent og ufint å konsekvent gå inn for å dytte denne informasjonen over på oss ved to sånne innlegg som du har hatt her nå nettopp.

Det er helt greit å ha godt med penger, det er i og for seg greit nok at pappa har masse også, men det er bare klysete å fortelle det på en slik måte du gjør. Du kunne nemlig likegodt ha skrevet et eget innlegg om det fremfor å "diskret" smyge det frem som du har gjort.

vil forøvrig heller anbefale nanny med utvidede oppgaver til å begynne med, og evt gå over på au-pair senere, og da ha vaskedame etc.

Butlere er nemlig en beskyttet yrkesgruppe, de har ikke kvalifikasjoner med barn og er mye dyrere enn hva man kan få dersom man velger litt annerledes.

Du får nok mye mer ut av å velge noe av det overnevnte, gjerne kombinert med hverandre.

Skrevet

Jeg syns det er deilig og ha en butler. En som serverer frokost osv. Sånn har det alltid vært og sånn er jeg vandt med. Jeg syns det virker utrolig slitsomt og vaske tøy, lage mat, legge sammen tøy, tømme oppvaskmaskinen, ta telefonen (når jeg ikke vet om jeg vil snakke med denne personen) osv..

Planen er en utdanning. Men nå er jeg gravid så nå blir det hjemme en stund til.

Når foreldre tilbyr deg feks. ny bil så hadde du tatt imot selv? Jeg vet dem har penger til det og de hadde ikke gitt meg det om dem ikke ville.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du er en BORTSKJEMT drittunge..... sorry ordbruken, men thats life.

Ikke ta telefonen?? Alle de tingene du her nevner som "synes det virker slitsomt":.. det er verden, jenta mi! Kom ned på jorda, og bli der! :)

Og nei, jeg hadde ikke tatt imot! Jeg har fått tilbudet, men det handler om litt selvrespekt og verdighet, og faktisk kunne klare og komme seg frem her i livet uten andres penger.

Skrevet

Jeg synes forøvrig det er knalldeilig å ha masse penger, det er det virkelig, men de "smaker" MYE bedre når jeg eller mannen har tjent dem SELV...

VÅRE penger!

Skrevet

Er ikke sånn det var meningen.

Ser dette er en skravleside, da har man vel lov og spør om det meste?

Andre spør jo om en forbanna rockering og om man får igjen på skatten.

Hva er galt i og spørre om noen kan anbefale en butler da?

Skrevet

Hei, du bruker ikke butleren til de tingene da.....

Jeg lurer litt på om du ikke tuller med oss jeg :o))

Hushjelpen tar klesvak ol.l

Skrevet

Det er lov å spørre om det meste, men du skjønner selv at dette kanskje ikke er stedet?

Nettverket ditt vil nok kunne komme med mye bedre anbefalinger enn hva vi kan.

Og det er noe sånt som noen og tyve utdanna butlere i Norge (altså EKTE butlere med utdannelse fra Butlerskolen i England)

Men dersom det er godt nok for deg at vedkommende IKKE er faglært så..

Skrevet

Det er ikke så viktig om butlern har gått på skolen i England nei. Vil ha en dyktig en. og ser det er et par tusen pålogget her, så tenkte kanskje det var noen som hadde en.

Skrevet

Neida, hun har bare ikke råd/mulighet til en faglært butler og må da finne noe annet vettu;)

Dessuten er de faglærte omtrent umulige å få tak i siden de alt er i arbeid hos noen andre.

Men du kan jo sende en nedover nå som er ufaglært og betale utdannelsen så vet du hva du får HI?

Skrevet

Det var en flott idé tillab! :o)

Pappa skal betale for oss uansett så skal ta en telefon til han etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...