Lamaungene 07 og 10 Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 morsom lesning! Litt forbauset over at enkelte ikke kan se ironien i det..må alt bli tatt så himla seriøst hele tiden da? jeg ammer, men blir jo langt fra såret om noen skulle rakke ned på meg pga. det..samme gjelder andre ting...er enkelte bare ufattelig sårbare, eller hva er det egentlig...?? stiller meg temmelig undrende til tider..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 syns dette innlegget var hysterisk morsomt:-) Skjønner godt hva du mener, det er jaggu meg mye drit her inne. Endelig en som får sagt det!! Å alle dere sure "duerikkenoemorsomtyper" GET A LIFE. Litt humor skader ingen.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Kan jeg legge til 10; SUKKER = rottegift, man må for all del ikke la barna smake noe med sukker før de er 10 år! 11; Hvis du ikke har faste rutiner fra 1. dag så kommer alt til å gå til ##**&¤#"" ;-))
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 3. april 2008 #30 Skrevet 3. april 2008 Jeg kan ikke fatte og begripe at folk ikke kan la andre være i fred!! So what om noen ammer og noen bruker mme?!? Her til lands dør ingen av noen av delene. OG hvis noen bruker mei tai eller baby bjørn, hva bryr det egentlig deg, så lenge du gjør det du føler er riktig for deg og ditt barn. OSV, OSV AARg, jeg er så lei de diskusjonene her! Måtte bare si min mening!
Yrha Skrevet 3. april 2008 #31 Skrevet 3. april 2008 Jeg fullammet til 6 mnd, bruker ikke MME, er i mot Ferber, BabyBjørn og bruker sjelden middagsglass. Jeg unngår Natusan og Nestle fordi jeg er imot tilnærmet monopol i markedet. Barnet skal ikke i sola, nei, fordi jeg er redd for hudkreft. Men om jeg respekterer at andre gjør ting annerledes? Ja! Likevel må jeg jo få si meninga mi her inne.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #32 Skrevet 3. april 2008 ha ha ler hardt:):) er som å høre dib politiet her inne det der ja:) bra skrevet HI. det er så sant så sant. bare så utrolig synd enkelte her inne ikke eie noen form for humor. man ser jo utifra svarene du får fra flere her at dem føler seg jo tydeligvis truffet av det du skriver. hvis ikke hadde dem jo ikke reagert som dem gjør:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #33 Skrevet 3. april 2008 Utrolig bra!!! Hehe... Har syndet mot alt, ergo jeg er en dårlig mor... Flott innlegg! *s*
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #34 Skrevet 3. april 2008 Kjempebra!!!! Dere som leser dette som alvor, skjerp dere...det er jo knallbra, og selvfølgelig ironi med snert i! Kjempebra, og JA..da er jeg en dårlig mor,- og stolt av det! ;-)
*1+1=2 små* Skrevet 3. april 2008 #35 Skrevet 3. april 2008 HI: jeg klarte fint å lese ironien i innlegget:) Lurer på om folk her ALLTID vi lese det værste, istedenfor å faktisk legge merke til når en person er ironisk!!
Poteto Skrevet 3. april 2008 #36 Skrevet 3. april 2008 12: å feste før babyen er stor nok til å ta vare på seg selv er grusomt.. *morsomt tråd*
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #37 Skrevet 3. april 2008 Jaaaaa!! Det er akkurat sånn det er her inne!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #38 Skrevet 3. april 2008 13: om babyen din ikke klarer å sovne på ryggen og bare ligger og hylskriker til den mister pusten, så får den heller la være å sove og det samme gjelder deg. søvn trenger man ikke, så lenge man følger anbefalingene om at soving på ryggen er tryggest. (nå prøver jeg ikke å irritere de som faktisk har en unge som liker å sove på ryggen, dvs. de fleste antar jeg. men poengterer at ikke alle babyer klarer å sove på ryggen, samme hvor mye en prøver..)
Prins og prinsesse Skrevet 3. april 2008 #39 Skrevet 3. april 2008 Du glemte en ting... Er vi kommet til 11 eller 12 nå tro? I allefall: Hvis du "bryter" noen av ovennevnte lover eller har en mening som andre ikke er enig i er du fritt vilt for utdriting og offentlig uthengelse... Det skjedde med ei i forrige uke, og hun som ble hengt ut hadde ikke en gang skrevet innlegget hun ble beskyldt for å ha skrevet (har det fra moderator)! Slå den!
drmjenter Skrevet 3. april 2008 #40 Skrevet 3. april 2008 Hehe - syntes det var morsomt jeg! Jeg faller i mellom to stoler på disse punktene, men det var absolutt artig skrevet. Beskriver situasjonen her inne meget bra. Tydelig at folk er hårsåre og at mange er ute etter å henge ut folk når nesten ingen signerer med nicket sitt lenger.. Synd at det skal være så blodig alvor her- er jo bare ett felles interesse forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå