Guri Malla har to små Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 Å nei og nei, hva skal det bli av sønnen min som måtte være borte fra oss i 12 timer når han var to dager gammel!!! Han fikk gulsott og måtte ligge i lysbehandling, fikk riktignok mat hver 3. time, men.. Dette vil jo aldri gå bra, senskadene blir nok enorme tenker jeg
Gjest Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 HI bruker nok boka til å sjekke alt hun gjør,hihi:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Hurra! Jeg er 28,5 år! Det betyr at jeg ENDELIG kan dra på 14 dagers sydentur til sommeren uten mamma og pappa. Yes!
___ Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Tror ikke det finnes noen klare grenser for hvor lenge foreldrene kan være borte fra barnet uten at det fører til skader. Ikke vet jeg hvilke skader det skal være snakk om heller. De sover som regel lengre enn 1.2 timer av gangen når de er 1 mnd uten at jeg tror de tar skade av det selv om de ikke ligger på fanget til foreldrene. Aner ikke hvor grensene går men noe av det værste jeg har vært ute for på dette området var da jeg var patruljefører på speideren. Jeg var 13 og fører for en gjeng på 8 og 9. Da jeg tok dem med på deres første hyttetur var det to av jentene som aldri i sitt liv hadde sovet borte fra foreldrene! Jeg kan love at det ikke var noe de hadde tjent på. Iettertid fatter jeg ikke at foreldrene anså en hyttetur langt inne i skogen, før mobiltelefonen sin tid, med en leder på 13, som en første "sove borte fra foreldrene opplevelse". Det gikk nå det også, men det ble ikke mye søvn på meg den natten. Det jeh mener er at ungen sikkert har godt av å være mye sammen med foreldrene, men la dem lære å greie seg uten mor og far for en liten stund før de blir alt for store.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 Folk får gjøre som de vil. Snuppa overnattet første gang hos onkelen sin da hun var 3mnd. Sambo og jeg skulle på en jubileumsfest med jobben hans. Gikk helt fint, både for meg og henne. Hun fikk morsmelk på flaske, og hun sov natten gjennom. De har selv en datter som da var 4år, pluss svigerinnen min har 3 eldre barn fra tidligere. Så var ikke bekymret. Snuppa er ei harmonisk og glad jente. Har overnattet noen ganger hos svigers - og hun storkoser seg. Vi kunne nok benyttet oss av dette mer enn vi gjør, men vi har ikke det store behovet. Jeg er alene annenhver måned, og da får jeg min alenetid føler jeg. Koser meg på kveldstid etter hun har lagt seg.. Venner treffer jeg når sambo er hjemme ( da uten snuppa, ellers tar jeg henne med )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå